W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg niograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu w ramach projektu „Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych oraz Centrum Kształcenia Praktycznego w ZST w Lipnie oraz pracowni językowych w Zespole Szkół w Lipnie w pomoce i zasoby dydaktyczne”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.272.10.2011
Zamawiający Powiat Lipnowski reprezentowany przez: Zarząd Powiatu w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno
Tryb zamówienia Przetarg niograniczony
Wartość zamówienia poniżej 193 tys euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w załączniku

Lipno: Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie
Numer ogłoszenia: 148316 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lipnowski.powiat.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Technicznych w Lipnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu w ramach projektu Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych oraz Centrum Kształcenia Praktycznego w ZST w Lipnie oraz pracowni językowych w Zespole Szkół w Lipnie w pomoce i zasoby dydaktyczne: Miernik wielofunkcyjny szt. 1 Tablica interaktywna + zestaw programów szt. 1. Rusztowanie przestawne typu warszawskiego. Sterownik CNC szt.4 Tokarka CNC szt 1 Piec konwekcyjny szt. 1. Zestaw komputerowy - 11 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6, 44.00.00.00-0, 30.00.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw ( załącznik nr 6 ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy / co najmniej 3 dostawy tokarek CNC o wartości min. 80.000,00 zł brutto jedna / - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. - dotyczy pakietu nr 5

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie /II piętro/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych oraz Centrum Kształcenia Praktycznego w ZST w Lipnie oraz pracowni językowych w Zespole Szkół w Lipnie w pomoce i zasoby dydaktyczne realizowanego w ramach działania 3.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miernik wielofunkcyjny szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne i warunki dostawy: 1. Możliwość wykonania wszystkich pomiarów przewidzianych normą PN-EN 61557, tj.: - impedancji pętli zwarciowej - parametrów wyłączników RCD - rezystancji izolacji - rezystancji uziemienia - ciągłości połączeń ochronnych i wyrównawczych 2. Możliwość wykonania pomiarów rezystancji kabli - rezystancji izolacji napięciem 50, 100, 250, 1000, 2500 V 3. Dokładny pomiar impedancji zwarcia - w obwodach L-PE w sieciach z wyłącznikami RCD bez konieczności blokowania wyłącznika 4. Obudowa wykonana w stopniu ochrony IP 54 5. Dwa lata gwarancji 6. Koszt dostawy w cenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tablica interaktywna + zestaw programów szt. 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rusztowanie przestawne typu warszawskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rusztowanie przestawne typu warszawskiego. Parametry techniczne i warunki dostawy: 1. Elementy składowe rusztowania: - ramka - szt. 18 - przekątnia - szt. 2 - poprzeczka - szt. 2 - zestaw kołowy - szt. 4 - podstawka śrubowa - szt. 4 - wspornik włazu stalowy ocynk. - 1 - podest duży stalowy - 2 - podest mały stalowy - 4 - wspornik pomostu roboczego - szt. 1 - podest duży drewniany - 2 - podest mały drewniany - 2 - burtnice (komplet) - 2 kpl. - poręcz duża - szt. 2 - poręcz mała - szt. 2 - drabinka - szt. 2 - wysięgnik - szt. 1 2. Maks. wysokość robocza: 8,5 m 3. Dopuszczalne obciążenie pomostu roboczego: 150 kG/m2 4. Wymiary pomostu: 1580 x 1580 mm 5. Powierzchnia pomostu 2,17 m2 6. Maksymalne obciążenie wysięgnika transportowego 50 kg 7. Możliwość kotwienia w terenie otwartym oraz do ścian 8. Koszt dostawy w cenie 9. Dwa lata gwarancji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sterownik CNC szt.4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne i warunki dostawy: 1. Pulpit sterowniczy z klawiaturą alfanumeryczną (131 pól przyciskowych) 2. Potrójny 32-bitowy procesor umożliwiający obróbkę do 400 bloków programowych na sekundę 3. Ekran o przekątnej co najmniej 13 cali 4. Szybkość transmisji programów: do 115 000 bitów /przez łącze RS 232/ 5. Format programowania - ISO/DIN [standardowe funkcje G] 6. Pojemność pamięci - 1 Mb [standard], 16 Mb [opcjonalnie] 7. Układ metryczny/calowy - przełączalny 8. Komunikacja zewnętrzna - złącze USB i złącze RS 232 9. Dwa lata gwarancji 10. Koszt dostawy w cenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tokarka CNC szt 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tokarka CNC szt 1. szczegółowy opis został zawart w zał. nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Piec konwekcyjny szt. 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry techniczne i warunki dostawy: 1. Pojemność: 4 x 600 x 400 mm 2. Wymiary: 800x706x472 mm 3. Moc: 5,3 kW 4. Zasilanie: 230 V 5. Jednorazowy wsad: 4 x 600x400 mm 6. Rozstaw prowadnic: 70 mm 7. Wentylator o zmiennym kierunku obrotów 8. Sterowanie manualne 9. Koszt dostawy w cenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw komputerowy - 11 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



SIWZ

Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 - oferta

Załacznik nr 3

Załacznik nr 4

Załącznik nr 5 dla pakietów 1,3,4,5,6

Załącznik nr 5 dla pakietu 2

Załącznik nr 5 dla pakietu 7

Załacznik nr 6

Załacznik nr 7- wzór umowy

Rozstrzygnięcie w przetargu

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia





Załączniki

SIWZ pdf, 202 kB

Powiadom znajomego