W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy ZDP-11.252.1.2017
Zamawiający ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LIPNIE, UL. WOJSKA POLSKIEGO 8, 87-600 LIPNO
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 209 tys. euro
Termin składania ofert

 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://

Ogłoszenie nr 40134 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Lipno: Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 91087014200000, ul. ul. Wojska Polskiego  8, 87600   Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 872 046, e-mail zdp_lipno@poczta.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lipnowski.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych.
Numer referencyjny: ZDP-11.252.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem na budowę i remont chodników w ciągach dróg powiatowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia opisany został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na niżej wymienione zadania: Zadanie 1 Droga powiatowa Łochocin – Wichowo - Witkowo , z dostawą do odc. Łochocin - Wichowo kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 195; krawężnik 15x30x100 szt 150; obrzeże 6x20x100 szt 152. Zadanie 2 Droga powiatowa / Zbójno/ - gr. pow. –Chrostkowo – gr. woj. - Blinno, z dostawą do m. Chrostkowo - cmentarz kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 195; krawężnik 15x30x100 szt 150; obrzeże 6x20x100 szt 152. Zadanie 3 Droga powiatowa Kikół - Makówiec , z dostawą do m. Kikół kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 260; krawężnik 15x30x100 szt 200; obrzeże 6x20x100 szt 202. Zadanie 4 Droga powiatowa Rachcin- gr. pow. /Cyprianka/ - Zaduszniki- Wielgie , z dostawa do m. Zaduszniki kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 195; krawężnik 15x30x100 szt 150; obrzeże 6x20x100 szt 152. Zadanie 5 Droga powiatowa Żabieniec - Lipno, z dostawą do m. Lipno, ul. Ośmiałowska kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 130; krawężnik 15x30x100 szt 100; obrzeże 6x20x100 szt 102. Zadanie 6 Droga powiatowa /Świętosław- Mazowsze/ - gr. pow. - Wola , z dostawa do m. Wola kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 120; krawężnik 15x30x100 szt 100; obrzeże 6x20x100 szt 102. Zadanie 7 Droga powiatowa /Świętosław- Mazowsze/ - gr. pow. - Wola , z dostawa do m. Trutowo kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 180; krawężnik 15x30x100 szt 150; obrzeże 6x20x100 szt 154. Zadanie 8 Droga powiatowa Lipno- Brzeźno - Gnojno, z dostawą do m. Brzeźno kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 180; krawężnik 15x30x100 szt 150; obrzeże 6x20x100 szt 154. Zadanie 9 Droga powiatowa Rumunki Jasieńskie – Jasień- Kamień Kmiecy, z dostawą do m. Jasień kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 169; krawężnik 15x30x100 szt 130; obrzeże 6x20x100 szt 132. Zadanie 10 Droga powiatowa /Obory/-gr.pow. – Wildno – Lipno, z dostawą do m. Lipno, ul. Jastrzębska kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 195; krawężnik 15x30x100 szt 150; obrzeże 6x20x100 szt 152. Zadanie 11 Droga powiatowa Józefkowo – Skępe, z dostawą do m. Wioska, ul. Klasztorna kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 130; krawężnik 15x30x100 szt 100; obrzeże 6x20x100 szt 102. Zadanie 12 Droga powiatowa Chodorążek – Wioska, z dostawą do m. Wioska kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 130; krawężnik 15x30x100 szt 100; obrzeże 6x20x100 szt 102. Zadanie 13 Droga powiatowa Czernikowo – Bobrowniki – Polichnowo - /Włocławek/, z dostawą do m. Bobrowniki, ul. Lipowa kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 234; krawężnik 15x30x100 szt 180; obrzeże 6x20x100 szt 184. Zadanie 14 Droga powiatowa Bobrowniki – St. Bógpomóż - /Włocławek/ , z dostawą do m. Bobrowniki, ul. Włocławska kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 234; krawężnik 15x30x100 szt 180 obrzeże 6x20x100 szt 184. Zadanie 15 Droga powiatowa Czernikowo- Bobrowniki- Polichnowo-/Włocławek/ , z dostawą do m. Polichnowo kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 242; obrzeże 6x20x100 szt 222; obrzeże 8x30x100 szt 220. Zadanie 16 Droga powiatowa Bobrowniki – St. Bógpomóż- /Włocławek/, z dostawa do m. St. Bógpomóż kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 220; obrzeże 6x20x100 szt 202; obrzeże 8x30x100 szt 200. Zadanie 17 Droga powiatowa Lipno – Brzeźno – Gnojno, z dostawą do m. Lipno, ul. Nieszawska (remont zatok) kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 88; obrzeże 8x30x100 szt 100. Ogółem ilość prefabrykatów betonowych kostka prostokątna szara 20x10 grub. 6 cm m² 3097 krawężnik 15x30x100 szt 1990 obrzeże 6x20x100 szt 2450 obrzeże 8x30x100 szt 520 II. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia: Towar dostarczony może być tylko z deklaracją zgodności, wystawioną przez producenta lub dokumentów może pochodzić od osoby zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, zgodny z normą PN-EN 1338, PN-EN 1340. