przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | Or.272.25.2011 |
Zamawiający | Powiat Lipnowski |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 193 tys euro |
Termin składania ofert |
Lipno:
Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół
w Skępem.
Numer ogłoszenia: 246705 - 2011; data
zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.
Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Skępem, która będzie realizowana w terminie od 01.10.2011 rok do 30.06.2012 roku w godzinach od 8:00 do 19:00 od poniedziałku do soboty, gdyż zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Zespole Szkół w Skępem ul. Wymyślińska 2. Zajęcia pozalekcyjne będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów w ZS w Skępem. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie przez Dyrektora Zespołu Szkół w Skępem. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne ich program musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Usługa edukacyjna składa się z następujących części: Część I: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 40 godzin.; od X 2011 do II 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych. Część II: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 40 godzin; od X 2011 do II 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część III: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do II 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część IV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy III 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do II 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część V: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy III 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do II 2012 r. celem jest poszerzenie poziomu wiedzy umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część VI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy II 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do II 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część VII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy II 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do II 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część VIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część IX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. celem jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część X: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy III 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy III 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XIV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XVI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy III 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XVII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy III 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XVIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka rosyjskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XIX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka rosyjskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy III 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka niemieckiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka niemieckiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy III 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z informatyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy II 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z informatyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy II 1 gr. = 8 osób - 20 godzin ; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXIV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z informatyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy II 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z informatyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla klasy II 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXVI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin; od I do II 2012 r. Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania Część XXVII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin; od I do II 2012 r. . Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania Część XXVIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin; od I do II 2012 r. Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania. Część XXIX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin; od I do II 2012 r. Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania Część XXX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie tych zajęć w formie warsztatów grupowych i doradztwa indywidualnego dla uczniów klasy I 1 gr. = 8 osób - 36 godzin (w tym: 20 godz. zajęć grupowych i po 2 godz. zajęć indywidualnych z każdym uczestnikiem tej grupy - łącznie 16 godz.) ; od I do III 2012 r. Zajęcia mają na celu poznanie przez uczniów własnych atrybutów i możliwości, znajomienie z perspektywami edukacyjnymi i zawodowymi oraz z regułami obowiązującymi na rynku pracy Część XXXI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie tych zajęć w formie warsztatów grupowych i doradztwa indywidualnego dla uczniów klasy I 1 gr. = 8 osób - 36 godzin (w tym: 20 godz. zajęć grupowych i po 2 godz. zajęć indywidualnych z każdym uczestnikiem tej grupy - łącznie 16 godz.) ; od I do III 2012 r. Zajęcia mają na celu poznanie przez uczniów własnych atrybutów i możliwości, znajomienie z perspektywami edukacyjnymi i zawodowymi oraz z regułami obowiązującymi na rynku pracy Część XXXII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie tych zajęć w formie warsztatów grupowych i doradztwa indywidualnego dla uczniów klasy I 1 gr. = 8 osób- - 36 godzin (w tym: 20 godz. zajęć grupowych i po 2 godz. zajęć indywidualnych z każdym uczestnikiem tej grupy - łącznie 16 godz.) ; od I do III 2012 r. Zajęcia mają na celu poznanie przez uczniów własnych atrybutów i możliwości, znajomienie z perspektywami edukacyjnymi i zawodowymi oraz z regułami obowiązującymi na rynku pracy Część XXXIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych -Zajęcia praktyczne w zawodzie technik informatyk oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy III i IV 1 gr. = 8 osób- 40 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część XXXIV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - Zajęcia praktyczne w zawodzie technik informatyk oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy III i IV 1 gr. = po 8 osób w grupie- 40 godzin na grupę; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część XXXV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - Zajęcia praktyczne w zawodzie technik informatyk oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy III i IV 1 gr. = po 8 osób w grupie- 40 godzin na grupę; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część XXXVI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - Zajęcia praktyczne w zawodzie technik informatyk oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy III i IV 1 gr. = 8 osób - 40 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe Część XXXVII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - zajęcia praktyczne w zawodzie technik turystyki wiejskiej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy IV 1 gr. = 8 osób- 40 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe Część XXXVIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - zajęcia praktyczne w zawodzie technik turystyki wiejskiej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy IV 1 gr. = 8 osób- 40 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe Część XXXXIX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych -Zajęcia praktyczne w zawodzie technik żywienia oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy III i IV 1 gr. = 8 osób- 40 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe Część XL: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - Zajęcia praktyczne w zawodzie technik żywienia oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy III i IV 1 gr. = 8 osób- 40 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe Część XLI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - Zajęcia praktyczne w zawodzie technik żywienia oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy III i IV 1 gr. = 8 osób- 40 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe Część XLII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - Zajęcia praktyczne w zawodzie technik żywienia oraz przeprowadzenie tych zajęć dla uczniów klasy III i IV 1 gr. = 8 osób- 40 godzin; od X 2011 do III 2012 r. Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe Prowadzący/a /dotyczy wszystkich części/ zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał/a za przygotowanie, realizację i dokumentację pozalekcyjnych zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół w Skępem Szczegółowe obowiązki prowadzących zajęcia pozalekcyjne /nauczyciela/: - opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych, który musi uwzględniać indywidualne możliwości uczniów biorących udział w projekcie oraz zawierać treści uwzględniające standardy wymagań egzaminacyjnych na egzamin, z przedmiotu którego dotyczą zajęcia i przedstawienie go do akceptacji koordynatorowi w ZS w Skępem - program zajęć będzie realizowany w oparciu o przeprowadzone podczas rekrutacji testy diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów (zajęcia pozalekcyjne z j. polskiego, matematyki, j. angielskiego, j. rosyjskiego, j. niemieckiego, i informatyki oraz z zakresu przedmiotów zawodowych) - w przypadku zajęć z zakresu doradztwa zawodowego zajęcia odbywać się będą w formie warsztatów oraz w formie zajęć indywidualnych, których zwieńczeniem będą indywidualne plany działania - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie ze szczegółowym harmonogramem comiesięcznie ustalonym przez Dyrektora ZS w Skępem - harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora szkoły w uzasadnionych przypadkach. - dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego miesiąca należy dostarczyć do Biura Projektu - w przypadku udziału w innych projektach nauczyciel zobowiązany jest dostarczyć do Biura Projektu miesięczną ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach tych projektów - wspomaganie promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne - odpowiedzialność materialna prowadzącego zajęcia /nauczyciela/ za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia - bieżące informowanie o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych - obowiązek osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników produktu, tj. liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1. Stopień awansu zawodowego: min. nauczyciel kontraktowy. 2. Wykształcenie: wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w danym kierunku lub wyższe magisterskie z przygotowaniem ped. i studia podyplomowe w danym kierunku. 3. Doświadczenie w pracy w szkole ponadgimnazjalnej (min. 1 rok w ostatnich 3 latach). Warunki dla części XXX, XXXI,XXXII zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej . 1.Wykształcenie wyższe magisterskie w kierunku doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe w tym kierunku. 2.Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego z młodzieżą ponadgimnazjalną / min. 100 godz. pracy z młodzieżą ponadgimnazjalną /. 3.Staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego min. 5 lat.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 5 Jeżeli wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zobowiązany jest do złożenia niniejszego formularza ze stosowną adnotacją np. nie dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym /ewidencyjnym/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia, jeżeli w formularzu o podwykonawcach, wykonawca wykaże ich udział w realizacji zamówienia. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, tj. /Dz. U. z 2002r. Nr. 101, poz. 926 z późn. zm. - załącznik nr 4 złożone przez wykonawcę / osobę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno tel./fax.(0-54)
288-66-35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie do dnia 23.09.2011 r.do godz. 12:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Projektu pn. Klucz do sukcesu realizowanego w ramach Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie