W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZDP-11.252.1.2018
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 5 548 000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
plik do pobrania
Ogłoszenie nr 501448-N-2018 z dnia 2018-01-05 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu


O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 91087014200000, ul. ul. Wojska Polskiego  8 , 87600   Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 872 046, e-mail zdp_lipno@poczta.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.lipnowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa


I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie



Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie



Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie



Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres


 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:



Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
Numer referencyjny: ZDP-11.251.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje zadania: ZADANIE I – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2703C Sikórz - Kikół tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1700 m / pow. 8500 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1700 m / pow. 8500 m²; Lokalizacja robót: od km 4+637 do km 6+337 = 1700 m / pow. 8500 m² ZADANIE II – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2047C Wola - gr. pow. – /Osówka/ tj.: - mechaniczne ścięcie drzew przydrożnych, okrzesanie i przewóz pni na składowisko Wykonawcy, uporządkowanie terenu poprzez wywiezienie gałęzi i drobnicy – 105 szt, - frezowanie pni na głębokość 30 cm poniżej nawierzchni jezdni; uprzątnięcie trocin powstałych po frezowaniu; zasypanie wyrobiska gruntem kat. III i zagęszczenie; uporządkowanie i wyrównaniem terenu – 105 szt, - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 800 m / pow. 4000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 800 m / pow. 4000 m²; Lokalizacja robót: od km 0+055 do km do km 0+855 = 800 m / pow. 4000 m² ZADANIE III – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2736C Tłuchowo - Kłobukowo tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5 000 m²; Lokalizacja robót: od km 0+248 do km 1+248 = 1000 m / pow. 5 000 m² ZADANIE IV – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2704C Rachcin – gr. pow. - /Cyprianka/ - gr. pow. – Zaduszniki - Wielgie tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 416 m / pow. 2496 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 416 m / pow. 2496 m²; Lokalizacja robót: od km 0+860 do km 1+276 = 416 m / pow. 2496 m² ZADANIE V – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2704C Rachcin – gr. pow. - /Cyprianka/ - gr. pow. – Zaduszniki - Wielgie tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 992 m / pow. 4999 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 992 m / pow. 4999m²; Lokalizacja robót: od km 11+819 do km 12+733 = 914 m / pow. 4570 m² od km 12+733 do km 12+811 = 78 m / pow. 429 m² ZADANIE VI – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2708C Karnkowo - Lipno tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5000 m²; Lokalizacja robót: od km 0+968,5 do km 1+551 = 582,5 m od km 1+554 do km 1+971,5 = 417,5 m ZADANIE VII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2730C Oleszno - Bętlewo tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 030 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5 030 m²; Lokalizacja robót: od km 2+457 do km 3+457 = 1000 m / pow. 5 030 m² ZADANIE VIII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2044 C /Czernikowo/ - gr. pow. – Bobrowniki – Polichnowo – gr. pow. /Włocławek/ tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5 000 m²; Lokalizacja robót: od km 26+642 do km 27+042 = 400 m / pow. 2 000 m² od km 31+485 do km 32+085 = 600 m / pow. 3 000 m² ZADANIE IX – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2718C Lipno - Czarne tj.: - poszerzenie istniejącej nawierzchni – wykonanie koryta głębokości 42 cm, szerokości (obustronnie po 0,25 m), długość 784,5 m / pow. 392,25 m²; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku, grub. w-wy po zagęszczeniu 15 cm, długość 784,5 m / pow. 392,25 m²; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, grub. w-wy po zagęszczeniu 20cm, długość 784,5 m / pow. 392,25 m²; - wyrównanie podbudowy na poszerzeniu masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 75 kg/m², długość 784,5 m / pow. 392,25 m²; - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 800 m / pow. 4 186 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 800 m / pow. 4 186 m²; Lokalizacja robót: od km 6+135,5 do km 6+920 = 784,5 m / pow. 3 922,5 m² Rozjazd od km 6+920 do km 6+935,5 = 15,5 m / pow. 263,5 m² [(29,0+5,0):2]x15,5 = 263,5 m² ZADANIE X – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr2740 C Krojczyn - Dyblin tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1 000 m / pow. 5 000 m²; Lokalizacja robót: od km 0+612 do km 1+612 = 1000 m / pow. 5 000 m² ZADANIE XI – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2137C /Obory/- gr. pow. – Wilno - Lipno tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 3000 m / pow. 15 500 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 3000 m / pow. 15 500 m²; Lokalizacja robót: od km 7+300 do km 8+300 = 1000 m / pow. 5 500 m² od km 7+974 do km 9+974 = 2000 m / pow. 10 000 m² ZADANIE XII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2711C Lipno – Brzeźno – Gnojno tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5 000 m²; Lokalizacja robót: od km 13+334 do km 14+334 = 1000 m / pow. 5 000 m² ZADANIE XIII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2734C Marianki - Małomin – Kamień Kmiecy - Tłuchowo tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1367 m / pow. 6 835 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1 367 m / pow. 6 835 m²; Lokalizacja robót: od km 3+318 do km 4+685 = 1 367 m / pow. 6 835 m² ZADANIE XIV – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2136C /Zbójno/- gr. pow. – Chrostkowo – gr. woj. - /Blinno/ tj.: - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę, głęb. 40 cm - długość 1 130 m / pow. 5 876 m²; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubości 15 cm po zagęszczeniu - długość 1 130 m / pow. 5 876 m²; - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego lub gruzu betonowego fr. 0/63 mm, warstwa dolna grub. 15 cm po zagęszczeniu- długość 1 130 m / pow. 5 876 m²; - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 0/31,5 mm –warstwa górna grub. 10 cm po zagęszczeniu - długość 1 130 m / pow. 5 876 m²; - uzupełnienie poboczy ziemia z korytowania – (1,5 m x 2) x 1130 m = 3 390,0 m² Lokalizacja robót: od km 24+853 do km 25+983 = 1 130 m / pow. 5 876 m² ZADANIE XV – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2709C Ławki - Janiszewo tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 700 m / pow. 3 500 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 700 m / pow. 3 500 m²; Lokalizacja robót: od km 2+988 do km 3+688 = 700 m / pow. 3 500 m² ZADANIE XVI – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2226C /Rogowo/ - gr. pow. - Skępe tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1011 m / pow. 5 409 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1 011 m / pow. 5 409 m²; Lokalizacja robót: od km 14+015 do km 15+029; 1 011 m / pow. 5 409 m² ZADANIE XVII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2136 C /Zbójno/ - gr. pow. – Chrostkowo – gr. woj. - /Blinno/tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 200 m / pow. 1 345 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 200 m / pow. 1 345 m²; Lokalizacja robót: od km 10+982 do km 11+182 = 200 m / pow. 1 345 m² ZADANIE XVIII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2705C Kikół - Makówiec tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1169 m / pow. 6 001,60 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1169 m / pow. 6 001,60 m²; Lokalizacja robót: od km 7+125 do km 8+294 = 1169 m / pow. 6 001,60 m² 2. Pozyskane drewno jest własnością Wykonawcy. Fakt ten musi zostać uwzględniony przez Wykonawcę w wycenie robót związanych z usunięciem drzew. 3. Odcinki dróg powiatowych podlegające remontowi posiadają kategorię ruchu KR1. 4. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia koniecznych informacji do przygotowania oferty.

