W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


XIV/118/2020

Szczegóły
jakiego organu Rady Powiatu w Lipnie
z dnia
w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Lipnie za 2019 rok
na podstawie art. 38 b ust.3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 511 ze zm: poz. 1571, 1815)
status uchwały obowiązująca

uchwala się, co następuje:

§1. Przyjąć „ Sprawozdanie z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Lipnie za 2019 rok ” stanowiące załącznik do niniejszej uchwały.

§2. Sprawozdanie podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

§3. Wykonanie uchwały powierzyć Staroście Lipnowskiemu.

§4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Uzasadnienie


W związku z wymogiem ustawowym, nie później niż do końca stycznia następnego roku kalendarzowego starosta składa radzie powiatu sprawozdanie z działalności komisji za rok ubiegły. Sprawozdanie starosty ogłasza się w wojewódzkim dzienniku urzędowym ( art.38b ust.3 ustawy o samorządzie powiatowym – (Dz.U. z 2019 r. poz. 511 zm: Dz.U. z 2019 r. poz. 1571, 1815).



Załącznik do Uchwały Nr XIV/118/2020

Rady Powiatu w Lipnie

z dnia 5 marca 2020 r.




Sprawozdanie

z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku w Lipnie

za 2019 rok.


W celu realizacji zadań Starosta Lipnowski wykonując zadania w zakresie zwierzchnictwa nad powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami oraz zadań określonych w ustawach z zakresu porządku publicznego i bezpieczeństwa obywateli na podstawie art. 38a ust.1, 5 oraz art. 38b ust.3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 511 zm: Dz.U. z 2019 r. poz. 1571, 1815) została powołana Komisja Bezpieczeństwa i Porządku w Lipnie zwana dalej Komisją.


Skład Komisji :

1) Krzysztof Baranowski – Starosta Lipnowski – Przewodniczący;

2) Piotr Filipczak – powołana przez Starostę Lipnowskiego;

3) Anna Smużewska – Radny delegowany przez Radę Powiatu w Lipnie;

4) Zbigniew Agaciński – Radny delegowany przez Radę Powiatu w Lipnie;

5) Piotr Czajkowski – przedstawiciel delegowany przez Komendanta

Powiatowego Policji;

6) Marcin Kuras – przedstawiciel delegowany przez Komendanta Powiatowego

Policji;

7) Janusz Krasucki – powołany przez Starostę Lipnowskiego;

8) Piotr Wojdyła – powołany przez Starostę Lipnowskiego.


W 2019 roku zaplanowano trzy posiedzenia Komisji.

Pierwsze posiedzenie Komisji w 2019 roku odbyło się w dni 30 stycznia na którym:

1. Przyjęto informacji o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie powiatu za 2018rok.

2. Zaopiniowano pozytywnie głównych kierunków działania Komendy Powiatowej Policji na 2019rok.

3. Przyjęto informacji Komendanta Powiatowego PSP o stanie bezpieczeństwa przeciwpożarowego na terenie powiatu za 2018rok.

4. Zaopiniowano pozytywnie planu działania Komendy Powiatowej PSP na 2019 rok.


Na kolejnym posiedzeniu Komisji w dniu 03 lipca 2019 roku zrealizowano następujące zamierzenia:

1. Przyjęcie informacji o stanu bezpieczeństwa na drogach powiatu w kontekście ich stanu technicznego i oznakowania.

2. Przyjęcie informacji o stanie bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego na terenie powiatu.

3. Przyjęcie bieżącej informacji o stanie bezpieczeństwa weterynaryjnego na terenie powiatu.


Ostatnie posiedzenie Komisji odbyło się 10 grudnia 2019 r.


Na posiedzeniu zrealizowano następujące zagadnienia:

1. Zaopiniowano pozytywnie projektu budżetu powiatu w części dotyczącej bezpieczeństwa i porządku publicznego na 2020 rok.

2. Przyjęto informacji o stanie przygotowań służb do okresu zimowego z uwzględnieniem sposobu postępowania z osobami bezdomnymi.

3. Opracowano i przyjęto do realizacji planu pracy Komisji na 2020 rok .

4. Przewodniczący Komisji podsumował działalności Komisji za 2019 rok .



Przewodniczący Komisji


Krzysztof Baranowski


Protokół głosowania plik do pobrania

Załączniki

Powiadom znajomego