W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przeatrg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą realizowana w ramach Projektu pn. „Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim” realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.272.15.2013
Zamawiający Powiat Lipnowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Lipnie
Tryb zamówienia Przeatrg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 200 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wynik postępowania


 
Lipno: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą realizowana w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 377264 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą realizowana w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą, która będzie realizowana w terminie od 01.10.2013r. do 31.03.2014r. w godzinach od 8:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku, gdyż zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Zespole Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą, ul. Szkolna 5. Zajęcia pozalekcyjne będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów w ZS w Dobrzyniu nad Wisłą. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie przez Dyrektora Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne ich program musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Usługa edukacyjna składa się z następujących części: Część 1 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do II 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 2 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do II 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 3 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III- dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do II 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 4 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do II 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 5 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 6 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 7 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 8 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 9 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do I 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 10 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do I 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 11 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013 r. - do I 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 12 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013 r. - do I 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 13 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych w zawodzie technik rolnik: mechanizacja rolnictwa, produkcja roślinna, produkcja zwierzęca - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy III TR - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część 14 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych w zawodzie technik rolnik: mechanizacja rolnictwa, produkcja roślinna, produkcja zwierzęca - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy IV TR - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część 15 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych w zawodzie technik żywienia: organizacja usług gastronomicznych, obsługa konsumenta, technologia gastronomiczna - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy III TŻ - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część 16 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych w zawodzie technik żywienia: organizacja usług gastronomicznych, obsługa konsumenta, technologia gastronomiczna - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy IV TŻ - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część 17 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych specjalistycznych z zakresu obsługi kasy fiskalnej w łącznej liczbie 10 godzin dla zainteresowanych uczniów 1 grupy (min. 10 osób). Wykonawca zobowiązany jest również przeprowadzić test praktyczny na rozpoczęcie i zakończenie zajęć w celu wykazania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników przed rozpoczęciem zajęć i na ich zakończenie. Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w miesiącu X 2013r. Zajęcia mają na celu zniwelowanie dysproporcji między umiejętnościami przyszłych absolwentów a potrzebami rynku pracy. Część 18 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych specjalistycznych z zakresu obsługi kasy fiskalnej w łącznej liczbie 10 godzin dla zainteresowanych uczniów 1 grupy (min. 10 osób). Wykonawca zobowiązany jest również przeprowadzić test praktyczny na rozpoczęcie i zakończenie zajęć w celu wykazania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników przed rozpoczęciem zajęć i na ich zakończenie. Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w miesiącu X 2013r. Zajęcia mają na celu zniwelowanie dysproporcji między umiejętnościami przyszłych absolwentów a potrzebami rynku pracy. Część 19 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 20 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów klasy pierwszej - dla 1 grupy (8 osób) oraz 2 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 36 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego. Prowadzący/a (dotyczy wszystkich części) zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał/a za przygotowanie, realizację i dokumentację pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą. Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia pozalekcyjne : - opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych), który musi uwzględniać indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści uwzględniające standardy wymagań egzaminacyjnych na egzamin, z przedmiotu, którego dotyczą zajęcia i przedstawienie go do akceptacji koordynatorowi w ZS w Dobrzyniu n.W, - program zajęć będzie realizowany w oparciu o przeprowadzone przez wykonawców wyłonionych do przeprowadzenia poszczególnych części przedmiotu zamówienia, testy diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów (zajęcia pozalekcyjne z j. polskiego, matematyki, j. angielskiego, j. rosyjskiego oraz z zakresu przedmiotów zawodowych) - na zakończenie zajęć zarówno z zakresu przedmiotów kluczowych jak i przedmiotów zawodowych należy przeprowadzić testy ewaluacyjne oceniające podniesienie wiedzy i umiejętności w porównaniu z testami przeprowadzonymi wcześniej- sprawdzone i ocenione testy wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu wraz z Dziennikiem zajęć, - w przypadku zajęć z zakresu doradztwa zawodowego zajęcia odbywać się będą w formie warsztatów oraz w formie zajęć indywidualnych, których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, na początku i na zakończenie zajęć należy przeprowadzić ankietę odnoszącą się, w szczególności do zdolności uczestników zajęć do wyboru ścieżki zawodowej- zweryfikowane ankiety wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu wraz z Dziennikiem zajęć,, - w przypadku zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych), z zakresu obsługi kasy fiskalnej wykonawcy wyłonieni do przeprowadzenia poszczególnych części są zobowiązani do przeprowadzenia na początku i na końcu zajęć testu praktycznego dla uczestników zajęć- sprawdzone i ocenione testy wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu wraz z Dziennikiem zajęć, - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych), zgodnie ze szczegółowym harmonogramem comiesięcznie ustalonym przez Dyrektora ZST w Lipnie- harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora szkoły w uzasadnionych przypadkach, - dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych) poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności- należy je odpowiednio oznakować, a po zakończeniu zajęć przekazać Zamawiającemu do Biura Projektu, - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego miesiąca należy dostarczyć do Biura Projektu, - w przypadku udziału w innych projektach wykonawcy będącego osobą fizyczną zobowiązany on jest dostarczyć do Biura Projektu miesięczną ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach tych projektów, a także najpóźniej w dniu podpisania umowy złożyć oświadczenie niezbędne do stwierdzenia kwalifikowalności wydatków związanych z angażowaniem personelu (wykonawcy) zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wspomaganie promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) i poinformowanie uczniów o fakcie współfinansowania zajęć z EFS, - odpowiedzialność materialna prowadzącego zajęcia za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia, - bieżące informowanie o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych, oraz o ewentualnym zaprzestaniu uczestniczenia(rezygnacji) w prowadzonych zajęciach - obowiązek osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników, tj. liczby godzin prowadzonych zajęć oraz liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą wykształcenie i doświadczenie określonej poniżej w pkt I - III ( w zależności od części na jakie składa ofertę ) I. Osoby prowadzące zajęcia z przedmiotów ogólnych i zawodowych powinni spełniać następujące wymagania: a) Ukończone studia wyższe kierunkowe, zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe w zakresie prowadzonych zajęć. b) Posiadać przygotowanie pedagogiczne. c) Stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. d) Co najmniej roczny staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej w okresie ostatnich 3 lat. II. Osoby prowadzące zajęcia z obsługi kasy fiskalnej powinni spełniać następujące wymagania: a) Wykonawca musi posiadać praktyczną i teoretyczną na temat obsługi kasy fiskalnej. b) Stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. c) Co najmniej roczny staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej w okresie ostatnich 3 lat. III. Osoby prowadzące zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego. a) Wykształcenie wyższe w kierunku doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe w tym kierunku. b) Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego z młodzieżą ponadgimnazjalną . c) Staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego min. 1 rok. w celu potwierdzenia tego warunku należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ.
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferta pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w drodze aneksu w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno tel./fax.(0-54) 287-20-39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie / II piętro nr 28 /.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu nad Wisłą realizowana w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Wynik postępowania

Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

SIWZ pdf, 372 kB

Powiadom znajomego