W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa drogi powiatowej Nr 2711 C Lipno - Brzeźno - Komorowo - Gnojno.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8; 87-600 Lipno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 000 EURO, a mniejszej niż kwoty określone wart.11us.8
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wybrano ofertę Przedsiębiorstwa Robót Drogowych Sp. z o.o. w Lipnie

Lipno: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2711 C Lipno - Brzeźno - Komorowo - Gnojno.
Numer ogłoszenia: 75203 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2711 C Lipno - Brzeźno - Komorowo - Gnojno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ODCINEK I - Maliszewo - Brzeźno - wyrównanie podbudowy tłuczniowej masą mineralno-bitumiczną wg PN w ilości 75 kg/m2 - lokalizacja robót od km 5+460 do km 6+880, tj. 1,420 km / pow. 7100 m2. ODCINEK II - Żabieniec - Gnojno - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej tłuczniem kamiennym frakcji 0-31,5 mm w ilości 160 kg/m2 - lokalizacja robót od km 14+884 do km 14+924 tj. 0,040 km / pow. 200 m2, - wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-bitumiczną wg PN w ilości 75 kg/m2 - lokalizacja robót od km 14+334 do km 15+134 + rozjazd, tj. 0,800 km / pow. 4040 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 8200,00 PLN, słownie: osiem tysięcy dwieście PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. ; 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
·                Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych przez zamawiającego oferent, zobowiązany jest przedłożyć niżej wymienione załączniki: 1. Formularz oferty / na załączonym druku /, 2. Kosztorys ofertowy / na załączonym druku /, 3. Dowód wpłacenia wadium, 4. Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych, 5. Zaświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach ZUS, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Koncesję , zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem , 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadcze-nie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakre-sie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 10. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (Konsorcja, Spółki Cywilne), która będzie określała : - Przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. - Zasady reprezentacji (lider) we wszystkich sprawach związanych z ofertą i umową z za-mawiającym, wraz z podaniem imiennej reprezentacji. - Solidarną odpowiedzialność podmiotów występujących wspólnie za niewykonanie lub nie-należyte wykonanie zamówienia, obejmującą również okres gwarancji. 11. Potwierdzenie sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wymagany roczny obrót w ciągu ostatnich 2 lat 1 500 000 zł . Oświadczenie finansowe wykonać wg tabeli załącznik nr 1. 12. Potwierdzenie kwalifikacji technicznych odpowiednich do wykonania zamó-wienia. Do realizacji robót wymagany jest personel w celu obsadzenia następujących stanowisk : kierownik robót - 1 osoba z uprawnieniami majster robót - 1 osoba z uprawnieniami Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wykonać wg załącznika nr 2. Na potwierdzenie powyższego dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 13. Potwierdzenie wyposażenia technicznego odpowiedniego do wykonania zamó-wienia. Wymagane jest posiadanie w pełni sprawnego sprzętu : Sprzęt do skrapiania nawierzchni : - mechaniczna skrapiarka lepiszcza - 1 szt Sprzęt do produkcji i wykonania warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej: - wytwórnia stacjonarna do wytwarzania masy mineralno-bitumicznej - 1 szt - układarka do rozkładania masy mineralno-bitumicznej wyposażona w automatyczne sterowanie oraz płytę wibracyjną do wstępnego zagęszczania - 1 szt - walce stalowe gładkie statyczne lub wibracyjne - 2 szt - walec ogumiony - 1 szt - zamiatarka uliczna z odkurzaczem lub szczotka mechaniczna - 1 szt - zbiornik do wody - 1 szt Sprzęt do wykonania podbudowy z tłucznia kamiennego - równiarka lub układarka kruszywa do rozkładania tłucznia - 1 szt - rozsypywarka kruszywa - 1 szt - walec statyczny gładki do zagęszczania kruszywa 1 szt - walec wibracyjny - 1 szt - szczotka mechaniczna - 1 szt - walec ogumiony lub stalowych gładkich do końcowego dogęszczenia - 1 szt - przewoźny zbiornik do wody zaopatrzony w urządzenie do rozpryskiwania wody - 1 szt Wymagane posiadanie lub dostęp do laboratorium w celu przeprowadzenia badań nie-zbędnych do realizacji zamówienia a związanych ze spełnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych . Wykaz podstawowego sprzętu, pojazdów oraz dane dotyczące laboratorium wykazać w załączniku nr 3. 14. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego odpowiedniego do wykonania za-mówienia. Wymagane potwierdzenie należytego wykonania robót co najmniej dla trzech zadań wyko-nywanych w ostatnich trzech latach o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.. Wykaz ważniejszych robót wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonać wg załącznika nr 4. oraz dołączyć potwierdzenia należytego wykonania robót od zamawiających ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
 
 Pliki do pobrania:

SIWZ.pdf

oświadczenie art.22.pdf

Załącznik Nr 1.pdf

Załącznik Nr 2.pdf

Załącznik Nr 3.pdf

Załącznik Nr 4.pdf

Formularz oferty.pdf

Kosztorys ofertowy.pdf

Wzór umowy.pdf

Szczególowe Warunki Umowy.pdf

OST-D-M-00.00.00 Wymagania ogólne.pdf

SST 04.03.01 - oczyszczenie i skropienie nawierzchni.pdf

SST 04.08.01 - wyrównianie nawierzchni masa.pdf


 

Załączniki

SIWZ pdf, 180 kB
Wzór umowy pdf, 65 kB

Powiadom znajomego