W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na 4 zadania..
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZDP-11/ZP-7/2011
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot ustalonych na podst. przepisu art. 11 ust. u PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Patrz załącznik

Lipno: REMONT NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH (z podziałem na cztery zadania)
Numer ogłoszenia: 121419 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH (z podziałem na cztery zadania).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych i tak : Zadanie I Chlebowo - Karnkowo - Chodorążek - Wioska od km 0+003 do km 1+570; Zakres robót obejmuje: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-S-96025 w ilości 75 kg/m2; zakres robót - 1120 km / pow. 5850 m2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm, zakres robót 1567 km / pow. 8363 m2. Zadanie II Marianki - Małomin - Kamień Kmiecy - Tłuchowo od km 8+332 do km 9+332; Zakres robót obejmuje: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-S-96025 w ilości 75 kg/m2; zakres robót - 1000 km / pow. 5000 m2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm, zakres robót 1000 km / pow. 5000 m2. Zadanie III Obory - Wildno - Lipno w m. Jastrzębie od km 16+563 do km 16+776, Zakres robót obejmuje: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-S-96025 w ilości 75 kg/m2; zakres robót - 213 km / pow. 1491 m2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm, zakres robót 213 km / pow. 1278 m2. Zadanie IV Lipno - Brzeźno - Gnojno od km 13+334 do km 14+334, Zakres robót obejmuje:- naprawa korpusu drogi na przepuście pod drogą - podbudowa z betonu B-15 zakres robót 0,045 km / 535 m2, - wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-S-96025 w ilości 75 kg/m2; zakres robót - 1000 km / pow. 5000 m2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm, zakres robót 1000 km / pow. 5000 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : Zadanie I - 5 600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych) Zadanie II - 4 400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych) Zadanie III - 1 150,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych) Zadanie IV - 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz., 275 , z późn. zm); 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie prowadzony przez Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim - Filia Lipno Nr 56 9537 0000 2004 0041 4621 0004 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8. Do oferty nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego - lecz jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 5. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa osób, które podpisały gwarancję ubezpieczeniową lub bankową. 6. W przypadku przedłużenia przez Wykonawcę terminu związania ofertą, gwarant zobowiązuje się przedłużyć okres ważności wadium na czas wskazany przez wykonawcę, a jeżeli nie jest to możliwe wystawić nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą (art.85, pkt.2 i 4 ustawy Pzp) 6.1.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 ustawy Pzp. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 10.05.2011r. do godz. 1000 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie j. w. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Zwrot wadium 10.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp. 10.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.; 10.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.10.1. niniejszej SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
·        Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·        III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia.
·        III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jeden kontrakt porównywalny z niniejszym przedmiotem zamówienia z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za porównywalny zakres z niniejszym zamówieniem, Zamawiający uzna jeśli wykonawca wykonał w tym okresie co najmniej 1 zamówienie, polegające remoncie drogi obejmującej swoim zakresem wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną na odcinku długości minimum 4 000 mb, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami (potwierdzone referencjami lub dokumentami równoważnymi).
·        III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji odpowiedniego potencjału technicznego do wykonania zamówienia tj. dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i transportu zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi.
·        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   W zakresie tego warunku wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiada do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk; - kierownik budowy o specjalności drogowej - 1 osoba, wymagane kwalifikacje: posiadanie uprawnień budowlanych odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia (dołączyć oświadczenie, że osoba ta posiada odpowiednie uprawnienia o ile stosowne przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takiego uprawnienia.)
·        III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   W zakresie tego warunku wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przedstawi również informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·        wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·        informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·        Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
·        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·        aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·        nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 3 -Wypełnione kosztorysy ofertowe (na zadania I, II, III, IV lub wybrane zadania)- Załącznik nr 4. -Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), -Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy (na zał. Nr 8) -Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia zawiera wzór załączonej umowy. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności przewidzianych w SIWZ. 3. Przewiduje się zmiany istotnych postanowień zawartej umowy z uwagi na ewentualne następujące okoliczności: - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; - dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni dróg powiatowych.
·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Chlebowo - Karnkowo - Chodorążek - Wioska od km 0+003 do km 1+570; Zakres robót obejmuje: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-S-96025 w ilości 75 kg/m2; zakres robót - 1120 km / pow. 5850 m2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm, zakres robót 1567 km / pow. 8363 m2..
·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
·        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
·        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni dróg powiatowych.
·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Marianki - Małomin - Kamień Kmiecy - Tłuchowo od km 8+332 do km 9+332;Zakres robót obejmuje: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-S-96025 w ilości 75 kg/m2; zakres robót - 1000 km / pow. 5000 m2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm, zakres robót 1000 km / pow. 5000 m2..
·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
·        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
·        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni dróg powiatowych.
·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III Obory - Wildno - Lipno w m. Jastrzębie od km 16+563 do km 16+776; Zakres robót obejmuje:- wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-S-96025 w ilości 75 kg/m2; zakres robót - 213 km / pow. 1491 m2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm, zakres robót 213 km / pow. 1278 m2..
·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
·        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
·        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont nawierzchni dróg powiatowych..
·        1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV Lipno - Brzeźno - Gnojno od km 13+334 do km 14+334; Zakres robót obejmuje: - naprawa korpusu drogi na przepuście pod drogą - podbudowa z betonu B-15, zakres robót 0,050 km / 810 m2, - wyrównanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN-S-96025 w ilości 75 kg/m2; zakres robót - 1000 km / pow. 5000 m2, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i grysów bazaltowych kl. I gat. I frakcji 5/8 mm, zakres robót 1000 km / pow. 5000 m2..
·        2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
·        3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
·        4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

Pliki do pobrania:

SIWZ.pdf

Załącznik Nr 4 Kosztorysy ofertowe.pdf

Specyfikacja D.04.03.01.pdf

Specyfikacja D.04.06.01.pdf

Specyfikacja D.04.06.01.pdf

Specyfikacja D.05.03.09.pdf

Modyfikacja treści SIWZ

Modyfikacja treści SIWZ.pdf

Załącznik nr 2.pdf

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf

2 Modyfikacja treści SIWZ.pdf

3 Modyfikacja treści SIWZ.pdf

Załącznik Nr 8 do SIWZ.pdf

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf

 


 
 

Załączniki

SIWZ pdf, 490 kB

Powiadom znajomego