przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Przedmiotem zamówienia jest założenie dla miasta Dobrzyń n/W numerycznej mapy zasadniczej ( obligatoryjnej i fakultatywnej ), zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz obowiązującymi przepisami. |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Zamawiający | Powiat Lipnowski ul. Sierakowskiego 10 B 87 - 600 Lipno |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej 193 tys euro |
Termin składania ofert |
Lipno:
Założenie mapy numerycznej dla miasta Dobrzyń nW
Numer
ogłoszenia: 32474 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lipnowski , ul. Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872039, faks 054 2872039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie mapy numerycznej dla miasta Dobrzyń nW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie dla miasta Dobrzyń n/W numerycznej mapy zasadniczej ( obligatoryjnej i fakultatywnej ), zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz obowiązującymi przepisami. Zakresem opracowania objęta jest część terenu położonego w granicach administrowanych miasta Dobrzyń nad Wisłą o następujących powierzchni geodezyjnej: 650 ha, na której znajduje się 1176 działek Technologia prac oparta jest na pozyskaniu informacji z danych i materiałów zgromadzonych w PZGiK ( podstawą opracowania są archiwalne dane analityczne i kartograficzne ), a następnie przetworzeniu tych informacji do postaci wektorowo -obiektowej. W przypadku wątpliwości lub sprzeczności danych należy przeprowadzić wywiad terenowy, a w razie potrzeby wykonać pomiar w terenie. Dane geodezyjne: baza działek, konturów klasyfikacyjnych i operatów, obiektowa warstwa budynków, dane o osnowie I, II i III klasy, materiały pomiarowe mapy zasadniczej, szkice pomiarowe powstałe od założenia mapy zasadniczej, pomiarów uzupełniających, inne materiały W procesie pozyskiwania danych należy kierować się zasadą nadrzędności danych z pomiarów bezpośrednich nad innymi metodami oraz maksymalnego ich wykorzystania w procesie tworzenia mapy numerycznej (digitalizacja możliwa jedynie w przypadku stwierdzenia w zasobie braku materiałów z pomiaru bezpośredniego). Należy przyjąć skalę bazową opracowania 1:500. Jako układ współrzędnych opracowywanych map numerycznych należy przyjąć układ 2000.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Na podst art. 67 ust 1
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych -przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie 11 SIWZ. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, tj. na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Lipnie w Banku Spółdzielczym w Lipnie nr 44 9542-0008-2001-0000-4008-0005. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentacji druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ b.wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oświadczenie zgodne z art.22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.-załącznik Nr 3 do SIWZ c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wnika z dokumentów wymienionych w pkt 6 d 1 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1, tj. Geodezyjne pomiary sytuacyjno- wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2 zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 3 pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 4 jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1.Składając ofertę wspólnie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: a następujące dokumenty i oświadczenia: oferta, oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art.22 i 24 ustawy Załącznik Nr 3 do SIWZ, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 i 24 ustawy Załącznik Nr 3 do SIWZ, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ mogą być złożone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawniona do reprezentacji, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji powinna zostać każda ze stron składanej kopii. Dokument pełnomocnictwa powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
https://bip.lipnowski.powiat.pl/
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe ul. Sierakowskiego 10 B 87-600 Lipno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie /II piętro/ do dnia 23.02.2010 roku do godz. 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik 1
Załącznik nr 2 - Oferta - poprawiony