W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługa edukacyjna skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.272.19.2012
Zamawiający Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie,
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 200 tyś. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w załączeniu






Lipno: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych
Numer ogłoszenia: 360524 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lipnowski.powiat.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych tj. Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Skępem, Zespołu Szkół w Dobrzyniu n. Wisłą realizowana w ramach Projektu pn. Powiat Lipnowski PL- Zdobyć więcej realizowanego w ramach Działania 9.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego obejmującą swoim zakresem  : - przeprowadzenie kursu na prawo jazdy samochodowe kategorii B dla 35 uczniów (15 uczniów ZST w Lipnie, 10 uczniów ZS Skępe, 10 uczniów ZS Dobrzyń n. Wisłą) - przeprowadzenie kursu spawania MAG dla 30 uczniów z ZST w Lipnie (3 grupy po 10 osób) - kurs na wózek jezdniowy dla 42 uczniów z ZST w Lipnie (14 grup po 3 osoby)   Część I   Kurs spawania MAG dla 30 uczniów (3 grupy po 10 uczniów ZST w Lipnie ) w ramach Projektu pn. Powiat Lipnowski PL- Zdobyć więcej realizowanego w ramach Działania 9.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.   Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia 150- godzinnego kursu spawania MAG dla 30 uczniów (3 grupy po 10 uczniów ZST w Lipnie). Kurs powinien obejmować 32 godziny zajęć teoretycznych i 118 godzin zajęć praktycznych od X 2012 r. do III 2013 r. w CKP w Lipnie przy ul. Okrzei 3. Uczniów rekrutuje Zamawiający. Zajęcia  mogą się odbywać od poniedziałku do soboty z zastrzeżeniem, że muszą być one zaplanowane z uwzględnieniem zajęć dydaktycznych w jakich biorą udział uczniowie. Harmonogram zajęć powinien zostać przedłożony do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej na pięć dni przed planowanym rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag, zastrzeżeń i zmian do harmonogramu z uwagi na zadeklarowane uczestnictwo danego kursanta w innych kursach, zajęciach dydaktycznych organizowanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany ponadto do: - przeprowadzenia zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami, - prowadzenia niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym list obecności, protokołu odbioru materiałów szkoleniowych, protokołu z egzaminu itp. - uregulowania oraz opłacenia wszystkich spraw związanych z egzaminem i wydaniem certyfikatów  wystawianych przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, - przekazania każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych bez dodatkowych opłat, - zapewnienia wszystkich niezbędnych rzeczy, w tym w szczególności: maszyn, urządzeń, akcesoriów itp. koniecznych do przeprowadzenia kursu i zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu pełne uczestnictwo w zajęciach, w szczególności zajęciach  praktycznych; - ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków za cały okres kursu; -  odbioru wykonanej usługi stanowiącej przedmiot zamówienia; odbiór Wykonawca zobowiązany jest udokumentować poprzez dostarczenie Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą następujących dokumentów: listy obecności i dzienniki zajęć z wpisami dotyczącymi czasu i tematyki zajęć, potwierdzenie odbioru przez uczestników kursu podręczników, kopie protokołu z przeprowadzonego egzaminu oraz kopie certyfikatów wydanych uczestnikom, - Wykonawca jest również zobowiązany wyznaczyć osobę sprawującą nadzór wewnętrzny nad przebiegiem kursu.   Część II   Kurs na wózek jezdniowy dla 42 uczniów (14 grup po 3 uczniów ZST w Lipnie ) w ramach Projektu pn. Powiat Lipnowski PL- Zdobyć więcej realizowanego w ramach Działania 9.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia 65- godzinnego kursu na wózek widłowy dla 42 uczniów (14 grup po 3 uczniów ZST w Lipnie). Kurs powinien obejmować 50 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznych od XI 2012 r. do V 2013 r. w CKP w Lipnie przy ul. Okrzei 3. Uczniów rekrutuje Zamawiający. Zajęcia  mogą się odbywać od poniedziałku do soboty z zastrzeżeniem, że muszą być one zaplanowane z uwzględnieniem zajęć dydaktycznych w jakich biorą udział uczniowie. Harmonogram zajęć powinien zostać przedłożony do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej na pięć dni przed planowanym rozpoczęciem zajęć. Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag, zastrzeżeń i zmian do harmonogramu z uwagi na zadeklarowane uczestnictwo danego kursanta w innych kursach, zajęciach dydaktycznych organizowanych przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany ponadto do: - przeprowadzenia zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami, - prowadzenia niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym list obecności, protokołu odbioru materiałów szkoleniowych, protokołu z egzaminu itp. - zapewnienia i przeprowadzenia właściwych badań lekarskich bez dodatkowych opłat, - uregulowania oraz opłacenia wszystkich spraw związanych z egzaminem i wydaniem certyfikatów,(egzamin wewnętrzny danej jednostki szkolącej posiadającej wymagane uprawnienia); - przekazanie każdemu uczestnikowi kursu niezbędnych materiałów szkoleniowych bez dodatkowych opłat, - zapewnienia wszystkich niezbędnych rzeczy, w tym w szczególności: maszyn, urządzeń, akcesoriów, itp. koniecznych do przeprowadzenia kursu i zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu pełne uczestnictwo w zajęciach, w szczególności zajęciach  praktycznych; -  odbioru wykonanej usługi stanowiącej przedmiot zamówienia; odbiór Wykonawca zobowiązany jest udokumentować poprzez dostarczenie Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą następujących dokumentów: listy obecności i dzienniki zajęć z wpisami dotyczącymi czasu i tematyki zajęć, potwierdzenie odbioru przez uczestników kursu podręczników, kopie protokołu z przeprowadzonego egzaminu oraz kopie certyfikatów wydanych uczestnikom, Wykonawca jest również zobowiązany wyznaczyć osobę sprawującą nadzór wewnętrzny nad przebiegiem kursu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część I -  700,00 zł / słownie: siedemset złotych 00/100/ Część II - 400,00 zł / słownie: czterysta złotych 00/100/ Wadium należy wnieść, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych - przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ.  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.    Pieniądzu; 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tymże poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.    Gwarancjach bankowych, 4.    Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.    Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.) .Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj.  na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lipnie w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim w Lipnie nr 22 9537 0000 2004 0041 4689 0004. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W tytule proszę podać nr Or.272.19.2012 oraz nr części. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego, tj. w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno w sekretariacie, pokój nr 28 /II piętro/, w oddzielnej kopercie zatytułowanej: wadium na Usługę edukacyjną polegająca na przeprowadzeniu kursu na................................... Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu  kursu z danej dziedziny dla zorganizowanej grupy kursantów.  Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożony przez Wykonawcę wykaz wykonanych usług stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70

  • 2 - doświadczenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w drodze aneksu w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lipnowski.powiat.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres do korespondencji: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno tel./fax.(0-54) 287-20-39..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie do dnia  01.10.2012 r. do godz. 10:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych tj. Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie, Zespołu Szkół w Skępem, Zespołu Szkół w Dobrzyniu n. Wisłą realizowana w ramach Projektu pn. Powiat Lipnowski PL- Zdobyć więcej realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ

Zmiana treści SIWZ

Załacznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia I

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II

Wynik przetargu







Załączniki

SIWZ pdf, 160 kB

Powiadom znajomego