W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup 2 sztuk fabrycznie nowych PIASKARKO - SOLAREK, przeznaczonych do usuwania śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez rozrzucanie na powierzchni jezdni środków chemicznych (soli) lub piasku, mieszanki soli i piasku.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZDP-11.252.5.2014
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia -
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik do pobrania

Zakup 2 sztuk fabrycznie nowych PIASKARKO - SOLAREK, przeznaczonych do usuwania śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez rozrzucanie na powierzchni jezdni środków chemicznych (soli) lub piasku, mieszanki soli i piasku.
Numer ogłoszenia: 66373 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 2 sztuk fabrycznie nowych PIASKARKO - SOLAREK, przeznaczonych do usuwania śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez rozrzucanie na powierzchni jezdni środków chemicznych (soli) lub piasku, mieszanki soli i piasku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 2 sztuk fabrycznie nowych PIASKARKO - SOLAREK, przeznaczonych do usuwania śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez rozrzucanie na powierzchni jezdni środków chemicznych (soli) lub piasku, mieszanki soli i piasku. Wymagane parametry techniczno-eksploatacyjne piaskarko-solarek: - zasobnik oraz wszystkie części stalowe zabezpieczone powłoką antykorozyjną, - rynna zsypowa oraz talerz rozsypujący wykonany ze stali nierdzewnej, - pojemność zasobnika - 5m3, - układ napędowy - niezależny od nośnika silnik wysokoprężny o mocy wystarczającej do zasilania poprzez pompę wszystkich układów hydraulicznych piaskarko-solarki, - regulowana wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika, - podawanie materiałów do zwalczania śliskości przenośnikiem taśmowym - profilowanym, przenośnikiem zgrzebłowym lub ślimakowym. - mechanizm rozbijający ewentualne bryły soli i materiałów uszorstniających, - krata zabezpieczająca zasobnik przed przedostawaniem się dużych brył soli, kamieni i innych zanieczyszczeń, - szerokość posypywania od 2m do min.10m, - możliwość zmiany asymetrii rozsypywanego materiału, - możliwość posypywania solą, piaskiem, mieszanką piasku z solą lub innymi materiałami uszorstniającymi, - możliwość włączania i wyłączania wszystkich funkcji oraz regulacji piaskarko - solarki z kabiny kierowcy, - podpory demontażowe z mechanizmem korbowym, - elementy do mocowania piaskarko-solarki na pojeździe, - wodoodporny pokrowiec ochronny na zasobnik, - możliwość zamontowania piaskarko-solarki na skrzyni ładunkowej samochodów ciężarowych marki: Jelcz, Kamaz, Liaz itp, - pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym oraz światło robocze zamontowane z tyłu piaskarko-solarki. Warunki gwarancji i serwisu - wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli 24 miesięcznej gwarancji, - wszystkie koszty związane z wykonywaniem napraw gwarancyjnych w tym również koszty dojazdu do miejsca użytkowania sprzętu - ponosi Wykonawca, - koszty obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych ponosi Zamawiający, - czas naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym nie może przekroczyć 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Przekraczając ten termin Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy odpowiadający parametrom sprzętu naprawianego, - wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na sprzęt zakupiony przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 2) Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 do 12:00. 3) Wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia powinny być zawarte w cenie oferty. 4) Dostawę należy zrealizować w terminie do dnia 29.08.2014r. 5) Wykonawca w ramach ceny ofertowej zobowiązany jest przeszkolić pracowników Zamawiającego z zakresu eksploatacji i obsługi sprzętu oraz wystawić odpowiedni dokument. 6) Do sprzętu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca dołączy deklarację zgodności oraz książkę gwarancyjną i instrukcję obsługi w języku polskim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych) 8.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 8.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3. kwotę gwarancji, 4. termin ważności gwarancji, 5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, gdy wykonawca, którego ofertę wybrano: - w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.4. Postanowienia pkt IX ppkt 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt IX ppkt 2 b) i e). 8.5. Miejsce i sposób wniesienia wadium: 1. wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego prowadzony przez Kujawski Bank Spółdzielczy Aleksandrowie Kujawskim - Filia Lipno Nr 56 9537 0000 2004 0041 4621 0004 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na zakup 2 sztuk fabrycznie nowych PIASKARKO - SOLAREK, przeznaczonych do usuwania śliskości pośniegowej i gołoledzi poprzez rozrzucanie na powierzchni jezdni środków chemicznych (soli) lub piasku, mieszanki soli i piasku. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; 2. wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8 (pokój nr 2) przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 8.6. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8.7. Zwrot wadium: 1. zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji 2. wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3. zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą 8.10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;  
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

PLIKI DO POBRANIA:

Ogłosznie o zamówieniu.pdf

SIWZ.pdf

Załączniki do SIWZ.pdf

Zapytanie do przetargu.pdf

2 Zapytanie do przetargu.pdf

Modyfikacja treści SIWZ.pdf

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf

{8}

2 Modyfikacja treści SIWZ.pdf

2 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia .pdf

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf

 

 


 

Załączniki

SIWZ pdf, 305 kB

Powiadom znajomego