W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu „Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim” realizowanego w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.272.3.2011
Zamawiający Powiat Lipnowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno tel./fax. (0-54) 287-20-39
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwot ustalonych na podst. przepisu art. 11 ust.8 ustawy
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z póź. zm/ Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu „Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim” Zgodnie z kryteriami opisanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako najkorzystniejszą, wybrano ofertę firmy pn.: z ceną ofertową Targon Spółka z o.o., ul. Radarowa 65 02 – 137 Warszawa. Oferta uzyskała 54,20 pkt.

Lipno: Zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim.
Numer ogłoszenia: 29595 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2872039, faks 54 2872039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usług hotelowych, gastronomicznych i wynajmu sali z wyposażeniem na potrzeby organizacji szkoleń organizowanych przez Zamawiającego w ramach realizacji projektu Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim realizowanego w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. a. Zakwaterowanie uczestników szkolenia tj. 28 osób w następujących terminach: Rok 2011 Marzec: 3-4,10-11,31 Kwiecień: 1,7-8,14-15, Maj: 12-13,26-27 Czerwiec: 2-3, 16-17, 30 Lipiec: 1 Przy czym uczestnicy szkolenia będą podzieleni na dwie grupy A i B po czternaście osób każda grupa. Terminarz szkoleń wg podziału na grupy jest następujący: Terminy dla grupy A: Terminy dla grupy B: 3-4 marzec 2011 , 10-11 marzec 2011 r. 31 marzec- 1 kwiecień 2011 r. 7-8 kwiecień 2011 r. 14-15 kwiecień 2011 r. 12-13 maj 2011 r. 26-27 maj 2011 r. 2-3 czerwiec 2011 r. 16-17 czerwiec 2011 r. 30 czerwiec- 1 lipiec 2011 r. Wymagane jest więc zapewnienie w w/w terminach następującego asortymentu pokoi z łazienką: - 5 pokoi jednoosobowych -6 pokoi dwuosobowych Pokoje hotelowe powinny odpowiadać standardowi hotelu co najmniej 3 gwiazdek, w rozumieniu przepisów § 2 ust.2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie Dz. U z 2004 roku Nr 188, poz. 1945 oraz który ma możliwość, w ramach prowadzonej działalności : serwować gościom całodzienne wyżywienie, udostępnić sale konferencyjne z pełnym wyposażeniem, posiadać parking dla gości. P W cenie zakwaterowania należy uwzględnić cenę noclegu w w/w terminach, przy czym zakwaterowanie uczestników ma nastąpić od godz.8:30 pierwszego dnia szkolenia oddanie do dyspozycji kluczy do pokojów uczestników wg przedłożonej imiennej listy przydziału miejsc w pokojach/ do godz. 9:00 drugiego dnia szkolenia /do tej godziny uczestnicy szkolenia powinni wykwaterować się i zdać klucze od zajmowanych pokoi/. Cena obejmować również powinna kolację dla uczestników szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym kącikiem wegetariańskim, w tym trzy dania ciepłe mięsne i dwa dania ciepłe bezmięsne, dodatki typu frytki, chleb, kluski śląskie , bukiet surówek lub sałatek min. 3 rodzaje, dwa dania mięsne na zimno , ryby oraz pieczywo białe i ciemne wraz z gorącymi napojami kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier oraz napojami zimnymi bezalkoholowymi pierwszego dnia szkolenia od godz. 18:15- 19:00 oraz śniadanie dla uczestników szkolenia drugiego dnia szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ w tym min. 4 rodzaje wędlin, trzy rodzaje sera, twarożek, jajecznica, parówki na ciepło, płatki z mlekiem, dżem oraz pieczywo białe, ciemne i bułki wraz z gorącymi napojami (kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier) od godz. 8:00 do 8:45. Cena powinna obejmować również udostępnienie uczestnikom szkolenia parkingu dla 10 samochodów. b. Catering dla uczestników szkolenia tj. - I dnia zagospodarowanie dwóch przerw kawowych : napoje ciepłe /kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier + napoje zimne bezalkoholowe/, ciasta w godz. 10:30- 10:45 i 12:15-12:30 i obiad w formie szwedzkiego stołu dla uczestników szkolenia z przewidzianym /kącikiem wegetariańskim/ od godz. 14:00- 14:45 w ramach obiadu należy zapewnić: dwa rodzaje zup, dwa dania ciepłe mięsne, dwa dania ciepłe bezmięsne, bukiet surówek /min. 3 surówki w zestawie/dodatki w postaci ziemniaków, frytek, kopytek, chleba do wyboru oraz deser ciasto lub lody oraz sok . - II dnia zagospodarowanie dwóch przerw kawowych : napoje ciepłe kawa, herbata wraz z dodatkami typu śmietanka, cytryna, cukier + napoje zimne bezalkoholow, ciastka lub ciasta w godz. 10:30- 10:45 i 12:15-12:30 i obiad dla uczestników szkolenia w formie szwedzkiego stołu z przewidzianym kącikiem wegetariańskim od godz. 14:00- 14:45 w ramach obiadu należy zapewnić: dwa rodzaje zup, dwa dania ciepłe mięsne, dwa dania ciepłe bezmięsne, bukiet surówek min. 3 surówki w zestawie dodatki w postaci ziemniaków, frytek, kopytek, chleba do wyboru oraz deser ciasto lub lody oraz sok, c. sala szkoleniowa zapewniająca komfortowe warunki szkolenia na 14 osób + wykładowca z wyposażeniem multimedialnym klimatyzacja, rzutnik, ekran, flipchard + markery+ bloki do flipcharda, możliwość podłączenia komputera przenośnego, dostęp do Internetu na szkolenia w w/w terminach 5 dwudniowych szkoleń dla dwóch grup, przy czym szkolenia odbywać się będą od 9:00 do godz. 16:15 . Każda z zaoferowanych pozycji w ramach usługi gastronomicznej w ramach śniadania, kolacji, obiadu i przerw kawowych ma być dostępna w takiej ilości, by była dostępna dla każdego z uczestników szkolenia. W cenę oferty należy wkalkulować koszty udostępnienia nieodpłatnie dla uczestników szkolenia oferowanych przez Wykonawców atrakcji sprzyjających integracji i wymianie dobrych praktyk wśród uczestników szkolenia, tj.: 1. Basen 2. Sauna 3. Jacuzzi 4. Usługi SPA -min. 30 minut dla każdej z usług świadczonych przez SPA 5. Bilard 6. Wycieczki/zwiedzanie z przewodnikiem 7. Grill/ognisko 8. Wieczorek taneczny / wieczorek przy muzyce /koncert/ 9. Kort tenisowy /z udostępnieniem sprzętu/ 10. Boisko do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej z udostępnieniem sprzętu 11. Przejażdżki bryczką, konno 12. Siłownia 13. Kręgle 14. Darty /rzutki/ 15. Karaoke W ofercie Wykonawca powinien wymienić jakie atrakcje zostały wliczone w cenę oferty. Zamawiający preferuje obiekty położone w odległości od siedziby Zamawiającego /miejscowość Lipno, województwo kujawsko-pomorskie / w przedziale od 25 km do 50 km/ włącznie z podanymi wartościami odległości/. Jednocześnie Zamawiający wymaga aby obiekt był położony w miejscowości oddalonej maksymalnie do 70 kilometrów od siedziby Zamawiającego /miejscowość Lipno, województwo kujawsko-pomorskie /. Liczba kilometrów wskazujących odległość powinna uwzględniać jedynie poruszanie się drogą lądową /transport samochodowy/..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

b. pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z innego przedłożonego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50

  • 2 - B. Odległość od siedziby Zamawiającego - 20

  • 3 - C. Zapewnienie uczestnikom szkolenia dodatkowych atrakcji - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lipnie ul. Mickiewicza 58 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie do dnia 02.02.2011 r.do godz. 12:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach realizacji projektu /Nowoczesne Urzędy- Kompetentne Kadry w Powiecie Lipnowskim/ realizowanego w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

{5}


Załączniki

SIWZ pdf, 165 kB

Powiadom znajomego