W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu n/W
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.272.26.2011
Zamawiający Powiat Lipnowski
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 193 tys euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
wynik w załączniku

Lipno: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu n/W
Numer ogłoszenia: 246633 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lipnowski.powiat.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu n/W.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna skierowana do uczniów Zespołu Szkół w Dobrzyniu n/ Wisłą, która będzie realizowana w terminie od 01.10.2011 roku do 30.06.2012 roku w godzinach od 8:00 do 19:00  od poniedziałku do soboty, gdyż zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się  w godzinach dostosowanych do planu lekcji uczniów biorących udział w projekcie, dla grup uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą prowadzone w Zespole Szkół w Dobrzyniu n/ Wisłą, ul. Szkolna 5. Zajęcia pozalekcyjne będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć szkolnych grup uczniów w ZS w Dobrzyniu n/ Wisłą. Harmonogram będzie ustalany na każdy miesiąc odrębnie  przez Dyrektora Zespołu Szkół Dobrzyniu n/W. W związku z tym, że usługę edukacyjną stanowią zajęcia pozalekcyjne ich program musi być zgodny z  podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Usługa edukacyjna składa się z następujących części: Część I: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć  dla  klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 40 godzin; od X 2011 do II 2012 Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych. Część II: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 40 godzin; od X 2011 do II 2012 Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część III: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do II 2012 Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część IV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy III 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do II 2012 Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część V: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy III 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do II 2012 celem jest poszerzenie poziomu wiedzy umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część VI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy III 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do II 2012 Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych  Część VII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy II 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do II 2012 Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część VIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z matematyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy II 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do II 2012 Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część IX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012 Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część X: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012   celem jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy III 1 gr. =  8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka polskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy III 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XIV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w  jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XVI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy III 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XVII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy III 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XVIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka angielskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy III 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XIX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka rosyjskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy maturalnej 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z języka rosyjskiego oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy III 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z informatyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy II 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z informatyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy II 1 gr. = 8 osób - 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z informatyki oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  klasy II 1 gr. = 8 osób- 20 godzin; od X 2011 do III 2012   Celem w/w zajęć jest poszerzenie poziomu wiedzy i umiejętności z tego przedmiotu, a jednocześnie podniesienie średnich wyników zdawalności na egzaminach maturalnych Część XXIV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin; od II do IV 2012   Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania Część XXV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin od II do IV 2012 Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania Część