W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem realizowana w ramach Projektu pn. „Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim” realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.272.14.2013
Zamawiający Powiat Lipnowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Lipnie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniej 200 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wynik postępowania.


Lipno: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem realizowana w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 376122 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.
Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem realizowana w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem, która będzie realizowana w terminie od 01.10.2013r. do 30.04.2014r. w godzinach od 8:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku, gdyż zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) będą odbywać się w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Zespole Szkół w Skępem, ul. Wymyślińska 2. Zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów w ZS w Skępem. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie przez Dyrektora Zespołu Szkół w Skępem. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) ich program musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Usługa edukacyjna składa się z następujących części: Część 1 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej- dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do I 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 2 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do I 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 3 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III- dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do I 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 4 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka polskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do I 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 5 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 6 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 7 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013 r. - do XII 2013 r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 8 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka rosyjskiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XII 2013r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 9 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z języka niemieckiego w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone w m-cu X 2013r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 10 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 11 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy maturalnej - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 12 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 13 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z matematyki w łącznej liczbie 20 godzin dla klasy III - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do III 2014r. Zajęcia mają na celu podniesienie wyników egzaminów maturalnych. Część 14 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych - zajęcia praktyczne w zawodzie technik informatyk - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy III Technikum Informatyczne- dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do IV 2014r. Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część 15 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych - zajęcia praktyczne w zawodzie technik informatyk - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy IV Technikum Informatyczne - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do IV 2014r. Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część 16 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych - zajęcia praktyczne w zawodzie technik żywienia - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy III Technikum Żywienia - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do IV 2014r. Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część 17 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych - zajęcia praktyczne w zawodzie technik żywienia - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy IV Technikum Żywienia - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do IV 2014r. Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część 18 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych z przedmiotów zawodowych - zajęcia praktyczne w zawodzie technik żywienia - w łącznej liczbie 40 godzin dla klasy IV Technikum Żywienia - dla 1 grupy (min. 8 osób). Zajęcia powinny być zgodne w zakresie treści z obowiązującą podstawą programową i zostać przeprowadzone od X 2013r. - do IV 2014r. Zajęcia mają na celu nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część 19 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych specjalistycznych z zakresu obsługi kasy fiskalnej w łącznej liczbie 10 godzin dla zainteresowanych uczniów 1 grupy (min. 10 osób). Wykonawca zobowiązany jest również przeprowadzić test praktyczny na rozpoczęcie i zakończenie zajęć w celu wykazania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników przed rozpoczęciem zajęć i na ich zakończenie. Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w miesiącu X 2013r. Zajęcia mają na celu zniwelowanie dysproporcji między umiejętnościami przyszłych absolwentów a potrzebami rynku pracy. Część 20 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych specjalistycznych z zakresu obsługi kasy fiskalnej w łącznej liczbie 10 godzin dla zainteresowanych uczniów 1 grupy (min. 10 osób). Wykonawca zobowiązany jest również przeprowadzić test praktyczny na rozpoczęcie i zakończenie zajęć w celu wykazania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników przed rozpoczęciem zajęć i na ich zakończenie. Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w miesiącu X 2013r. Zajęcia mają na celu zniwelowanie dysproporcji między umiejętnościami przyszłych absolwentów a potrzebami rynku pracy. Część 21 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć pozalekcyjnych specjalistycznych z zakresu obsługi kasy fiskalnej w łącznej liczbie 10 godzin dla zainteresowanych uczniów 1 grupy (min. 10 osób). Wykonawca zobowiązany jest również przeprowadzić test praktyczny na rozpoczęcie i zakończenie zajęć w celu wykazania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników przed rozpoczęciem zajęć i na ich zakończenie. Zajęcia powinny zostać przeprowadzone w miesiącu X 2013r. Zajęcia mają na celu zniwelowanie dysproporcji między umiejętnościami przyszłych absolwentów a potrzebami rynku pracy. Część 22 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 20 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów klasy pierwszej- dla 1 grupy (8 osób) oraz 2 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 36 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XI 2013r. Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego. Część 23 Opracowanie programu oraz przeprowadzenie wg niego zajęć warsztatowych oraz indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego w łącznej liczbie 20 godzin zajęć warsztatowych dla uczniów klasy pierwszej- dla 1 grupy (8 osób) oraz 2 godz. zajęć indywidualnych na każdego ucznia (łącznie 36 godzin), których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, przy czym kopie przekazanych scenariuszy wraz z listą potwierdzającą ich przekazanie uczniom należy przekazać Zamawiającemu (do Biura Projektu). Zajęcia powinny zostać przeprowadzone od X 2013r. - do XI 2013r. Zajęcia mają na celu motywację uczniów do aktywnego poszukiwania pracy, dalszego kształcenia i doskonalenia zawodowego. Prowadzący/a (dotyczy wszystkich części) zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał/a za przygotowanie, realizację i dokumentację pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół w Skępem. Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia pozalekcyjne : - opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych), który musi uwzględniać indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści uwzględniające standardy wymagań egzaminacyjnych na egzamin, z przedmiotu którego dotyczą zajęcia i przedstawienie go do akceptacji koordynatorowi w ZS w Skępem, - program zajęć będzie realizowany w oparciu o przeprowadzone przez wykonawców wyłonionych do przeprowadzenia poszczególnych części przedmiotu zamówienia, testy diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów (zajęcia pozalekcyjne z j. polskiego, matematyki, j. angielskiego, j. rosyjskiego, j. niemieckiego oraz z zakresu przedmiotów zawodowych) - na zakończenie zajęć zarówno z zakresu przedmiotów kluczowych jak i przedmiotów zawodowych należy przeprowadzić testy ewaluacyjne oceniające podniesienie wiedzy i umiejętności w porównaniu z testami przeprowadzonymi wcześniej- sprawdzone i ocenione testy wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu wraz z Dziennikiem zajęć, - w przypadku zajęć z zakresu doradztwa zawodowego zajęcia odbywać się będą w formie warsztatów oraz w formie zajęć indywidualnych, których zwieńczeniem będzie przekazanie każdemu uczniowi indywidualnego scenariusza edukacyjno- zawodowego, na początku i na zakończenie zajęć należy przeprowadzić ankietę odnoszącą się, w szczególności do zdolności uczestników zajęć do wyboru ścieżki zawodowej- zweryfikowane ankiety wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu wraz z Dziennikiem zajęć,, - w przypadku zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych), z zakresu obsługi kasy fiskalnej wykonawcy wyłonieni do przeprowadzenia poszczególnych części są zobowiązani do przeprowadzenia na początku i na końcu zajęć testu praktycznego dla uczestników zajęć- sprawdzone i ocenione testy wraz z ich zbiorczym zestawieniem należy przekazać do Biura Projektu wraz z Dziennikiem zajęć, - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych), zgodnie ze szczegółowym harmonogramem comiesięcznie ustalonym przez Dyrektora ZST w Lipnie- harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora szkoły w uzasadnionych przypadkach, - dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych(specjalistycznych) poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności- należy je odpowiednio oznakować, a po zakończeniu zajęć przekazać Zamawiającemu do Biura Projektu, - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego miesiąca należy dostarczyć do Biura Projektu, - w przypadku udziału w innych projektach wykonawcy będącego osobą fizyczną zobowiązany on jest dostarczyć do Biura Projektu miesięczną ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach tych projektów, a także najpóźniej w dniu podpisania umowy złożyć oświadczenie niezbędne do stwierdzenia kwalifikowalności wydatków związanych z angażowaniem personelu (wykonawcy) zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wspomaganie promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne(specjalistyczne) i poinformowanie uczniów o fakcie współfinansowania zajęć z EFS, - odpowiedzialność materialna prowadzącego zajęcia za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia, - bieżące informowanie o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych, oraz o ewentualnym zaprzestaniu uczestniczenia(rezygnacji) w prowadzonych zajęciach - obowiązek osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników, tj. liczby godzin prowadzonych zajęć oraz liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą wykształcenie i doświadczenie określonej poniżej w pkt I - III ( w zależności od części na jakie składa ofertę ), I. Osoby prowadzące zajęcia z przedmiotów ogólnych i zawodowych powinni spełniać następujące wymagania: a) Ukończone studia wyższe kierunkowe, zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe w zakresie prowadzonych zajęć. b) Posiadać przygotowanie pedagogiczne. c) Stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. d) Co najmniej roczny staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej w okresie ostatnich 3 lat. II. Osoby prowadzące zajęcia z obsługi kasy fiskalnej powinni spełniać następujące wymagania: a) Wykonawca musi posiadać praktyczną i teoretyczną na temat obsługi kasy fiskalnej. b) Stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. c) Co najmniej roczny staż pracy pedagogicznej w szkole ponadgimnazjalnej w okresie ostatnich 3 lat. III. Osoby prowadzące zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego. a) Wykształcenie wyższe w kierunku doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe w tym kierunku. b) Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego z młodzieżą ponadgimnazjalną . c) Staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego min. 1 rok. w celu potwierdzenia tego warunku należy dołączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - ocena zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oferta pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w drodze aneksu w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno tel./fax.(0-54) 287-20-39.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie / II piętro nr 28 /.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem realizowana w ramach Projektu pn. Stawiam na lepsze jutro w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5
 
Wynik postępowania

Zawiadomienie o ponownym wyborze oferty

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

SIWZ pdf, 368 kB

Powiadom znajomego