W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na DOSTAWA WRAZ Z  ROZŁADUNKIEM MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO RELIZACJI ZADANIA ZWIĄZANEGO Z REMONTEM MOSTU NA RZECE MIEŃ W MIEJSCOWOSCI LIPNO
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZDP-11.252.2.2013
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 200 tyś. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
W załaczeniu do ogłoszenia
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
https://bip.lipnowski.powiat.pl/


Lipno: Dostawa wraz rozładunkiem materiałów budowlanych do realizacji zadania związanego z remontem mostu na rzece Mień w miejscowości Lipno.
Numer ogłoszenia: 35855 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz rozładunkiem materiałów budowlanych do realizacji zadania związanego z remontem mostu na rzece Mień w miejscowości Lipno.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz rozładunkiem materiałów budowlanych do realizacji zadania związanego z remontem mostu na rzece Mień w miejscowości Lipno. Informacja na temat zakresu zamówienia zawarta jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 5 300,00 PLN; słownie: pięć tysięcy trzysta złotych 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz., 275 , poz. 275 z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2012 r. Nr 96, poz. 620) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie prowadzony przez Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim - Filia Lipno Nr 56 9537 0000 2004 0041 4621 0004 z adnotacją: (Wadium w postępowaniu na DOSTAWĘ WRAZ Z ROZŁADUNKIEM MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DO RELIZACJI ZADANIA ZWIĄZANEGO Z REMONTEM MOSTU NA RZECE MIEŃ W MIEJSCOWOSCI LIPNO. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8. Do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego - lecz jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa osób, które podpisały gwarancję ubezpieczeniową lub bankową. 6. W przypadku przedłużenia przez Wykonawcę terminu związania ofertą, gwarant zobowiązuje się przedłużyć okres ważności wadium na czas wskazany przez wykonawcę, a jeżeli nie jest to możliwe wystawić nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą (art.85, pkt.2 i 4 ustawy Pzp) 6.1.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 ustawy Pzp. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 18.03.2013r. do godz. 1000 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie j. w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty Dokument(y) potwierdzjący(e) jakość i przydatność materiałów budowlanych do stosowania w budownictwie, świadectwa zgodności z PN, certyfikaty lub aprobaty techniczne oraz inne ewentualne atesty wymagane przepisami obowiązujacymi w tym zakresie. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1) Złożenie wypełnionego (Formularza cenowego) - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ 2) W przypadku gdy Wykonawca upoważni inną osobę do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu należy złożyć stosowne pełnomocnictwo, które należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie; ul. Wojska Polskiego 8; 87-600 Lipno. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie; ul. Wojska Polskiego 8; 87-600 Lipno. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:
Odpowiedź na zapytanie oferenta
Zmiana treści SIWZ - treść zmiany zostanie podana w dn. 14.03.2013r. 
Załączniki do zmiany treści SIWZ:

Załączniki

SIWZ pdf, 276 kB

Powiadom znajomego