XXVI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin od II do IV 2012   Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania. Część XXVII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych obsługi kasy fiskalnej oraz przeprowadzenie tych zajęć dla  zainteresowanych uczniów 1 gr. = 10 osób- 10 godzin od II do IV 2012   Zajęcia pozalekcyjne z obsługi kasy fiskalnej mają na celu zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej w połączeniu z praktyczną umiejętnością w zakresie jej stosowania Część XXVIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie tych zajęć w formie warsztatów grupowych i doradztwa indywidualnego   dla  uczniów klasy I 1 gr. = 8 osób - 36 godzin (w tym: 20 godz. zajęć grupowych i po 2 godz. zajęć indywidualnych z każdym uczestnikiem tej grupy - łącznie 16 godz.) od II do III 2012 Zajęcia mają na celu poznanie przez uczniów własnych atrybutów i możliwości, znajomienie z perspektywami edukacyjnymi i zawodowymi oraz z regułami obowiązującymi na rynku pracy Część XXIX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie tych zajęć w formie warsztatów grupowych i doradztwa indywidualnego   dla  uczniów klasy I 1 gr. = 8 osób - 36 godzin (w tym: 20 godz. zajęć grupowych i po 2 godz. zajęć indywidualnych z każdym uczestnikiem tej grupy - łącznie 16 godz.) od II do III 2012   Zajęcia mają na celu poznanie przez uczniów własnych atrybutów i możliwości, znajomienie z perspektywami edukacyjnymi i zawodowymi oraz z regułami obowiązującymi na rynku pracy Część XXX: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu doradztwa zawodowego oraz przeprowadzenie tych zajęć w formie warsztatów grupowych i doradztwa indywidualnego   dla  uczniów klasy I 1 gr. = 8 osób-  36 godzin (w tym: 20 godz. zajęć grupowych i po 2 godz. zajęć indywidualnych z każdym uczestnikiem tej grupy - łącznie 16 godz.) od II do III 2012 Zajęcia mają na celu poznanie przez uczniów własnych atrybutów i możliwości, znajomienie z perspektywami edukacyjnymi i zawodowymi oraz z regułami obowiązującymi na rynku pracy Część XXXI: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych -w zawodzie technik rolnik w zakresie produkcja roślinna , produkcja zwierzęca, mechanizacja rolnictwa oraz przeprowadzenie tych zajęć  dla  uczniów klasy III i IV 1 gr. = 8 osób- 40 godzin od X 2011 do III 2012    Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów  w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część XXXII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie organizacja pracy w hotelarstwie, marketing usług hotelarskich, przedsiębiorczość  oraz przeprowadzenie tych zajęć  dla  uczniów klasy III i IV 1 gr. = po 8 osób w grupie- 40 godzin na grupę od X 2011 do III 2012  Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów  w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część XXXIII: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - w zawodzie technik żywienia w zakresie technologia gastronomiczna, obsługa konsumenta, organizacja usług gastronomicznych   oraz przeprowadzenie tych zajęć  dla  uczniów klasy III i IV 1 gr. = po 8 osób w grupie- 40 godzin na grupę od X 2011 do III 2012    Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów  w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe. Część XXXIV: Opracowanie programu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z przedmiotów zawodowych - w zawodzie  technik żywienia w zakresie technologia gastronomiczna, obsługa konsumenta, organizacja usług gastronomicznych   oraz przeprowadzenie tych zajęć  dla  uczniów klasy III i IV 1 gr. = 8 osób - 40 godzin od X 2011 do III 2012  Ich celem jest nadrobienie zaległości programowych powstałych w trakcie nauki oraz wyposażenie uczniów  w wiadomości i umiejętności umożliwiające uzyskanie pozytywnych wyników na egzaminie praktycznym potwierdzającym kwalifikacje zawodowe  Prowadzący/a /obowiązuje dla wszystkich części/ zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał/a za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów Zespołu Szkół W Dobrzyniu n/ W Szczegółowe obowiązki  prowadzących zajęcia pozalekcyjne /nauczyciela/: - opracowanie programu zajęć pozalekcyjnych, który musi uwzględniać indywidualne możliwości uczniów biorących udział  w projekcie oraz zawierać treści uwzględniające standardy wymagań egzaminacyjnych na egzamin, z przedmiotu którego dotyczą zajęcia  i przedstawienie go do akceptacji koordynatorowi w ZS w Dobrzyniu n/Wisłą -  program zajęć będzie realizowany w oparciu o przeprowadzone podczas rekrutacji testy diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów /zajęcia pozalekcyjne z j. polskiego, matematyki, j. angielskiego, j. rosyjskiego,  j. niemieckiego, i informatyki oraz z zakresu przedmiotów zawodowych/ - w przypadku zajęć z zakresu doradztwa zawodowego zajęcia odbywać się będą w formie warsztatów oraz w formie zajęć  indywidualnych, których zwieńczeniem będą indywidualne plany działania - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie ze szczegółowym harmonogramem comiesięcznie ustalonym przez Dyrektora ZS w Dobrzyniu n/Wisłą - harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora szkoły w uzasadnionych przypadkach. - dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych poprzez wpisy w dzienniku zajęć i prowadzenie list obecności - prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, którą po zakończeniu każdego miesiąca należy dostarczyć do Biura Projektu - w przypadku udziału w innych projektach nauczyciel zobowiązany jest dostarczyć do Biura Projektu miesięczną ewidencję godzin i zadań realizowanych w ramach tych projektów - wspomaganie promocji i ewaluacji, w tym w szczególności obowiązek prawidłowego oznakowania pomieszczenia, w którym odbywają się zajęcia pozalekcyjne - odpowiedzialność materialna prowadzącego zajęcia /nauczyciela/ za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia - bieżące informowanie o frekwencji na prowadzonych zajęciach pozalekcyjnych - obowiązek osiągnięcia przyjętych w ramach projektu wskaźników produktu, tj.  liczby uczniów uczestniczących w zajęciach w ramach danej grupy oraz realizacji założonych celów poszczególnych zajęć w projekcie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. I. Nauczyciele prowadzący zajęcia z przedmiotów ogólnych powinni spełniać następujące wymagania: - ukończone studia wyższe magisterskie i min. licencjackie językowe, -ukończone studia magisterskie lub podyplomowe o kierunku obejmującym    treści nauczanego przedmiotu; - posiadać przygotowanie pedagogiczne ; - co najmniej dwuletni staż pracy w charakterze nauczyciela w szkole typu    zawodowego; - posiadać co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego ; - dyspozycyjność w godzinach od 7.00 do 18.00 od poniedziałku do soboty włącznie; - udokumentowany udział w nadzorowaniu egzaminów zewnętrznych w szkole   ponadgimnazjalnej w okresie ostatnich dwóch lat. II. Nauczyciele prowadzący zajęcia z przedmiotów zawodowych powinni spełniać następujące wymagania: - ukończone studia magistersko - inżynierskie lub podyplomowe o kierunku obejmującym    treści nauczanego przedmiotu; - posiadać przygotowanie pedagogiczne ; - co najmniej dwuletni staż pracy w charakterze nauczyciela w szkole typu    zawodowego; - posiadać co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego ; - dyspozycyjność w godzinach od 7.00 do 18.00 od poniedziałku do soboty włącznie; - udokumentowany udział w nadzorowaniu egzaminów zewnętrznych w szkole   ponadgimnazjalnej w okresie ostatnich dwóch lat. III. Nauczyciele prowadzący zajęcia z obsługi kasy fiskalnej powinni spełniać    następujące wymagania: - ukończone studia magisterskie lub podyplomowe w zakresie przedsiębiorczości lub ekonomiki; - posiadać przygotowanie pedagogiczne ; - co najmniej dwuletni staż pracy w charakterze nauczyciela w szkole typu   ; - posiadać co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego ; - dyspozycyjność w godzinach od 7.00 do 18.00 od poniedziałku do soboty włącznie; - doświadczenie w prowadzeniu zajęć z obsługi kasy fiskalnej w ramach projektów    unijnych. III. Nauczyciele prowadzący zajęcia z obsługi kasy fiskalnej powinni spełniać    następujące wymagania: - ukończone studia magisterskie lub podyplomowe w zakresie przedsiębiorczości lub ekonomiki; - posiadać przygotowanie pedagogiczne ; - co najmniej dwuletni staż pracy w charakterze nauczyciela w szkole typu   zawodowego; - posiadać co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego ; - dyspozycyjność w godzinach od 7.00 do 18.00 od poniedziałku do soboty włącznie; - doświadczenie w prowadzeniu zajęć z obsługi kasy fiskalnej w ramach projektów    unijnych. Warunki dla części XXVIII - XXXI zamówienia - z zakresu doradztwa zawodowego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej . 1.Wykształcenie wyższe magisterskie w kierunku doradztwa zawodowego lub studia podyplomowe w tym kierunku. 2.Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa zawodowego z młodzieżą ponadgimnazjalną / min. 100 godz. pracy z młodzieżą ponadgimnazjalną /. 3.Staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego min. 5 lat.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz o podwykonawcach - załącznik nr 5 Jeżeli wykonawca nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zobowiązany jest do złożenia niniejszego formularza ze stosowną adnotacją np. nie dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym /ewidencyjnym/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia, jeżeli w formularzu o podwykonawcach, wykonawca wykaże ich udział w realizacji zamówienia. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, tj. /Dz. U. z 2002r. Nr. 101, poz. 926 z późn. zm. - załącznik nr 4 złożone przez wykonawcę / osobę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno tel./fax.(0-54) 288-66-35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie do dnia 23.09.2011 r.do godz. 11:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Projektu pn. /Klucz do sukcesu/ realizowanego w ramach Działania 9.2  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Rozstrzygnięcie przetragu

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

SIWZ pdf, 155 kB

Powiadom znajomego