przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Opracowaniem objęte będą sekcje map sytuacyjno wysokościowe z gminy Wielgie położonej w granicach administracyjnych powiatu lipnowskiego, zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ oraz obowiązującymi przepisami Gmina Wielgie – powierzchnia 13360ha, 9537 działek, około 210 sekcji map w skali 1: 1 000 i 90 sekcji w skali 1: 500 map sytuacyjno-wysokościowych przedstawionych na załącznikach nr 1 do warunków technicznych Cel opracowania: a. Celem pracy jest założenie dla gminy Wielgie mapy zasadniczej w skali 1:500 w PUWG „2000", w zakresie sieci uzbrojenia terenu oraz pozostałej treści mapy zasadniczej (obligatoryjnej i fakultatywnej). b. Technologia prac oparta jest na pozyskaniu informacji z danych i materiałów zgromadzonych w PZGiK (podstawą opracowania są archiwalne dane analityczne i kartograficzne), a następnie przetworzeniu tych informacji do postaci wektorowo - obiektowej. W przypadku wątpliwości lub sprzeczności danych należy przeprowadzić wywiad terenowy, a w razie potrzeby wykonać pomiar w terenie. Dane geodezyjne 1)baza działek, konturów klasyfikacyjnych i operatów, 2)dane o osnowie I, II i III klasy, 3)materiały pomiarowe mapy zasadniczej, 4)szkice pomiarowe powstałe od założenia mapy zasadniczej, pomiarów uzupełniających, 5)inne materiały zgromadzone w PZGiK. |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | Or.272.1.2011 |
Zamawiający | Powiat Lipnowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno tel./fax. (0-54) 287-20-39 |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej kwot ustalonych na podst. przepisu art. 11 ust.8 ustawy |
Termin składania ofert |
Lipno: Wykonanie map zasadniczych dla obrębów z gminy Wielgie położonej w granicach administracyjnych Powiatu Lipnowskiego, w PUWG - 2000, w oparciu o dokumenty zgromadzone w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
Numer ogłoszenia: 31229 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie map zasadniczych dla obrębów z gminy Wielgie położonej w granicach administracyjnych Powiatu Lipnowskiego, w PUWG - 2000, w oparciu o dokumenty zgromadzone w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowaniem objęte będą sekcje map sytuacyjno wysokościowe z gminy Wielgie położonej w granicach administracyjnych powiatu lipnowskiego, zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ oraz obowiązującymi przepisami Gmina Wielgie - powierzchnia 13360ha, 9537 działek, około 210 sekcji map w skali 1: 1 000 i 90 sekcji w skali 1: 500 map sytuacyjno-wysokościowych przedstawionych na załącznikach nr 1 do warunków technicznych Cel opracowania: a. Celem pracy jest założenie dla gminy Wielgie mapy zasadniczej w skali 1:500 w PUWG /2000/, w zakresie sieci uzbrojenia terenu oraz pozostałej treści mapy zasadniczej /obligatoryjnej i fakultatywnej/. b. Technologia prac oparta jest na pozyskaniu informacji z danych i materiałów zgromadzonych w PZGiK podstawą opracowania są archiwalne dane analityczne i kartograficzne, a następnie przetworzeniu tych informacji do postaci wektorowo - obiektowej. W przypadku wątpliwości lub sprzeczności danych należy przeprowadzić wywiad terenowy, a w razie potrzeby wykonać pomiar w terenie. Dane geodezyjne 1)baza działek, konturów klasyfikacyjnych i operatów, 2)dane o osnowie I, II i III klasy, 3)materiały pomiarowe mapy zasadniczej, 4)szkice pomiarowe powstałe od założenia mapy zasadniczej, pomiarów uzupełniających, 5)inne materiały zgromadzone w PZGiK..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 tj. geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. Wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia stanowi załącznik nr 7
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
a.Wykaz wykonanych prac polegających na opracowaniu map numerycznych z dwóch robót o podobnym charakterze( stanowiący załącznik nr 5 ) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie; co najmniej 1 pracy zgodną z przedmiotem zamówienia, ( na potwierdzenie, że prace te zostały wykonane należycie ). Przez roboty o podobnym charakterze rozumie się co najmniej jedną o wartości powyżej 50 tyś. zł z opracowania numerycznej mapy sytuacyjno - wysokościowej ).
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wnika z dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie /II piętro/ do dnia 15.02.2011 roku do godz. 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie