ZmZ.2600.249.2025
Wersja strony w formacie XML| Zamówienie na | Wymiana drewnianej stolarki okiennej w budynku zabytkowym pałacu w Hornówku w gminie Kikół, na terenie działki nr 90/2, obręb ewidencyjny Hornówek, gm. Kikół. |
|---|---|
| Status zamówienia | rozstrzygnięte |
| Nr sprawy | ZmZ.2600.249.2025 |
| Zamawiający | Powiat Lipnowski |
| Tryb zamówienia | Zapytanie cenowe |
| Termin składania ofert | |
| Sposób składania ofert | WG załącznika |
Informacja
W związku z przeprowadzonym zapytaniem cenowym na "Wymianę drewnianej stolarki okiennej w budynku zabytkowym pałacu w Hornówku w gminie Kikół, na terenie działki nr 90/2, obręb ewidencyjny Hornówek, gm. Kikół" o numerze pisma ZmZ.2600.249.2025 z dnia 15.10.2025 r., informujemy, iż zostały złożone następujące oferty:
1. Firma Ogólnobudowlana GERBUD Grzegorz Gertz ul. Mickiewicza 5/4, 87-600 Lipno - oferta wykonania przedmiotu zamówienia za kwotę 63 400,00 zł brutto.
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający:
Powiat Lipnowski, ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno,
Zaprasza do złożenia oferty na:
2. Przedmiot zamówienia: Wymiana drewnianej stolarki okiennej w budynku zabytkowym pałacu w Hornówku w gminie Kikół, na terenie działki nr 90/2, obręb ewidencyjny Hornówek, gm. Kikół.
a) Powyższy budynek wpisany do rejestru zabytków Województwa Kujawsko – Pomorskiego pod numerem A/1494 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 24.04.1986 r.
b) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
• załączonym wzorem umowy,
• pozwoleniem Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Decyzją nr ZN/454/2025 z dnia 8 września 2025 r.,
• decyzją nr 287/2025 z dnia 29 września 2025 r. Starosty Lipnowskiego zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę,
• dokumentacją architektoniczną – budowlaną.
Przed złożeniem oferty konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej, oferty złożone bez przeprowadzenia wizji lokalnej zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Wszystkie prace należy uzgodnić z Zamawiającym.
3. Termin realizacji zamówienia: 10.12.2025 r.
4. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę można złożyć w Starostwie Powiatowym w Lipnie przy ul. Sierakowskiego 10B, wysłać drogą elektroniczną ( starostwo@lipnowski.powiat.pl) do dnia 27.10.2025 r.
5. Warunki płatności zostaną określone w umowie, która zostanie zawarta na w/w zadanie.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Kocińska tel. 54 30 66 162.
7. Ofertę należy sporządzić na formularzu załączonym do zapytania cenowego w formie pisemnej, w języku polskim oraz oświadczenie.
8. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Lipnowski, ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno.
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Lipnie za pomocą adresu e-mail iod@lipnowski.powiat.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem cenowym
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o wniosek o udzielenie informacji publicznej
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w ppkt 3,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.