W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł dla Powiatu Lipnowskiego na spłatę, wcześniej zaciągniętych kredytów zgodnie z uchwałą nr 86/2011 Zarządu Powiatu w Lipnie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.272.37.2011
Zamawiający Powiat Lipnowski
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 193 tys euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Wynik w załączniku

Lipno: Udzielenie kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł dla Powiatu Lipnowskiego na spłatę kredytów zaciągniętych do roku 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 293677 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł dla Powiatu Lipnowskiego na spłatę kredytów zaciągniętych do roku 2010 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł dla Powiatu Lipnowskiego na spłatę, wcześniej zaciągniętych kredytów zgodnie z uchwałą nr 86/2011 Zarządu Powiatu w Lipnie . Kredyt w kwocie 1.000.000,00 zł /słownie: jeden milion złotych 00/100 / w walucie polskiej na okres kredytowania wynoszący 6 lat / 72 miesięcy /. Kredyt przeznaczony jest na pokrycie wydatków inwestycyjnych realizowanych przy udziale środków zagranicznych, a tym głównie zabezpieczyć środki na spłatę kredytów zaciągniętych do roku 2010. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego /Kredytobiorcy/ poprzez przekazanie na konto Zamawiającego w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim po podpisaniu umowy w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku o uruchomienie kredytu przez Zamawiającego. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny /in blanco/ bez protestu wraz z deklaracją wekslową. Okres spłaty kredytu ustala się na okres 6 lat w następujących latach i wielkościach: 1.2011 - 13.952 zł 2.2012 - 166.656 zł 3.2013 - 166.656 zł 4.2014 - 166.656 zł 5.2015 - 166.656 zł 6.2016 - 166.656 zł 7.2017 - 152.768 zł Termin spłaty kredytu określa się na dzień: 31.11.2017 roku. Oprocentowanie kredytu ustala się w wysokości odpowiadające stawce WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego termin składania ofert powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie 365 dni. Spłata odsetek nastąpi w 72 miesięcznych ratach kapitałowo- odsetkowych, płatnych na koniec każdego miesiąca, część kapitałowa w stałej wysokości, część odsetkowa malejąca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu /bez konsekwencji finansowych, po uprzednim zawiadomieniu banku/.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 zł /słownie:cztery tysiące pięćset złotych 00/100 groszy/ Wadium należy wnieść, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych -przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ.  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lipnie w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim w Lipnie nr 22 9537 0000 2004 0041 4689 0004. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W tytule proszę podać nr Or.272.37.2011.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, do której należy dołączyć symulację wysokości odsetek w latach 2011 - 2017. b)Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oświadczenie zgodne z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm./ -załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wnika z dokumentów wymienionych w pkt 2 b

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lipnowski.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno tel./fax.54 288-66-35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie, pokój nr 28 /II piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ umowa

Załącznik nr 2 do SIWZ oferta kredyt

Załącznik Nr 3 oświadczenie

Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Wyjaśnienia do SIWZ

Ogłoszenie o wyniku

Załączniki

SIWZ pdf, 242 kB

Powiadom znajomego