Przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt.: Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | PCPR.3431/3/2013 |
Zamawiający | Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 200 tyś. euro |
Termin składania ofert |
Lipno:
Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt.: Bądź
aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim,
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego
Numer
ogłoszenia: 366874 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mickiewicza 58, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 288 66 41, faks 54 288 66 41.
Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt.: Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu systemowego pt. Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 odrębne części. Wykaz części oraz ich opis zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części zamówienia nr 1 - kurs Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia do licencji I stopnia - 100,00 zł (sto złotych), dla części zamówienia nr 2 - kurs Prawo jazdy kat. B - 500,00 zł (pięćset złotych); dla części zamówienia nr 3 - kurs Prawo jazdy kat. C - 200,00 zł (dwieście złotych). Termin wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, wnoszone w pozostałych formach - oryginały dokumentów zostały złożone w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno w pok. nr 1 (parter) przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim nr rachunku; 92 9537 0000 2004 0041 4764 0009, w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87 - 600 Lipno w pok. nr 1 (parter) przed upływem terminu składania ofert. Formy wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdziale XII pkt 10 i 11 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 4 od lit. b) do lit. e) musi być wystawione na Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. Zwrot wadium następuje w następujących okolicznościach: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11 niniejszego rozdziału, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8 lit. a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla części zamówienia nr 1 nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający dla części zamówienia nr 2- kurs Prawo jazdy kat. B oraz dla części zamówienia nr 3- kurs Prawo jazdy kat. C wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 ze zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie), odpowiadające swoim rodzajem (rozumianym jako tematyka poszczególnych kursów stanowiących poszczególne części zamówienia). Warunek dotyczy wszystkich 3 części zamówienia i w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla części zamówienia nr 1 dysponuje co najmniej jedną osobą (będąca wykładowcą/trenerem), która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie w dziedzinie, z której prowadzi zajęcia oraz przeprowadziła co najmniej dwa kursy i/lub szkolenia z zakresu/tematyki zgodnej z tematyką kursu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; dla części zamówienia nr 2- kurs Prawo jazdy kat. B dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest instruktorem uprawnionym do prowadzenia szkoleń w zakresie prawa jazdy co najmniej kat. B w rozumieniu ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 ze zm.) dla części zamówienia nr 3 - kurs Prawo jazdy kat. C dysponuje co najmniej jedną osobą, która jest instruktorem uprawnionym do prowadzenia szkoleń w zakresie prawa jazdy co najmniej kat. C w rozumieniu ustawy z dnia 05 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011r. Nr 30, poz. 151 ze zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty pełonomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 2. Na etapie realizacji umowy zmiana osoby prowadzącej zajęcia jest dopuszczalna jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada co najmniej takie same kwalifikacje zawodowe i co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoba wskazana w ofercie Wykonawcy. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy; zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji kursu, przy czym zmiana nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Poza przypadkami wymienionymi w ust.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie, o którym mowa w § 4.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87 -
600 Lipno tel./fax: 54 288 66 41.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie ul. Mickiewicza 58, pokój nr 1 ( parter), Lipn0.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu systemowego pt.Bądź aktywny. Program aktywizacji społecznej w powiecie lipnowski, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społeczneg.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia nr 1 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia do licencji I stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób: 1( osoba niepełnosprawna - liczba godz. kursu: 245 godz. w tym 81 godz. praktyki + 3 godz. egzaminu, 1 godzina szkolenia = 45 minut, 8.00 - 19.00, maksymalnie 8 godz. lekcyjnych dziennie, od poniedziałku do soboty,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 70
2. doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia nr 2 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu prawo jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób: 10 (osoby niepełnosprawne i wychowankowie rodzin zastępczych lub różnego typu placówek), - liczba godz. kursu: 60 godz. (w tym 30 godz. praktyki), zajęcia teoretyczne: 1 godz. = 45 minut, maksymalnie 8 godz. dziennie, w przedziale 8.00 - 15.00, pn-pt; zajęcia praktyczne: 1 godz. = 60 minut, w przedziale 7.00 - 22.00, pn - nd, ustalane indywidualnie z kursantem,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 70
2. wskaźnik zdawalności - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część zamówienia nr 3 obejmuje wykonanie usługi szkoleniowej w zakresie kursu Prawo jazdy kat. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób: 3 (osoby niepełnosprawne), - liczba godz. kursu: 50 godz. (w tym 30 godz. praktyki), zajęcia teoretyczne: 1 godz. = 45 minut, maksymalnie 8 godz. dziennie, w przedziale 8.00 - 15.00, pn-pt; zajęcia praktyczne: 1 godz. = 60 minut, w przedziale 7.00 - 22.00, pn-nd, ustalane indywidualnie z kursantem, - termin kursu: w okresie wrzesień - grudzień 2013r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 70
2. wskaźnik zdawalności - 30
Załącznik nr 1 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SIWZ - FORMULARZ OFERTY
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
Załącznik nr 5 do SIWZ - informacja o grupie kapitałowej
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług
Zalącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 do SIWZ - FORMULARZ OFERTY
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
Załącznik nr 5 do SIWZ - informacja o grupie kapitałowej
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług
Zalącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia