W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM KRUSZYWA ŁAMANEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ULEPSZENIE ODCINKA GRUNTOWEGO DROGI POWIATOWEJ ORAZ BUDOWĘ ZATOK POSTOJOWYCH W CIĄGACH DRÓG POWIATOWYCH.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZDP-11.252.4.2014
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot ustalonych na podst. art.11 ustawy PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - plik do pobrania

Lipno: DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM KRUSZYWA ŁAMANEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ULEPSZENIE ODCINKA GRUNTOWEGO DROGI POWIATOWEJ ORAZ BUDOWĘ ZATOK POSTOJOWYCH W CIĄGACH DRÓG POWIATOWYCH.
Numer ogłoszenia: 54579 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM KRUSZYWA ŁAMANEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ULEPSZENIE ODCINKA GRUNTOWEGO DROGI POWIATOWEJ ORAZ BUDOWĘ ZATOK POSTOJOWYCH W CIĄGACH DRÓG POWIATOWYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM KRUSZYWA ŁAMANEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ULEPSZENIE ODCINKA GRUNTOWEGO DROGI POWIATOWEJ ORAZ BUDOWĘ ZATOK POSTOJOWYCH W CIĄGACH DRÓG POWIATOWYCH. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania: Zadanie I- Dostawa wraz z transportem kruszywa łamanego z przeznaczeniem na ulepszenie odcinka gruntowego drogi powiatowej nr 2136 C /Zbójno/ - gr. pow. - Chrostkowo - gr. woj. - /Blinno/ w ilości: - 2 621 Mg - kruszywo łamane o granulacji 0÷31,5 mm, Zadanie II- Dostawa wraz z transportem kruszywa łamanego z przeznaczeniem na budowę zatoki postojowej w miejscowości Chrostkowo w ciągu drogi powiatowej nr 2709C Ławki - Janiszewo w ilości: - 210 Mg - kruszywo łamane o granulacji 0÷31,5 mm, Zadanie III- Dostawa wraz z transportem kruszywa łamanego z przeznaczeniem na budowę zatoki postojowej w miejscowości Turza Wilcza w ciągu drogi powiatowej nr 2732C Kamienne Brody - Turza Wilcza w ilości: - 41 Mg - kruszywo łamane o granulacji 0÷31,5 mm. a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania ilości i jakości dostarczonego towaru. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w dostawach (w zakresie ilości i jakości towaru) zamawiający będzie miał prawo odmówić przyjęcia towaru. Kruszywo nie może być zanieczyszczone w postaci drutów, gwoździ i innych elementów mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie ich usunięcia. Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa na wyżej wymienione drogi. b) Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-S-06102. c) Wielkość i miejsce dostawy będzie określał każdorazowo zamawiający, telefonicznie na 2- dni przed terminem jej realizacji. d) Dostawy przyjmowane będą w dni powszednie w godzinach od 700 do 1400 przy czym dzienna dostawa powinna wynosić min. 280 Mg kruszywa. e) Zamówieniem objęte są drogi powiatowe : - (Zbójno) - gr. pow. - Chrostkowo - gr. woj. - (Blinno) (odcinek Sarnowo - Krzyżówka) - Ławki - Janiszewo - Kamienne Brody - Turza Wilcza.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·         Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 u Pzp. DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM KRUSZYWA ŁAMANEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ULEPSZENIE ODCINKA GRUNTOWEGO DROGI POWIATOWEJ ORAZ BUDOWĘ ZATOK POSTOJOWYCH W CIĄGACH DRÓG POWIATOWYCH - - do 5% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających cena dostawy zostanie określona w oparciu o podane w ofercie wskaźniki ceny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6, 14.21.20.00-0, 14.21.22.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 200,00 (słownie: trzy tysiące dwieście złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, gdy wykonawca, którego ofertę wybrano: - w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Postanowienia pkt IX ppkt 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt IX ppkt 2 b) i e). 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego prowadzony przez Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim - Filia Lipno Nr 56 9537 0000 2004 0041 4621 0004 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na dostawę wraz z transportem kruszywa łamanego z przeznaczeniem na ulepszenie odcinka gruntowego drogi powiatowej oraz budowę zatok postojowych. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; a) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8 (pokój nr 2) przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 6. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Zwrot wadium: a) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wraz z ofertą Dostawca wykaże, że . posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Dostawca spełnia wyżej wymienione warunki.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    W zakresie tego warunku Dostawca wykaże, że w w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca zrealizował co najmniej: - jedno zamówienie o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych) odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;  
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne o spełnieniu warunków określonych w art. 22. 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy w formie oryginału lub kopii podpisanej notarialnie za zgodność z oryginałem 3. Kserokopie atestu kruszyw żądanych frakcji z kopalni spełniające wymagania normy PN-S-06102 Dostawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga przedłożenie w/w upoważnienia w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnej. Jeżeli zamówienie realizowane będzie wspólnie przez wykonawców dokumenty wskazane w punkcie od D złożyć musi każdy z Wykonawców. Pozostałe dokumenty zostaną złożone wspólnie. Jeżeli oferta Dostawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , zostanie wybrana, zamawiający żąda przedstawienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający wzywa Dostawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia zawiera wzór załączonej umowy, (Załącznik nr4).Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w SIWZ: Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy. 3.Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf

SIWZ.pdf

ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ.pdf

Dodanie brakujacego załącznika nr 4 do SIWZ - wzór umowy

Załącznik nr 4 do SIWZ wzór umowy.pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf 

Załączniki

SIWZ pdf, 410 kB

Powiadom znajomego