W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZDP-11.252.2.2016
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie; ul. Wojska Polskiego 8; 87-600 Lipno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot ustalonych na podst. art.11 ust. 8 ust. PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Plik do pobrania

Lipno: Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 30064 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia podzielono na niżej wymienione zadania: Zadanie 1 - Droga powiatowa Łochocin - Wichowo - Witkowo, z dostawą do m. Łochocin. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6-m²390; krawężnik 15x30x100-szt 300;obrzeże 6x20x100-szt 300. Zadanie 2 - Droga powiatowa /Zbójno/ - gr. pow. - Chrostkowo - gr. woj. - Blinno, z dostawą do m. Chrostkowo. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 m²260; krawężnik 15x30x100 - szt 200; obrzeże 6x20x100 -szt 200. Zadanie 3 - Droga powiatowa Mysłakówko - Koziróg Leśny, z dostawą do m. Mysłakówko. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x 6 - m²264; krawężnik 15x30x100 - szt 220; obrzeże 6x20x100 - szt 220. Zadanie 4 - Droga powiatowa Kłokock - Złowody - Szpiegowo, z dostawa do m. Szpiegowo. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 - m² 591; krawężnik 15x30x100 - szt 394; obrzeże 6x20x100- szt 394. Zadanie 5 - Droga powiatowa Rachcin - /Cyprianka/ - gr. pow.- Zaduszniki - Wielgie, z dostawą do m. Oleszno. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 - m² 240; krawężnik 15x30x100 - szt 200; obrzeże 6x20x100 - szt 200. Zadanie 6 - Droga powiatowa /Świętosław - Mazowsze/-gr. pow. - Wola, z dostawa do m. Wola. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 - m²312; krawężnik 15x30x100 - szt 240; obrzeże 6x20x100 - szt 240. Zadanie 7 - Droga powiatowa Tłuchowo - Kłobukowo, z dostawą do m. Kłobukowo. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 - m²312; krawężnik 15x30x100 - szt 240; obrzeże 6x20x100 - szt 240. Zadanie 8 - Droga powiatowa Bobrowniki - Radomice, z dostawą do m. Radomice. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 - m²300; krawężnik 15x30x100 - szt 200; obrzeże 6x20x100 - szt 200. Zadanie 9 - Droga powiatowa /Czernikowo/ gr. pow. - Bobrowniki - Polichnowo - gr. pow. - /Włocławek/, z dostawą do m. Bobrowniki. (Materiały do remontu chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 - m²240; krawężnik 5x30x100 - szt 200; obrzeże 6x20x100 - szt 200. Zadanie 10 - Droga powiatowa /Obory/ - gr. pow. - Wildno - Lipno, z dostawą do m. Lipno. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 - m²429; krawężnik 15x30x100 - szt 330; obrzeże 6x20x100 - szt 330. Zadanie 11 - Droga powiatowa Sikórz - Kikół, z dostawa do m. Kikół. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 - m²195; krawężnik 15x30x100 - szt 150; obrzeże 6x20x100 - szt 150. Zadanie 12 - Droga powiatowa Józefkowo - Skępe, z dostawa do m. Wioska. (Materiały do budowy chodnika) - kostka prostokątna szara 20x10x6 -m²162,5; krawężnik 15x30x100 - szt 125; obrzeże 6x20x100 - szt 125. Ogółem ilość prefabrykatów betonowych - kostka prostokątna szara 20x10x6 - m²3695,5; krawężnik 15x30x100 - szt 2799; obrzeże 6x20x100 - szt 2799. II. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: Towar dostarczony może być tylko z deklaracją zgodności, wystawioną przez producenta lub dokumentów może pochodzić od osoby zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, zgodny z normą PN-EN 1338, PN-EN 1340. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Rozliczenie po wystawieniu faktury VAT. Wykonawca zwany Dostawcą dostarczał będzie materiały transportem Wykonawcy, koszt transportu i rozładunku wliczony będzie w cenę materiału. Wykonawca zwany Dostawcą dostarczał będzie materiały sukcesywnie, zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego harmonogramem dostaw. Dostawa prefabrykatów betonowych odbywać się będzie samochodem samowyładowczym z urządzeniem HDS na drogę powiatową: Zadanie 1 - Droga powiatowa Łochocin - Wichowo - Witkowo, z dostawą do m. Łochocin. Zadanie 2 - Droga powiatowa /Zbójno/ - gr. pow. - Chrostkowo - gr. woj. - Blinno, z dostawą do m. Chrostkowo. Zadanie 3 - Droga powiatowa Mysłakówko - Koziróg Leśny, z dostawą do m. Mysłakówko. Zadanie 4 - Droga powiatowa Kłokock - Złowody - Szpiegowo, z dostawa do m. Szpiegowo. Zadanie 5 - Droga powiatowa Rachcin - /Cyprianka/ - gr. pow.- Zaduszniki - Wielgie, z dostawą do m. Oleszno. Zadanie 6 - Droga powiatowa /Świętosław - Mazowsze/-gr. pow. - Wola, z dostawa do m. Wola. Zadanie 7 - Droga powiatowa Tłuchowo - Kłobukowo, z dostawą do m. Kłobukowo. Zadanie 8 - Droga powiatowa Bobrowniki - Radomice, z dostawą do m. Radomice. Zadanie 9 - Droga powiatowa /Czernikowo/ gr. pow. - Bobrowniki - Polichnowo - gr. pow. - /Włocławek/, z dostawą do m. Bobrowniki. Zadanie 10 - Droga powiatowa /Obory/ - gr. pow. - Wildno - Lipno, z dostawą do m. Lipno. Zadanie 11 - Droga powiatowa Sikórz - Kikół, z dostawą do m. Kikół. Zadanie 12 - Droga powiatowa Józefkowo - Skępe, z dostawą do m. Wioska. III . Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2016r. IV. Do każdej partii dostarczonego materiału Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty dopuszczające do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2013r., poz. 1409). V. Zamawiający będzie przyjmował dostawy w godzinach 7.00 - 14.00 w dni robocze, odbiór prefabrykatów betonowych w innych godzinach niż 7.00 - 14.00 jest wykluczony, chyba że strony uprzednio i w porozumieniu ustalą inną godzinę odbioru. Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru winien być dokument WZ podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, stwierdzający ilość odebranych prefabrykatów i palet transportowych. VI. Wykonawca nie będzie naliczał kaucji za palety transportowe. Zamawiający będzie zwracał palety transportowe sukcesywnie na podstawie odpowiedniego dokumentu - w miarę postępu zużywania materiałów, które zostały na nich dostarczone. Wykonawca nie będzie stosował w tym zakresie ograniczeń czasowych. Zamawiający gwarantuje całkowity zwrot palet transportowych do dnia 30.11.2016r. W przypadku wystąpienia braków w zwrocie palet transportowych w okresie do 30.11.2016r. Wykonawca w termie do 20.12.2016r. wystawi i dostarczy zamawiającemu fakturę z naliczoną kaucją za niezwrócone palety. Palety, za które naliczona zostanie kaucja pozostaną własnością Zamawiającego. VII. Wykonawca wystawia f-rę w rozliczeniu za każde zadanie od nr 1 do nr 16. Wykonawca fakturował będzie w cenie zawierającej podatek VAT, nie wyżej jak podana w ofercie. VIII. Cena jednostkowa materiału jest stała przez czas trwania umowy i nie podlega zmianie..
II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty.III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty.III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnianiu - załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy także załączyć: 1. Wypełniony formularz OFERTY wraz z załącznikami. 2. Wypełniony formularz cenowy. 3 . Informacja o obowiązku podatkowym o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ) stanowiąca załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4. oryginały pełnomocnictw lub kopie poświadczone przez notariusza, jeśli umocowanie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95   2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) Wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron. 2) Wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie. 3) Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy, 4) Wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia. 5) Wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia. 6) Jeżeli w realizacji umowy będą występować podwykonawcy, na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może w trakcie realizacji umowy zmienić takiego podwykonawcę lub zrezygnować z niego pod warunkiem wykazania - przez Wykonawcę - Zamawiającemu, iż nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniana warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 7) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2. Zmiany do umowy może inicjować Wykonawca lub Zamawiający składając pisemny wniosek do drugiej strony. 3. Wniosek o dokonanie zmiany w umowie w przypadkach określonych w ustępie 1 musi zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany zawierające m.in. korzyści wynikające z wnioskowanej zmiany, c) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie; ul. Wojska Polskiego 8; 87-600 Lipno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie; ul. Wojska Polskiego 8; 87-600 Lipno - pok. nr 2 (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


  Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o zamówieniu PREFABRYKATY.pdf
SIWZ.pdf
SIWZ W WERSJI WORD.DOC.doc
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ.pdf
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy.pdf


 

Załączniki

SIWZ pdf, 677 kB

Powiadom znajomego