W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2731 C WYLAZŁOWO – MOKOWO – DOBRZYŃ N/WISŁĄ
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZDP-11/ZP-1/2011
Zamawiający Powiat Lipnowski, w imieniu którego upoważniony do przeprowadzenia procedury przetargowej jest Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot ustalonych na podst. przepisu art. 11 ust.8 ustawy
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Patrz: informacja o wyborze najkorzystniekszej oferty

Lipno: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2731 C WYLAZŁOWO - MOKOWO - DOBRZYŃ N/WISŁĄ
Numer ogłoszenia: 50075 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2731 C WYLAZŁOWO - MOKOWO - DOBRZYŃ N/WISŁĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 2731 C WYLAZŁOWO - MOKOWO - DOBRZYŃ N/WISŁĄ. Zakres robót obejmuje odcinek drogi od km 0+000 w m. Wylazłowo do km 4+607 w m. Mokowo tj.: - poszerzenie nawierzchni jezdni - 361 m2 - pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm - 25 017 m2, - wykonanie warstwy wzmacniającej z masy mineralno - bitumicznej grubości 5 cm - 25 155 m2, - wykonanie chodników i zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej wraz z przepustami rurowymi śred. 40 cm - 753 m2, - wykonanie zatoki autobusowej - 255,5 m2, - wykonanie zjazdów wraz z przepustami rurowymi śred. 40 cm i miejsca postojowego o nawierzchni z kruszywa łamanego - 1221,3 m2, - plantowanie poboczy - 12 465 m2, - odtworzenie rowów przydrożnych - 5 650,8 m3, - oczyszczenie przepustu z namułu - 2 x 10 m, - rozebranie barier drogowych żelbetowych zakopiańskich - 250 m, - ustawienie barier ochronnych stalowych (U-14a) - 300 m, - ustawienie poręczy ochronnych (U-12) - 137 m, - wykonanie azylu dla pieszych - 1 szt, - demontaż istniejących pionowych znaków drogowych - 37 szt, - ustawienie słupków z rur stalowych do znaków drogowych - 55 szt, - montaż do słupków gotowych tarcz odblaskowych znaków drogowych (średnich) - 39 szt, - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 27,4 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy robót określają: a) dokumentacja techniczna - dostępna w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie b) kosztorys ofertowy b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do: · wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia; · zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem; · umieszczenia tablic informacyjnych o uczestnictwie Powiatu Lipnowskiego w Narodowym Programie Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008-2011; treść wykonania tablic informacyjnych oraz miejsce ich umieszczenia zostanie wskazana przez Zamawiającego; w kosztorysie ofertowym nie ujęto kosztu zakupu i ustawienia tablic informacyjnych; Wykonawca wkalkuluje w/w koszt w cenę oferty. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. Wymagany termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 59 800,00 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz., 275 , z późn. zm); 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie prowadzony przez Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim - Filia Lipno Nr 56 9537 0000 2004 0041 4621 0004 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na wykonanie remontu drogi powiatowej Nr 2731 C Wylazłowo - Mokowo - Dobrzyń n/Wisłą. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8. Do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego - lecz jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa osób, które podpisały gwarancję ubezpieczeniową lub bankową. 6. W przypadku przedłużenia przez Wykonawcę terminu związania ofertą, gwarant zobowiązuje się przedłużyć okres ważności wadium na czas wskazany przez wykonawcę, a jeżeli nie jest to możliwe wystawić nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą (art.85, pkt.2 i 4 ustawy Pzp) 6.1.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 ustawy Pzp. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 28.02.2011r. do godz. 1000 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie j. w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zwrot wadium 10.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp. 10.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.; 10.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.10.1. niniejszej SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: · odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, · nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, · zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                  Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia.
·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                  W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jeden kontrakt porównywalny z niniejszym przedmiotem zamówienia z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za porównywalny zakres z niniejszym zamówieniem, Zamawiający uzna jeśli wykonawca wykonał w tym okresie co najmniej 1 zamówienie, polegające na przebudowie lub remoncie drogi obejmującej swoim zakresem ułożenie nawierzchni asfaltowej na odcinku długości minimum 4 000 mb, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami, roboty odwodnieniowe, budowę chodników o pow. min. 600 m2 (potwierdzone referencjami lub dokumentami równoważnymi).
·           III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                  W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji odpowiedniego potencjału technicznego do wykonania zamówienia tj. dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi.
·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                  W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiada do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk; - kierownik budowy o specjalności drogowej - 1 osoba, wymagane kwalifikacje: posiadanie uprawnień budowlanych odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia (dołączyć oświadczenie, że osoba ta posiada odpowiednie uprawnienia o ile stosowne przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takiego uprawnienia.)
·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o                  W zakresie tego warunku wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedstawi również informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·        wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·           Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·        aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy. Wypełniony kosztorys ofertowy. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia zawiera wzór załączonej umowy. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w SIWZ. 3. Przewiduje się zmiany istotnych postanowień zawartej umowy z uwagi na ewentualne następujące okoliczności: · zmiana terminu wykonania i odbioru wykonanych robót ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne do wykonywania robót drogowych, uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów; · wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; · w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia a) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego, b) Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn innych niż wymienione wyżej. 4. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie Ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie Ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Pliki do pobrania:

SIWZ.pdf

Załącznik Nr 4 KOSZTORYS OFERTOWY.pdf

Szczegółowe Specyfikacje Techniczne

OST-D-M-00.00.00 Wymagania ogólne.pdf

2_SST- D.05.03.05..pdf

3_SST- D-05.03.09.pdf

4_SST- D-04.03.01.pdf

5_SST- D-04.01.01.pdf

6_SST - D-06.03.01.pdf

7_SST - D-06.04.01.pdf

8_SST - D-07.05.01.pdf

9_SST - D-04.02.01.pdf

10_SST - D.08.01.01.pdf

11_SST-D.08.02.02.pdf

12_SST-D.08.03.01.pdf

Zapytanie oferenta dot. SIWZ z dnia 16.02.2011r.

Zapytanie oferenta dotyczące przetargu.pdf

Zapytanie oferenta dot. SIWZ z dnia 17.02.2011r.

Zapytanie oferenta dotyczące przetargu.pdf

Dodanie brakujących SST

Specyfikacja D.04.04.02.pdf

Specyfikacja D.04.06.01.pdf

Specyfikacja D-01.01.01.pdf

Specyfikacja D-04.02.01.pdf

Specyfikacja D-06.02.01.pdf

Modyfikacja treści SIWZ

Modyfikacja treści SIWZ.pdf

Zmieniony Załącznik Nr 4 KOSZTORYS OFERTOWY.pdf

Informacja o wyborze najkorzystniekszej oferty 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf

 

 


 

Załączniki

SIWZ pdf, 276 kB

Powiadom znajomego