przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy sali sportowej na podstawie istniejącej koncepcji architektoniczno – budowlanej stanowiącej załącznik nr 1, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Dokumentacja projektowa winna zawierać wszystkie uzgodnienia, opinie i dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Wszelkie koszty uzyskania warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji należy uwzględnić w cenie prac projektowych. Projekt musi w swojej formie nawiązywać do architektury istniejącej oraz powinien zawierać: projekt rozbiórki istniejącej sali projekt budowlany wszystkich koniecznych branż i projekt wykonawczy specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiar robót budowlanych kosztorys inwestorski informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | Or.272.32.2011 |
Zamawiający | Powiat Lipnowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 193 tyś. euro |
Termin składania ofert |
Lipno: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy sali sportowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przy Zespole Szkół im. R. Traugutta w Lipnie.
Numer ogłoszenia: 244367 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy sali sportowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego przy Zespole Szkół im. R. Traugutta w Lipnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy sali sportowej na podstawie istniejącej koncepcji architektoniczno - budowlanej stanowiącej załącznik nr 1, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Dokumentacja projektowa winna zawierać wszystkie uzgodnienia, opinie i dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Wszelkie koszty uzyskania warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji należy uwzględnić w cenie prac projektowych. Projekt musi w swojej formie nawiązywać do architektury istniejącej oraz powinien zawierać: projekt rozbiórki istniejącej sali projekt budowlany wszystkich koniecznych branż i projekt wykonawczy specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiar robót budowlanych kosztorys inwestorski informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Szczegółowy zakres opracowania dokumentacji: Dokumentację należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1133/ oraz projektów wykonawczych wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania Zamawiającemu uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentacja winna być wykonana w sposób i w zakresie pozwalającym uzyskanie pozwolenia na budowę. W/w przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1.Koncepcję 2.Wizję lokalną; 3.Obowiązujące przepisy w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej; 4.Obowiązujące przepisy w zakresie metod i podstaw wykonania kosztorysów inwestorskich. Projekt należy wykonać w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na płycie CD, w powszechnie dostępnym formacie, np.: PDF.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.900,00 zł /słownie: tysiąc dziewięćset zlotych 00/100/ Wadium należy wnieść, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych -przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lipnie w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim w Lipnie nr 22 9537 0000 2004 0041 4689 0004. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
a.Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oświadczenie zgodne z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. tj.: co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000 m2
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje personelem zdolnym do wykonania Zamówienia, tj.: min. 1 projektantem i 1 projektantem sprawdzającym z uprawnieniami wymaganymi przez Prawo budowlane w branży ogólnobudowlanej wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień załącznik nr 6
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wnika z dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno tel./fax.(0-54) 2880-66-65.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie /II piętro/ do dnia 30.09.201 roku do godz. 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu