przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu „Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim” realizowanego w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | Or.272.3.2011 |
Zamawiający | Powiat Lipnowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno tel./fax. (0-54) 287-20-39 |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej kwot ustalonych na podst. przepisu art. 11 ust.8 ustawy |
Termin składania ofert |
Lipno:
Zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z
wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez
Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy-
Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim.
Numer ogłoszenia:
29595 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. a. Zakwaterowanie uczestników szkolenia tj. 28 osób w następujących terminach: Rok 2011 Marzec: 3-4,10-11,31 Kwiecień: 1,7-8,14-15, Maj: 12-13,26-27 Czerwiec: 2-3, 16-17, 30 Lipiec: 1 Przy czym uczestnicy szkolenia będą podzieleni na dwie grupy A i B po czternaście osób każda grupa. Terminarz szkoleń wg podziału na grupy jest następujący: Terminy dla grupy A: Terminy dla grupy B: 3-4 marzec 2011 , 10-11 marzec 2011 r. 31 marzec- 1 kwiecień 2011 r. 7-8 kwiecień 2011 r. 14-15 kwiecień 2011 r. 12-13 maj 2011 r. 26-27 maj 2011 r. 2-3 czerwiec 2011 r. 16-17 czerwiec 2011 r. 30 czerwiec- 1 lipiec 2011 r. Wymagane jest więc zapewnienie w w/w terminach następującego asortymentu pokoi z łazienką: - 5 pokoi jednoosobowych -6 pokoi dwuosobowych Pokoje hotelowe powinny odpowiadać standardowi hotelu co najmniej 3 gwiazdek, w rozumieniu przepisów § 2 ust.2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie Dz. U z 2004 roku Nr 188, poz. 1945 oraz który ma możliwość, w ramach prowadzonej działalności : serwować gościom całodzienne wyżywienie, udostępnić sale konferencyjne z pełnym wyposażeniem, posiadać parking dla gości. P W cenie zakwaterowania należy uwzględnić cenę noclegu w w/w terminach, przy czym zakwaterowanie uczestników ma nastąpić od godz.8:30 pierwszego dnia szkolenia oddanie do dyspozycji kluczy do pokojów uczestników wg przedłożonej imiennej listy przydziału miejsc w pokojach/ do godz. 9:00 drugiego dnia szkolenia /do tej godziny uczestnicy szkolenia powinni wykwaterować się i zdać klucze od zajmowanych pokoi/. Cena obejmować również powinna kolację dla uczestników szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym kącikiem wegetariańskim, w tym trzy dania ciepłe mięsne i dwa dania ciepłe bezmięsne, dodatki typu frytki, chleb, kluski śląskie , bukiet surówek lub sałatek min. 3 rodzaje, dwa dania mięsne na zimno , ryby oraz pieczywo białe i ciemne wraz z gorącymi napojami kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier oraz napojami zimnymi bezalkoholowymi pierwszego dnia szkolenia od godz. 18:15- 19:00 oraz śniadanie dla uczestników szkolenia drugiego dnia szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ w tym min. 4 rodzaje wędlin, trzy rodzaje sera, twarożek, jajecznica, parówki na ciepło, płatki z mlekiem, dżem oraz pieczywo białe, ciemne i bułki wraz z gorącymi napojami (kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier) od godz. 8:00 do 8:45. Cena powinna obejmować również udostępnienie uczestnikom szkolenia parkingu dla 10 samochodów. b. Catering dla uczestników szkolenia tj. - I dnia zagospodarowanie dwóch przerw kawowych : napoje ciepłe /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier + napoje zimne bezalkoholowe/, ciasta w godz. 10:30- 10:45 i 12:15-12:30 i obiad w formie szwedzkiego stołu dla uczestników szkolenia z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ od godz. 14:00- 14:45 w ramach obiadu należy zapewnić: dwa rodzaje zup, dwa dania ciepłe mięsne, dwa dania ciepłe bezmięsne, bukiet surówek /min. 3 surówki w zestawie/dodatki w postaci ziemniaków, frytek, kopytek, chleba do wyboru oraz deser ciasto lub lody oraz sok . - II dnia zagospodarowanie dwóch przerw kawowych : napoje ciepłe kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier + napoje zimne bezalkoholow, ciastka lub ciasta w godz. 10:30- 10:45 i 12:15-12:30 i obiad dla uczestników szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym kącikiem wegetariańskim od godz. 14:00- 14:45 w ramach obiadu należy zapewnić: dwa rodzaje zup, dwa dania ciepłe mięsne, dwa dania ciepłe bezmięsne, bukiet surówek min. 3 surówki w zestawie dodatki w postaci ziemniaków, frytek, kopytek, chleba do wyboru oraz deser ciasto lub lody oraz sok, c. sala szkoleniowa zapewniająca komfortowe warunki szkolenia na 14 osób + wykładowca z wyposażeniem multimedialnym klimatyzacja, rzutnik, ekran, flipchard + markery+ bloki do flipcharda, możliwość podłączenia komputera przenośnego, dostęp do Internetu na szkolenia w w/w terminach 5 dwudniowych szkoleń dla dwóch grup, przy czym szkolenia odbywać się będą od 9:00 do godz. 16:15 . Każda z zaoferowanych pozycji w ramach usługi gastronomicznej w ramach śniadania, kolacji, obiadu i przerw kawowych ma być dostępna w takiej ilości, by była dostępna dla każdego z uczestników szkolenia. W cenę oferty należy wkalkulować koszty udostępnienia nieodpłatnie dla uczestników szkolenia oferowanych przez Wykonawców atrakcji sprzyjających integracji i wymianie dobrych praktyk wśród uczestników szkolenia, tj.: 1. Basen 2. Sauna 3. Jacuzzi 4. Usługi SPA -min. 30 minut dla każdej z usług świadczonych przez SPA 5. Bilard 6. Wycieczki/zwiedzanie z przewodnikiem 7. Grill/ognisko 8. Wieczorek taneczny / wieczorek przy muzyce /koncert/ 9. Kort tenisowy /z udostępnieniem sprzętu/ 10. Boisko do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej z udostępnieniem sprzętu 11. Przejażdżki bryczką, konno 12. Siłownia 13. Kręgle 14. Darty /rzutki/ 15. Karaoke W ofercie Wykonawca powinien wymienić jakie atrakcje zostały wliczone w cenę oferty. Zamawiający preferuje obiekty położone w odległości od siedziby Zamawiającego /miejscowość Lipno, województwo kujawsko-pomorskie / w przedziale od 25 km do 50 km/ włącznie z podanymi wartościami odległości/. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby obiekt był położony w miejscowości oddalonej maksymalnie do 70 kilometrów od siedziby Zamawiającego /miejscowość Lipno, województwo kujawsko-pomorskie /. Liczba kilometrów wskazujących odległość powinna uwzględniać jedynie poruszanie się drogą lądową /transport samochodowy/..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
b. pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z innego przedłożonego dokumentu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 50
2 - B. Odległość od siedziby Zamawiającego - 20
3 - C. Zapewnienie uczestnikom szkolenia dodatkowych atrakcji - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja
istotnych warunków zamówienia:
https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie do dnia 02.02.2011 r.do godz. 12:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach realizacji projektu /Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim/ realizowanego w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
{5}