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Rozliczenie po wystawieniu faktur VAT. Wykonawca zwany Dostawcą dostarczał będzie materiały transportem Wykonawcy, koszt transportu i rozładunku wliczony będzie w cenę materiału. Wykonawca zwany Dostawcą dostarczał będzie materiały sukcesywnie, zgodnie z otrzymanym od Zamawiającego harmonogramem dostaw. Dostawa prefabrykatów betonowych odbywać się będzie samochodem samowyładowczym z urządzeniem HDS na drogę powiatową: Zadanie 1 Droga powiatowa Łochocin – Wichowo - Witkowo , z dostawą do odc. Łochocin - Wichowo Zadanie 2 Droga powiatowa /Zbójno/ - gr. pow. Chrostkowo – gr. woj. - Blinno ,z dostawą do m. Chrostkowo - cmentarz Zadanie 3 Droga powiatowa Kikół - Makówiec, z dostawą do m. Kikół Zadanie 4 Droga powiatowa Rachcin – gr. pow. /Cyprianka/ Zaduszniki - Wielgie , z dostawa do m. Zaduszniki Zadanie 5 Droga powiatowa Żabieniec - Lipno , z dostawą do m. Lipno, ul. Ośmiałowska Zadanie 6 Droga powiatowa /Świętosław – Mazowsze/- gr. pow. -Wola , z dostawa do m. Wola Zadanie 7 Droga powiatowa /Świętosław – Mazowsze/- gr. pow. -Wola , z dostawa do m. Trutowo Zadanie 8 Droga powiatowa Lipno- Brzeźno - Gnojno, z dostawą do m. Brzeźno Zadanie 9 Droga powiatowa Rumunki Jasieńskie – Jasień – Kamień Kmiecy , z dostawą do m. Jasień Zadanie 10 Droga powiatowa /Obory/ - gr. pow. Wildno, z dostawą do m. Lipno, ul. Jastrzębska Zadanie11 Droga powiatowa Józefkowo – Skępe, z dostawą do m. Wioska, ul. Klasztorna Zadanie 12 Droga powiatowa Chodorążek – Wioska, z dostawą do m. Wioska Zadanie 13 Droga powiatowa Czernikowo –Bobrownik- Polichnowo - / Włocławek/ , z dostawą do m. Bobrowniki, ul. Lipowa Zadanie 14 Droga powiatowa Bobrowniki – St. Bógpomóż - /Włocławek/ , z dostawą do m. Bobrowniki, ul. Włocławska Zadanie 15 Droga powiatowa Czernikowo- Bobrowniki- Polichnowo- /Włocławek/, z dostawa do m. Polichnowo Zadanie 16 Droga powiatowa Bobrowniki – St. Bógpomóż - /Włocławek/ , z dostawą do m. St. Bógpomóż Zadanie 17 Droga powiatowa Lipno – Brzeźno – Gnojno, z dostawą do m. Lipno, ul. Nieszawska III . Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia obejmuje okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2017r. IV. Do każdej partii dostarczonego materiału Wykonawca zobowiązany jest okazać dokumenty dopuszczające do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2013r., poz. 1409). V. Zamawiający będzie przyjmował dostawy w godzinach 7.00 - 14.00 w dni robocze, odbiór prefabrykatów betonowych w innych godzinach niż 7.00 - 14.00 jest wykluczony, chyba że strony uprzednio i w porozumieniu ustalą inną godzinę odbioru. Potwierdzeniem odbioru danej partii towaru winien być dokument WZ podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, stwierdzający ilość odebranych prefabrykatów i palet transportowych. VI. Wykonawca nie będzie naliczał kaucji za palety transportowe. Zamawiający będzie zwracał palety transportowe sukcesywnie na podstawie odpowiedniego dokumentu - w miarę postępu zużywania materiałów, które zostały na nich dostarczone. Wykonawca nie będzie stosował w tym zakresie ograniczeń czasowych. Zamawiający gwarantuje całkowity zwrot palet transportowych do dnia 30.11.2017r. W przypadku wystąpienia braków w zwrocie palet transportowych w okresie do 30.11.2017r. Wykonawca w termie do 20.12.2017r. wystawi i dostarczy zamawiającemu fakturę z naliczoną kaucją za niezwrócone palety. Palety, za które naliczona zostanie kaucja pozostaną własnością Zamawiającego. VII. Wykonawca wystawia f-rę w rozliczeniu za każde zadanie od nr 1 do nr 12. Wykonawca fakturował będzie w cenie zawierającej podatek VAT, nie wyżej jak podana w ofercie. VIII. Cena jednostkowa materiału jest stała przez czas trwania umowy i nie podlega zmianie. .

II.5) Główny kod CPV: 44114200-4

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/10/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy załączyć do oferty deklarację zgodności na produkty betonowe.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
 
etap nr    czas trwania etapu      
         

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
 
Kryteria    Znaczenie      
cena    95.00      
temin płatności faktury    5.00      
          
         

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
 
etap nr    czas trwania etapu      
         

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień umowy może nastąpić - pod rygorem nieważności - w formie pisemnego aneksu tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 9Dz.U. 2015r. poz. 2164 ze zm.)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
           
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie nr 40134 - 2017 z dnia 2017-03-09 r..pdf
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf
Formularz oferty i formularze załączników do oferty.docx
Odpowiedź na zapytanie oferenta.pdf
Informacja z otwarcia ofert.pdf
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf





Załączniki

Powiadom znajomego