W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie aktualizacji klasoużytków w bazie cyfrowej oraz odnowienie map glebowo rolniczych dla gminy Kikół poprzez przeniesienie informacji z nośnika analogowego na nośnik cyfrowy zgodnie z warunkami technicznymi
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.272.9.2011
Zamawiający Zarząd Powiatu w Lipnie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 193 tyś. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w załączniku

Lipno: Wykonanie aktualizacji klasoużytków w bazie cyfrowej oraz odnowienie map glebowo rolniczych dla gminy Kikół poprzez przeniesienie informacji z nośnika analogowego na nośnik cyfrowy
Numer ogłoszenia: 156579 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lipnowski.powiat.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie aktualizacji klasoużytków w bazie cyfrowej oraz odnowienie map glebowo rolniczych dla gminy Kikół poprzez przeniesienie informacji z nośnika analogowego na nośnik cyfrowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres opracowania Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie aktualizacji klasoużytków w bazie cyfrowej oraz odnowienie map glebowo rolniczych dla gminy Kikół poprzez przeniesienie informacji z nośnika analogowego na nośnik cyfrowy zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz obowiązującymi przepisami. Warunki te będą uszczegółowione wytycznymi dot. wykorzystania istniejących danych oraz zaleceniami Wydziału Geodezji i Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami. Cel opracowania: Opracowaniem objęta jest gmina Kikół położona na terenie powiatu lipnowskiego. Cel opracowania: Doprowadzenie do zgodności między częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów. Informatyzacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego poprzez zmianę nośnika map glebowo-rolniczych dla obszarów, dla których funkcjonują numeryczne mapy ewidencji gruntów i budynków. Utworzenie numerycznej nakładki glebowo rolniczej dla cyfrowych map ewidencji gruntów i budynków. Usprawnienie procesu udostępniania materiałów kartograficznych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Cel pracy będzie realizowane w dwóch zadaniach: zadanie I - wykonanie aktualizacji klasoużytków w bazie cyfrowej gminy Kikół poprzez przeniesienie informacji z nośnika analogowego na nośnik cyfrowy, oraz weryfikacja numerów działek i współrzędnych punktów granicznych poprzez uzupełnienie brakujących podziałów i sprawdzenie współrzędnych punktów granicznych już istniejących. Zadanie II - odnowienie map glebowo - rolniczych dla gminy Kikół poprzez przeniesienie informacji z nośnika analogowego na nośnik cyfrowy. Podstawa opracowania: Podstawą opracowania zadania I są archiwalne analogowe mapy ewidencyjne oraz mapa w postaci cyfrowej z naniesionymi granicami i klasami bonitacyjnymi opracowana przy realizacji projektu: Projekt Phare 2003 -nr 2003/005-710.04.05-Pozyskiwanie danych katastralnych oraz obszarów kwalifikowalnych na potrzeby Systemu Identyfikacji Działek Rolnych LPIS realizowanego na zlecenie Agencji Restrukturyzacji i modernizacji Rolnictwa obejmujący swoim zasięgiem terytorium powiatu lipnowskiego oraz operaty klasyfikacyjne i inne dane analityczne, kartograficzne i opisowe znajdujące się w zasobie geodezyjnym i kartograficznym. W zakresie prac nie przewiduje się ustalania przebiegu granic w terenie z udziałem podmiotów ewidencji gruntów, Podstawą opracowania zadania II są archiwalne analogowe mapy klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz operaty klasyfikacyjne i inne dane analityczne znajdujące się w zasobie geodezyjnym i kartograficznym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podst. oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie; co najmniej 1 pracy zgodną z przedmiotem zamówienia, na potwierdzenie, że prace te zostały wykonane należycie . Przez roboty o podobnym charakterze rozumie się co najmniej jedną o wartości powyżej 50 tyś. zł z wykonania aktualizacji klasoużytków w bazie cyfrowej oraz odnowienia map glebowo rolniczych ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie 2 - rozgraniczenia, i podziały nieruchomości / gruntów / oraz sporządanie dokumentacji do celów prawnych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wnika z dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie /II piętro/ do dnia 21.06.2011 roku do godz. 12:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ

Załączniki nr 1 - Warunki techniczne

Załączniki nr 2 - Oferta

Załączniki nr 3

Załączniki nr 4

Załączniki nr 5

Załączniki nr 6

Załączniki nr 7

Załączniki nr 8


Wyjasnienia do SIWZ I

Wyjaśnienie treści SIWZ nr 2

Wynik

Ogłoszenie o udzieleniu zamówieniu

Załączniki

SIWZ pdf, 110 kB
Wynik pdf, 310 kB

Powiadom znajomego