II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tj. kwotę min. 700.000,00 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) wykaz robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał min. 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każda oraz przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, 2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności min. 1 osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku Kierownika Budowy, posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. W przypadku powołania się na zasoby innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, należy wykazać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu , b) sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Doświadczenie stanowi indywidualny dorobek przedsiębiorstwa, na który składa się ogół wiadomości oraz umiejętności zdobytych w toku prowadzonej działalności gospodarczej. W tej sytuacji doświadczenie dzieli zawsze byt prawny przedsiębiorstwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)








III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.1. W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt b. 1.2. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt b, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.– załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz – kosztorysy ofertowe wg wzoru załącznik 1A na zadania I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII lub na wybrane zadania. 3) Dowód wpłaty wadium - W przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty – dokument, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium (np. w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) oryginał dokumentu należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno (pokój nr 2), zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I – 5100,00 zł / słownie: pięć tysięcy sto złotych; Zadanie II – 3800,00 zł / słownie: trzy tysiące osiemset złotych; Zadanie III- 3000,00 zł / słownie: trzy tysiące złotych; Zadanie IV – 1500,00 zł / słownie: jeden tysiąc pięćset złotych; Zadanie V – 3000,00 zł / słownie: trzy tysiące złotych; Zadanie VI - 3000,00 zł / słownie: trzy tysiące złotych; Zadanie VII – 3000,00 zł / słownie: trzy tysiące złotych; Zadanie VIII – 3000,00 zł / słownie: trzy tysiące złotych; Zadanie IX – 3000,00 zł / słownie: trzy tysiące złotych; Zadanie X – 2500,00 zł / słownie: dwa tysiące pięćset złotych; Zadanie XI – 9000,00 zł / słownie: dziewięć tysięcy złotych; Zadanie XII – 3000,00 zł / słownie: trzy tysiące złotych złotych; Zadanie XIII – 3700,00 zł / słownie: trzy tysiące siedemset złotych; Zadanie XIV – 3900,00 zł / słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych; Zadanie XV – 2100,00 zł / słownie: dwa tysiące sto złotych; Zadanie XVI – 3300,00 zł / słownie: trzy tysiące trzysta złotych; Zadanie XVII – 600,00 zł / słownie: sześćset złotych; Zadanie XVIII – 3500,00 zł / słownie: trzy tysiące pięćset złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lipnie Nr 26 9542 0008 2012 0000 4037 0003 z adnotacją: „Wadium w postępowaniu na wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego – zadanie ….” Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno (pokój nr 2). Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:



IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:



IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:



IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:



IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:



IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: 1) zmiana w przypadku przyspieszenia realizacji prac lub jego opóźnienia lub zmiany terminu realizacji umowy w przypadku gdy zmiany będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a. nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego; b. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 2) zmiana terminu realizacji umowy ze względu na warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z przyjęta technologią. 3) wystąpienie innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiają prowadzenie prac. 2. w stosunku do osób: 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SIWZ, 2) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy po wcześniejszej pisemnej informacji, 3) zmiany osób do nadzorowania robót pod warunkiem posiadania co najmniej takich uprawnień co wymagane w SIWZ. 3. inne: 1) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji), 4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE I – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2703C Sikórz - Kikół tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1700 m / pow. 8500 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1700 m / pow. 8500 m²; Lokalizacja robót: od km 4+637 do km 6+337 = 1700 m / pow. 8500 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE II – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2047C Wola - gr. pow. – /Osówka/ tj.: - mechaniczne ścięcie drzew przydrożnych, okrzesanie i przewóz pni na składowisko Wykonawcy, uporządkowanie terenu poprzez wywiezienie gałęzi i drobnicy – 105 szt, - frezowanie pni na głębokość 30 cm poniżej nawierzchni jezdni; uprzątnięcie trocin powstałych po frezowaniu; zasypanie wyrobiska gruntem kat. III i zagęszczenie; uporządkowanie i wyrównaniem terenu – 105 szt, - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 800 m / pow. 4000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 800 m / pow. 4000 m²; Lokalizacja robót: od km 0+055 do km do km 0+855 = 800 m / pow. 4000 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE III – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2736C Tłuchowo - Kłobukowo tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5 000 m²; Lokalizacja robót: od km 0+248 do km 1+248 = 1000 m / pow. 5 000 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE IV – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2704C Rachcin – gr. pow. - /Cyprianka/ - gr. pow. – Zaduszniki - Wielgie tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 416 m / pow. 2496 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 416 m / pow. 2496 m²; Lokalizacja robót: od km 0+860 do km 1+276 = 416 m / pow. 2496 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE V – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2704C Rachcin – gr. pow. - /Cyprianka/ - gr. pow. – Zaduszniki - Wielgie tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 992 m / pow. 4999 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 992 m / pow. 4999m²; Lokalizacja robót: od km 11+819 do km 12+733 = 914 m / pow. 4570 m² od km 12+733 do km 12+811 = 78 m / pow. 429 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE VI – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2708C Karnkowo - Lipno tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5000 m²; Lokalizacja robót: od km 0+968,5 do km 1+551 = 582,5 m od km 1+554 do km 1+971,5 = 417,5 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE VII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2730C Oleszno - Bętlewo tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 030 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5 030 m²; Lokalizacja robót: od km 2+457 do km 3+457 = 1000 m / pow. 5 030 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE VIII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2044 C /Czernikowo/ - gr. pow. – Bobrowniki – Polichnowo – gr. pow. /Włocławek/ tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5 000 m²; Lokalizacja robót: od km 26+642 do km 27+042 = 400 m / pow. 2 000 m² od km 31+485 do km 32+085 = 600 m / pow. 3 000 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE IX – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2718C Lipno - Czarne tj.: - poszerzenie istniejącej nawierzchni – wykonanie koryta głębokości 42 cm, szerokości (obustronnie po 0,25 m), długość 784,5 m / pow. 392,25 m²; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku, grub. w-wy po zagęszczeniu 15 cm, długość 784,5 m / pow. 392,25 m²; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, grub. w-wy po zagęszczeniu 20cm, długość 784,5 m / pow. 392,25 m²; - wyrównanie podbudowy na poszerzeniu masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 75 kg/m², długość 784,5 m / pow. 