W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


11/2007

Szczegóły
jakiego organu Zarządu Powiatu w Lipnie
z dnia
w sprawie w sprawie: uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Lipnie
na podstawie Na podstawie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym / tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm./
status uchwały obowiązująca

Zarząd Powiatu w Lipnie
uchwala, co następuje:


§ 1. Uchwala się Regulamin Organizacyjny Powiatowego Urzędu Pracy w Lipnie w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszej uchwały.


§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Lipnie.


§ 3. Traci moc obowiązujący Regulamin Organizacyjny Powiatowego Urzędu Pracy w Lipnie przyjęty Uchwałą Nr 44/2005 Zarządu Powiatu w Lipnie z dnia 21 lipca 2005r.


§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.






Uzasadnienie


Zmiany w Regulaminie Organizacyjnym PUP uchwalonym Uchwałą Nr 44/2005 Zarządu Powiatu w Lipnie z dnia 21 lipca 2005r. wynikają z konieczności dostosowania go do potrzeb tut. Urzędu.

Polegają one na likwidacji Działu Instrumentów, Programów i Analiz Rynku Pracy oraz Działu Pośrednictwa Pracy, i utworzeniem Działu Rynku Pracy, w którego skład wejdą mniejsze komórki organizacyjne, tj. Referat Instrumentów i Programów oraz samodzielne stanowiska ds. pośrednictwa pracy. Zadania dot. instrumentów rynku pracy i pośrednictwa pracy ściśle się wiążą i połączenie ich w jednym dziale spowoduje lepszą koordynację działań przy realizacji programów i projektów współfinansowanych ze środków E.F.S., których PUP realizuje coraz więcej. Większość ofert pracy, które realizuje pośrednictwo pracy składanych jest przez dotychczasowy Dział Instrumentow, Programów i Analiz Rynku Pracy.

Likwidacja Działu Organizacyjno- Administracyjnego i utworzenie Działu Organizacji, Nadzoru i Administracji pozytywnie wpłynie na jakość funkcjonowania Urzędu, gdyż w PUP brak jest stanowiska Zastępcy Dyrektora, które zostało zlikwidowane wcześnej ze względów ekonomicznych, a tym samym brak jest osoby, która sprawowałaby nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem tut. Urzędu podczas nieobecności Dyrektora. Kierownik Działu Organizacji, Nadzoru i Administracji pełniłby również funcję „pomocniczą” dla Dyrektora poprzez sprawowanie nadzoru nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa przez pracowników w PUP.

Zmiany dotyczą również przesunięcia zadań dotyczących odwołań od decyzji oraz archiwizacji akt osobowych bezrobotnych wyłączonych z ewidencji z Działu Ewidencji i Świadczeń do Działu Organizacji, Nadzoru i Administracji. Dotychczas odwołania od decyzji rozpatrywane były w tym samym dziale, często przez te same osoby, które wydawały decyzje. Przeniesienie tych zadań do innego działu spowoduje inne spojrzenie na sprawę oraz po wnikliwym przeanalizowaniu powtórne jej rozpatrzenie. Natomiast przeniesienie zadań dot. archiwizacji akt osobowych dot. bezrobotnych wyłączonych z ewidencji spowoduje połączenie ich z archiwum zakładowym.

 

Załącznik Nr 1

Załączniki

Powiadom znajomego