Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie

ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP                               

Adres do e - Doręczeń: AE:PL-72243-30286-VBFJD-15


NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494



Stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Wioleta Piątkowska, Jastrzębie
Uzasadnienie wyboru Komisja Kwalifikacyjna ustaliła w toku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego, że kandydat dopuszczony do ostatniego etapu rekrutacji tj. selekcji końcowej, spełnił oczekiwania stawiane kandydatom na stanowisku ds. nadzoru i rozliczania kar. Na podstawie przeprowadzonego testu oraz na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat uzyskał 46,17 punktów na 50 możliwych.
W związku z powyższym Komisja Kwalifikacyjna wniesie o zatrudnienie Pani Wiolety Piątkowskiej na stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar.
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar
Miejsce pracy Starostwo Powiatowe w Lipnie
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert WG załącznika
Status rozstrzygnięte

 

 

Starosta Lipnowski

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

  W STAROSTWIE POWIATOWYM W LIPNIE

    UL. SIERAKOWSKIEGO 10 B, 87-600 LIPNO

 stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar

            (nazwa stanowiska pracy)

1 etat

 



1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie: wyższe administracja

b) doświadczenie zawodowe: co najmniej  3 lata pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,

c) znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, przepisów szczególnych regulujących zakres zadań na zajmowanym stanowisku.

d) znajomość obsługi programów:  MS Excel,  MS Word, CEPIK.

Wymagania dodatkowe:

Predyspozycje osobowościowe: umiejętność analizy i poprawnego wnioskowania, odporność na stres, komunikatywność, zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność, staranne  i terminowe wykonywanie powierzonych zadań.

2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania główne:

a) przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie nakładania kar;

b) obsługiwanie systemu CEP;

c) współdziałanie z innymi urzędami;

d) kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum;

e) udzielanie informacji interesantom z zakresu zadań Wydziału.

f) wykonywanie innych prac wynikających z zadań Wydziału zleconych przez Naczelnika    

Zadania pomocnicze:

a) przyjmowanie od właściciela pojazdu wniosków o zbyciu pojazdu, zmianie stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym;

b) wpisywanie do dowodu rejestracyjnego pojazdu rejestrowanego po raz pierwszy terminu badania technicznego;

c) wypełnianie i ostemplowanie dowodu rejestracyjnego  po otrzymaniu z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. w  Prawo o ruchu drogowym;

d) zamieszczanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń dotyczących używania pojazdu, gdy jest to uzależnione od szczególnych warunków określonych przepisami prawa;

e) kontrolowanie spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych;

f) powiadamianie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego o nie spełnieniu obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC przez posiadaczy pojazdów mechanicznych;

g) wyrejestrowywanie oraz demontaże pojazdów;

h) wykonywanie innych prac wynikających z zadań Wydziału zleconych przez Naczelnika Wydziału;

3. Warunki pracy na stanowisku ds. nadzoru i rozliczania kar

Praca w budynku Urzędu przy ul. Sierakowskiego 10C i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w podjazd umożliwiający poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich.

 

Stanowisko pracy: Stanowisko związane z pracą przy  komputerze, stresem i przemieszczaniem się

 

 

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:  

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

 

5. Wymagane dokumenty:

a) oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

b) list motywacyjny

c) życiorys (CV)

d) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

e) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

       

            Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lipnie, pocztą elektroniczną na adres: starosta@lipnowski.powiat.pl  (w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres  Starostwa Powiatowego                   w Lipnie, ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar”.

Dokumenty należy złożyć do dnia 05.08.2025 roku. Aplikacje, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Lipnie).

            Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lipnie (www.bip.lipnowski.powiat.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Sierakowskiego 10B  i ul. Mickiewicza 58 w Lipnie. Lista osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu ukaże się w www.bip.lipnowski.powiat.pl i na tablicach w dniu 06.08.2025 roku. Test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna odbędą się w dniu 07.08.2025 roku o godz. 1000  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lipnie przy ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno. 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz.Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2) – RODO”.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy w Wydziale Kadr i BHP od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie Komisyjnie zniszczone. W tym terminie, nie dłużej niż do zniszczenia dokumentów, niewybrani kandydaci mogą odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.

Zgodnie z art. 24 ust.6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz..U. z 2024 r. poz. 928), informuje się osoby przystępujące do konkursu o obowiązującej wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa: „Regulamin wraz z procedurą zgłaszania naruszeń w Starostwie Powiatowym w Lipnie” dostępny na stronie internetowej:

https://bip.lipnowski.powiat.pl/artykul/1441/17240/procedura-zgloszen-wewnetrznych

Załączniki

Powiadom znajomego