W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowaniem objęte będą sekcje map sytuacyjno wysokościowe z gminy Wielgie położonej w granicach administracyjnych powiatu lipnowskiego, zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ oraz obowiązującymi przepisami Gmina Wielgie – powierzchnia 13360ha, 9537 działek, około 210 sekcji map w skali 1: 1 000 i 90 sekcji w skali 1: 500 map sytuacyjno-wysokościowych przedstawionych na załącznikach nr 1 do warunków technicznych Cel opracowania: a. Celem pracy jest założenie dla gminy Wielgie mapy zasadniczej w skali 1:500 w PUWG „2000", w zakresie sieci uzbrojenia terenu oraz pozostałej treści mapy zasadniczej (obligatoryjnej i fakultatywnej). b. Technologia prac oparta jest na pozyskaniu informacji z danych i materiałów zgromadzonych w PZGiK (podstawą opracowania są archiwalne dane analityczne i kartograficzne), a następnie przetworzeniu tych informacji do postaci wektorowo - obiektowej. W przypadku wątpliwości lub sprzeczności danych należy przeprowadzić wywiad terenowy, a w razie potrzeby wykonać pomiar w terenie. Dane geodezyjne 1)baza działek, konturów klasyfikacyjnych i operatów, 2)dane o osnowie I, II i III klasy, 3)materiały pomiarowe mapy zasadniczej, 4)szkice pomiarowe powstałe od założenia mapy zasadniczej, pomiarów uzupełniających, 5)inne materiały zgromadzone w PZGiK.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy Or.272.1.2011
Zamawiający Powiat Lipnowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno tel./fax. (0-54) 287-20-39
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot ustalonych na podst. przepisu art. 11 ust.8 ustawy
Termin składania ofert

Lipno: Wykonanie map zasadniczych dla obrębów z gminy Wielgie położonej w granicach administracyjnych Powiatu Lipnowskiego, w PUWG - 2000, w oparciu o dokumenty zgromadzone w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
Numer ogłoszenia: 31229 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie map zasadniczych dla obrębów z gminy Wielgie położonej w granicach administracyjnych Powiatu Lipnowskiego, w PUWG - 2000, w oparciu o dokumenty zgromadzone w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowaniem objęte będą sekcje map sytuacyjno wysokościowe z gminy Wielgie położonej w granicach administracyjnych powiatu lipnowskiego, zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ oraz obowiązującymi przepisami Gmina Wielgie - powierzchnia 13360ha, 9537 działek, około 210 sekcji map w skali 1: 1 000 i 90 sekcji w skali 1: 500 map sytuacyjno-wysokościowych przedstawionych na załącznikach nr 1 do warunków technicznych Cel opracowania: a. Celem pracy jest założenie dla gminy Wielgie mapy zasadniczej w skali 1:500 w PUWG /2000/, w zakresie sieci uzbrojenia terenu oraz pozostałej treści mapy zasadniczej /obligatoryjnej i fakultatywnej/. b. Technologia prac oparta jest na pozyskaniu informacji z danych i materiałów zgromadzonych w PZGiK podstawą opracowania są archiwalne dane analityczne i kartograficzne, a następnie przetworzeniu tych informacji do postaci wektorowo - obiektowej. W przypadku wątpliwości lub sprzeczności danych należy przeprowadzić wywiad terenowy, a w razie potrzeby wykonać pomiar w terenie. Dane geodezyjne 1)baza działek, konturów klasyfikacyjnych i operatów, 2)dane o osnowie I, II i III klasy, 3)materiały pomiarowe mapy zasadniczej, 4)szkice pomiarowe powstałe od założenia mapy zasadniczej, pomiarów uzupełniających, 5)inne materiały zgromadzone w PZGiK..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 tj. geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. Wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia stanowi załącznik nr 7

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a.Wykaz wykonanych prac polegających na opracowaniu map numerycznych z dwóch robót o podobnym charakterze( stanowiący załącznik nr 5 ) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie; co najmniej 1 pracy zgodną z przedmiotem zamówienia, ( na potwierdzenie, że prace te zostały wykonane należycie ). Przez roboty o podobnym charakterze rozumie się co najmniej jedną o wartości powyżej 50 tyś. zł z opracowania numerycznej mapy sytuacyjno - wysokościowej ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wnika z dokumentów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie /II piętro/ do dnia 15.02.2011 roku do godz. 12:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ

Załącznik nr 1

Mapa

Załącznik nr 2 - Oferta

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8


Wyjaśnienia do SIWZ I

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Wynik

Informacja

Załączniki

Wynik pdf, 1.48 MB
SIWZ pdf, 257 kB
Mapa pdf, 1.24 MB

Powiadom znajomego