392,25 m²; - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 800 m / pow. 4 186 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 800 m / pow. 4 186 m²; Lokalizacja robót: od km 6+135,5 do km 6+920 = 784,5 m / pow. 3 922,5 m² Rozjazd od km 6+920 do km 6+935,5 = 15,5 m / pow. 263,5 m² [(29,0+5,0):2]x15,5 = 263,5 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE X – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr2740 C Krojczyn - Dyblin tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1 000 m / pow. 5 000 m²; Lokalizacja robót: od km 0+612 do km 1+612 = 1000 m / pow. 5 000 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE XI – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2137C /Obory/- gr. pow. – Wilno - Lipno tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 3000 m / pow. 15 500 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 3000 m / pow. 15 500 m²; Lokalizacja robót: od km 7+300 do km 8+300 = 1000 m / pow. 5 500 m² od km 7+974 do km 9+974 = 2000 m / pow. 10 000 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE XII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2711C Lipno – Brzeźno – Gnojno tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1000 m / pow. 5 000 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1000 m / pow. 5 000 m²; Lokalizacja robót: od km 13+334 do km 14+334 = 1000 m / pow. 5 000 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE XIII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2734C Marianki - Małomin – Kamień Kmiecy - Tłuchowo tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1367 m / pow. 6 835 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1 367 m / pow. 6 835 m²; Lokalizacja robót: od km 3+318 do km 4+685 = 1 367 m / pow. 6 835 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE XIV – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2136C /Zbójno/- gr. pow. – Chrostkowo – gr. woj. - /Blinno/ tj.: - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę, głęb. 40 cm - długość 1 130 m / pow. 5 876 m²; - wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubości 15 cm po zagęszczeniu - długość 1 130 m / pow. 5 876 m²; - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego lub gruzu betonowego fr. 0/63 mm, warstwa dolna grub. 15 cm po zagęszczeniu- długość 1 130 m / pow. 5 876 m²; - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 0/31,5 mm –warstwa górna grub. 10 cm po zagęszczeniu - długość 1 130 m / pow. 5 876 m²; - uzupełnienie poboczy ziemia z korytowania – (1,5 m x 2) x 1130 m = 3 390,0 m² Lokalizacja robót: od km 24+853 do km 25+983 = 1 130 m / pow. 5 876 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE XV – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2709C Ławki - Janiszewo tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 700 m / pow. 3 500 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 700 m / pow. 3 500 m²; Lokalizacja robót: od km 2+988 do km 3+688 = 700 m / pow. 3 500 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE XVI – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2226C /Rogowo/ - gr. pow. - Skępe tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1011 m / pow. 5 409 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1 011 m / pow. 5 409 m²; Lokalizacja robót: od km 14+015 do km 15+029; 1 011 m / pow. 5 409 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE XVII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2136 C /Zbójno/ - gr. pow. – Chrostkowo – gr. woj. - /Blinno/tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 200 m / pow. 1 345 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 200 m / pow. 1 345 m²; Lokalizacja robót: od km 10+982 do km 11+182 = 200 m / pow. 1 345 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE XVIII – wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2705C Kikół - Makówiec tj.: - wyrównanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN-EN w ilości 100 kg/m², długość 1169 m / pow. 6 001,60 m²; - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej przy użyciu asfaltowej emulsji kationowej szybkorozpadowej 70% i kruszywa naturalnego lub sztucznego stosowanego do powierzchniowych utrwaleń fr. 5/8 mm, długość 1169 m / pow. 6 001,60 m²; Lokalizacja robót: od km 7+125 do km 8+294 = 1169 m / pow. 6 001,60 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie Cena 60,00 Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

PLIKI DO POBRANIA:
Ogłoszenie nr 501448.pdf
SIWZ.pdf
Załącznik NR 1A do SIWZ [kosztorysy ofertowe].pdf
SSTWiORB.pdf
Ogłoszenie nr 500008582.pdf
Modyfikacja treści ogłoszenia.pdf
Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Ogłoszenie nr 500037371 z dnia 20.02.2018.pdf


 
 




 

Załączniki

SIWZ pdf, 1.2 MB

Powiadom znajomego