W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


XXXII/212/2006

Szczegóły
jakiego organu Rady Powiatu w Lipnie
z dnia
w sprawie w sprawie: zatwierdzenia rocznego sprawozdania z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Lipnie za 2005 rok
na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. z 2005 r. Dz.U. Nr 244, poz. 2080) oraz art. 12 pkt 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (t.j. z 2001 r. Dz.U. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, oraz z 2003 r. Nr 162, poz. 1568)
status uchwały obowiązująca
 

Rada Powiatu w Lipnie
uchwala, co następuje:


§ 1. Zatwierdzić roczne sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Lipnie za 2005 rok stanowiące załącznik do niniejszej uchwały.


§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.



 


 





Uzasadnienie


Zgodnie z art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2005 r. Dz.U. Nr 244, poz. 2080) zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony praw konsumentów wykonuje powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów.

Art. 38 ust. 1 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów nakłada na rzecznika obowiązek przedłożenia Radzie Powiatu do zatwierdzenia, w terminie do dnia 31 marca każdego roku, rocznego sprawozdania ze swojej działalności w roku poprzednim.

Sprawozdanie przedstawia rodzaje spraw, z którymi konsumenci zgłaszali się oraz metody i sposoby działania rzecznika w celu ochrony interesów konsumentów w 2005 roku.


 

 

 

 

Załącznik 1

Załączniki

Powiadom znajomego