W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w okresie od dnia 15.11.2013r. do dnia 15.04.2016r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZDP-11.252.3.2013
Zamawiający Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie; ul. Wojska Polskiego 8; 87-600 Lipno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 200 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wynik postepowania do pobrania

Lipno: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w okresie od dnia 15.11.2013r. do dnia 15.04.2016r.
Numer ogłoszenia: 179865 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w okresie od dnia 15.11.2013r. do dnia 15.04.2016r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego, tj.: - uszorstnianie nawierzchni dróg piaskarko - solarkami, odśnieżanie pługami odśnieżnymi, samochodami ciężarowymi o ładowności 8 - 10 Mg z zamontowaniem czołownic pługów odśnieżnych, piaskarko - solarek wraz z ich obsługą, - uszorstnianie nawierzchni dróg piaskarkami P-1, P-3, odśnieżanie pługami odśnieżnymi, samochodami ciężarowymi o ładowności 8 - 10 Mg z zamontowaniem czołownic pługów odśnieżnych, piaskarek wraz z ich obsługą, - uszorstnianie nawierzchni dróg piaskarko - solarką, odśnieżanie pługiem odśnieżnym, samochodem ciężarowym o ładowności 8 - 10 Mg wraz z ich obsługą, - załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo - solnej ładowarką należącą do Wykonawcy. Zamawiający zapewni mieszankę piaskowo - solną do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest dysponować własnym utwardzonym placem do zmagazynowania mieszanki piaskowo - solnej. Zakres zamówienia określają poszczególne zadania od nr 1 do nr 6..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.0; 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5 do SIWZ. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca, nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo oświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; oświadczenie, że w stosunku do Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie egzekucyjne w sprawie innych wierzytelności - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ, 6) Potwierdzenie kwalifikacji technicznych - przedstawić kopię dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia tj. prawo jazdy i dowód rejestracyjny. 7) Oświadczenie - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 do SIWZ - o posiadaniu konta w banku, - gwarancja prowadzenia prac w wyjątkowo niekorzystnych warunkach atmosferycznych, - dyspozycyjność oferenta - krótki czas osiągnięcia gotowości do pracy od chwili powiadomienia, - oferowane samochody będą wyposażone w telefony komórkowe (koszt zakupu telefonu, utrzymania i instalacji ponosi oferent).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może zostać zmieniona w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki VAT wynikającej z przepisu prawa. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy- zmianie mogą ulec termin realizacji Umowy; e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. XVII.3 Warunki dokonywania zmian: 1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, c) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie; Ul. Wojska Polskiego 8; 87-600 Lipno;.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie; Ul. Wojska Polskiego 8; 87-600 Lipno; pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Trasa Nr 1 - Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką ŚNIEŻKA z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. 8 - 10 Mg stanowi własność Wykonawcy ).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - Trasa obejmuje: Lipno - ulice: Skępska - Szkolna - Piłsudskiego - Sierakowskiego - Szpital - Ośmiałowska - Wyszyńskiego - Jastrzębska - Sumin - Wola - Trutowo - powrót Wola - Dąbrówka - Liciszewy - powrót Dąbrówka - Wola - Wawrzonkowo - przejazd drogą kraj. Nr 10 - Kikół - Ciełuchowo - Sikórz - powrót Kikół - Grodzeń - Jastrzębie - Lipno (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Trasa Nr 2 - Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką ECOS z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. 8 - 10 Mg stanowi własność Wykonawcy).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - Trasa obejmuje: Lipno - Jastrzębie - Grodzeń - Wildno - Kawno - powrót Wildno - Stalmierz - Obory - Ławki - gr. powiatu (Kobrzyniec) - Nowa Wieś - Chrostkowo - Janiszewo - przejazd droga Nr 557 - Adamowo - Chrostkowo - Wildno - Grodzeń - Makówiec - powrót Grodzeń - Jastrzębie - Lipno (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Trasa Nr 3 - Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarką P-1 z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarka P-1 i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. 8 - 10 Mg stanowi własność Wykonawcy ).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - Trasa obejmuje: Kolankowo - Chlebowo Karnkowo - Chodorążek - Wioska - dojazd do Józefkowa (dr. kraj. nr 10) - dojazd do skrzyżowania na Łąkie - powrót Wioska - Skępe - skrzyżowanie z drogą nr 10 - Ligowo - Mysłakówko - Koziróg Leśny - Marianki - powrót Małomin - Kamień Kmiecy - Tłuchowo - Kłobukowo - powrót Tłuchowo - przejazd drogą woj. nr 559 - Suradówek - do skrzyżowań z drogami gminnymi -powrót - Piątki - Wierzbick - Głodowo - Kolankowo (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - Trasa Nr 4 - Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarką P- 3 z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarka P-3 i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. 8 - 10 Mg stanowi własność Wykonawcy ).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - Trasa obejmuje: Wielgie - Czarne - Suszewo - powrót Czarne - Wielgie - Tupadły - Zakrzewo - powrót Wielgie - Wylazłowo - Mokowo - Chalin - Michałkowo - Kamienica - powrót Mokowo - Dobrzyń n/W - Bachorzewo - Zbyszewo - powrót Wielgie (drogą wojewódzką) (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.09-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - Trasa Nr 5 - Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarką P-1 z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarka P-1 i pług odśnieżny jednostronny stanowią własność Zarządu Dróg Powiatowych w Lipnie, samochód skrzyniowy o ład. 8 - 10 Mg stanowi własność Wykonawcy ).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - Trasa obejmuje: Bobrowniki - Rachcin - Cyprianka - do granicy powiatu - powrót Rachcin - Witoszyn - do granicy powiatu - powrót Bobrowniki - Radomice - powrót - Gnojno - Żabieniec - Brzeźno - Maliszewo - Lipno - Ośmiałowo - Żabieniec - Gnojno - Bobrowniki - Mniszek - Wąkole - powrót Bobrowniki (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - Trasa Nr 6 - Uszorstnianie i odśnieżanie nawierzchni dróg piaskarko - solarką z zamontowanym pługiem odśnieżnym (piaskarko - solarka, pług odśnieżny jednostronny i samochód skrzyniowy o ład. 8 - 10 Mg stanowią własność Wykonawcy ).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia - Trasa obejmuje: Witkowo - Kłokock - powrót Witkowo - Łochocin - powrót Wichowo - Zaduszniki - Złowody - powrót Zaduszniki - Krojczyn - Dyblin - przejazd drogą wojewódzką - Szpiegowo - Złowody - Oleszno - Wielgie - powrót Oleszno - Bętlewo - powrót Złowody - Witkowo (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany trasy wg potrzeb).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania:

Ogłoszenie o zamówieniu.pdf

SIWZ zimowe utrzymanie dróg.pdf

SST .pdf

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf

 

Załączniki

SST pdf, 139 kB

Powiadom znajomego