przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu w ramach projektu Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych oraz Centrum Kształcenia Praktycznego w ZST w Lipnie oraz pracowni językowych w Zespole Szkół w Lipnie w pomoce i zasoby dydaktyczne. |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | Or.272.7.2011 |
Zamawiający | Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039. |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 193 tyś. euro |
Termin składania ofert |
Lipno:
Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół
Technicznych w Lipnie
Numer ogłoszenia: 138569 - 2011;
data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu w ramach projektu Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych oraz Centrum Kształcenia Praktycznego w ZST w Lipnie oraz pracowni językowych w Zespole Szkół w Lipnie w pomoce i zasoby dydaktyczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 42.00.00.00-6, 44.00.00.00-0, 30.20.00.00-1, 42.20.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw ( załącznik nr 6 ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy co najmniej 3 dostawy tokarek CNC o wartości min. 80.000,00 zł brutto jedna - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. - dotyczy pakietu nr 5
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
http://www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie /II piętro/ do dnia 31 maja 2011 r. godz. 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych oraz Centrum Kształcenia Praktycznego w ZST w Lipnie oraz pracowni językowych w Zespole Szkół w Lipnie w pomoce i zasoby dydaktyczne realizowanego w ramach działania 3.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miernik wielofunkcyjny szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne i warunki dostawy: 1. Możliwość wykonania wszystkich pomiarów przewidzianych normą PN-EN 61557, tj.: - impedancji pętli zwarciowej - parametrów wyłączników RCD - rezystancji izolacji - rezystancji uziemienia - ciągłości połączeń ochronnych i wyrównawczych 2. Możliwość wykonania pomiarów rezystancji kabli - rezystancji izolacji napięciem 50, 100, 250, 1000, 2500 V 3. Dokładny pomiar impedancji zwarcia - w obwodach L-PE w sieciach z wyłącznikami RCD bez konieczności blokowania wyłącznika 4. Obudowa wykonana w stopniu ochrony IP 54 5. Dwa lata gwarancji 6. Koszt dostawy w cenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tablica interaktywna + zestaw programów szt. 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rusztowanie przestawne typu warszawskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rusztowanie przestawne typu warszawskiego. Parametry techniczne i warunki dostawy: 1. Elementy składowe rusztowania: - ramka - szt. 18 - przekątnia - szt. 2 - poprzeczka - szt. 2 - zestaw kołowy - szt. 4 - podstawka śrubowa - szt. 4 - wspornik włazu stalowy ocynk. - 1 - podest duży stalowy - 2 - podest mały stalowy - 4 - wspornik pomostu roboczego - szt. 1 - podest duży drewniany - 2 - podest mały drewniany - 2 - burtnice (komplet) - 2 kpl. - poręcz duża - szt. 2 - poręcz mała - szt. 2 - drabinka - szt. 2 - wysięgnik - szt. 1 2. Maks. wysokość robocza: 8,5 m 3. Dopuszczalne obciążenie pomostu roboczego: 150 kG/m2 4. Wymiary pomostu: 1580 x 1580 mm 5. Powierzchnia pomostu 2,17 m2 6. Maksymalne obciążenie wysięgnika transportowego 50 kg 7. Możliwość kotwienia w terenie otwartym oraz do ścian 8. Koszt dostawy w cenie 9. Dwa lata gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sterownik CNC szt.4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulpit sterowniczy z klawiaturą alfanumeryczną 131 pól przyciskowych 2. Potrójny 32-bitowy procesor umożliwiający obróbkę do 400 bloków programowych na sekundę 3. Ekran o przekątnej co najmniej 13 cali 4. Szybkość transmisji programów: do 115 000 bitów przez łącze RS 232 5. Format programowania - ISO/DIN [standardowe funkcje G 6. Pojemność pamięci - 1 Mb [standard], 16 Mb opcjonalnie 7. Układ metryczny/calowy - przełączalny 8. Komunikacja zewnętrzna - złącze USB i złącze RS 232 9. Dwa lata gwarancji 10. Koszt dostawy w cenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tokarka CNC szt 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tokarka CNC szt 1. Parametry techniczne i warunki dostawy: 1. Wymiary maksymalne maszyny nie mogą przekroczyć wartości: szerokość głębokość wysokość 2200 1400 2000 mm parametry obróbki: przesuw poprzeczny w osi X: od 150 do 250 mm przesuw wzdłużny w osi Z: od 700 do 800 mm średnica toczenia: od 350 do 450 mm moc napędu wrzeciona: od 5 do 6 kW średnica uchwytu: od 160 do 250 mm obroty: od 1.500 do 2.500 obr/min 2. Na wyposażeniu standardowym maszyny musi znajdować się pakiet oprawek i narzędzi, układ chłodzenia, imak narzędziowy, uchwyt trójszczękowy, konik 3. Na wyposażeniu maszyny musi znajdować się oprogramowanie typu CAM na komputer PC z modułem tokarskim wspierające postprocesor oferowanej maszyny 4. Pulpit sterujący maszyny musi być uchylny oraz musi posiadać złącze komunikacyjne USB 5. Menu pulpitu sterującego musi być w języku polskim 6. Na wyposażeniu maszyny musi znajdować się dodatkowy symulator sterowania - stanowisko zewnętrzne pulpitu sterowniczego maszyny do programowania procesu obróbczego współpracujące ze sterowaniem CNC stosowanym w obrabiarce z możliwością bezpośredniej transmisji na obrabiarkę 7. Dokumentacja maszyny wraz z instrukcją obsługi w języku polskim 8. W cenie musi zostać uwzględniona usługa transportu, instalacji, uruchomienia oraz szkolenia 9. Gwarancja 24 miesiące 10. Minimalna liczba serwisantów na terenie Polski: 10 osób lista z podaniem rejonu obsługi 11. Obecność oferenta na rynku w Polsce minimum 10 lat data rejestracji w sądzie 12. Wymagany skład konsygnacyjny części zamiennych na terenie Polski 13. Łącze USB 14. Łącze RS 232 15. Certyfikat bezpieczeństwa CE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Piec konwekcyjny szt. 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piec konwekcyjny szt. 1. Parametry techniczne i warunki dostawy: 1. Pojemność: 4 x 600 x 400 mm 2. Wymiary: 800x706x472 mm 3. Moc: 5,3 kW 4. Zasilanie: 230 V 5. Jednorazowy wsad: 4 x 600x400 mm 6. Rozstaw prowadnic: 70 mm 7. Wentylator o zmiennym kierunku obrotów 8. Sterowanie manualne 9. Koszt dostawy w cenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw komputerowy - 11 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załącznik nr 5 - pakiet nr 1,3,4,5,6
Załącznik nr 6 do pakietu nr 5