W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem..
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.272.39.2011
Zamawiający Powiat Lipnowski
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 190 tyś euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź zm / Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn: „ Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem – kasa fiskalna.”, w ramach Projektu pn. „Klucz do sukcesu” realizowanego w ramach Działania 9.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Zgodnie z kryteriami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako najkorzystniejsze wybrano następujące oferty:I Obsługa kasy fiskalnej /wg. zgłoszeń/10 godz. Iwona Grubecka ul. Akacjowa 16 87 – 600 Lipno z ofertą cenową 70,00 zł brutto za godzinę. II Obsługa kasy fiskalnej /wg. zgłoszeń/10 godz. Iwona Grubecka ul. Akacjowa 16 87 – 600 Lipno z ofertą cenową 70,00 zł brutto za godzinę. III Obsługa kasy fiskalnej /wg. zgłoszeń/10 godz. Iwona Grubecka ul. Akacjowa 16 87 – 600 Lipno z ofertą cenową 70,00 zł brutto za godzinę. IV Obsługa kasy fiskalnej /wg. zgłoszeń/10 godz. Iwona Grubecka ul. Akacjowa 16 87 – 600 Lipno z ofertą cenową 70,00 zł brutto za godzinę.
             


Lipno: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem - obsługa kasy fiskalnej.
Numer ogłoszenia: 323497 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnowski.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem - obsługa kasy fiskalnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem, która będzie realizowana w terminie od 01.10.2011 rok do 30.06.2012 roku w godzinach od 8:00 do 19:00  od poniedziałku do soboty, gdyż zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się  w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Zespole Szkół w Skępem  ul. Wymyślińska 2. Zajęcia pozalekcyjne będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów w ZS w Skępem. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie  przez Dyrektora Zespołu Szkół w Skępem. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne ich program musi być zgodny z  podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Usługa edukacyjna składa się z następujących części: Część I: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin; od I do II 2012 r.    Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania Część II: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin; od I do II 2012 r.  . Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania Część III: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin; od I do II 2012 r.    Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania. Część IV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin; od I do II 2012 r.    Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania Prowadzący/a (dotyczy wszystkich części) zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał/a za przygotowanie, realizację i dokumentację pozalekcyjnych  zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół w Skępem Szczegółowe obowiązki  prowadzących zajęcia pozalekcyjne (nauczyciela): - opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych, który musi uwzględniać indywidualne możliwości uczniów biorących udział  w projekcie oraz zawierać treści uwzględniające standardy wymagań egzaminacyjnych na egzamin, z przedmiotu którego dotyczą zajęcia  i przedstawienie go do akceptacji koordynatorowi w ZS w Skępem -  program zajęć będzie realizowany w oparciu o przeprowadzone podczas rekrutacji testy diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów (z zakresu przedmiotów zawodowych) - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie ze szczegółowym harmonogramem comiesięcznie ustalonym przez Dyrektora ZS w Skępem - harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora szkoły w uzasadnionych przypadkach. - dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego miesiąca należy dostarczyć do Biura Projektu - w przypadku udziału w innych projektach nauczyciel zobowiązany jest dostarczyć do Biura Projektu miesięczną ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach tych projektów - wspomaganie promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne - odpowiedzialność materialna prowadzącego zajęcia (nauczyciela) za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia - bieżące informowanie o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych - obowiązek osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników produktu, tj.  liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przygotowanie pedagogiczne, co najmniej dwuletni staż pracy w charakterze nauczyciela tj. posiadać co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoba prowadząca zajęcia musi posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie tematyki prowadzonych zajęć, tj: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, przeprowadziła zajęcia z zakresu obsługi kasy fiskalnej w wymiarze 30 godz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - załącznik nr 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP - załącznik nr 2 i 3 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, tj. (Dz. U. z 2002r. Nr. 101, poz. 926 z późn. zm. - załącznik nr 4 złożone przez wykonawcę / osobę Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 5 Jeżeli wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zobowiązany jest do złożenia niniejszego formularza ze stosowną adnotacją np. nie dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia, jeżeli w formularzu o podwykonawcach, wykonawca wykaże ich udział w realizacji zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Mickiewicza 58 87 - 600 Lipno, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Projektu pn. Klucz do sukcesu realizowanego w ramach Działania 9.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia



Załączniki

SIWZ pdf, 128 kB

Powiadom znajomego