Stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar
Wersja strony w formacie XML| Wybrany kandydat | Wioleta Piątkowska, Jastrzębie |
|---|---|
| Uzasadnienie wyboru |
Komisja Kwalifikacyjna ustaliła w toku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego, że kandydat dopuszczony do ostatniego etapu rekrutacji tj. selekcji końcowej, spełnił oczekiwania stawiane kandydatom na stanowisku ds. nadzoru i rozliczania kar. Na podstawie przeprowadzonego testu oraz na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat uzyskał 46,17 punktów na 50 możliwych. W związku z powyższym Komisja Kwalifikacyjna wniesie o zatrudnienie Pani Wiolety Piątkowskiej na stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar. |
| Stanowisko | Stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar |
|---|---|
| Miejsce pracy | Starostwo Powiatowe w Lipnie |
| Termin składania ofert | |
| Miejsce składania ofert | WG załącznika |
| Status | rozstrzygnięte |
Starosta Lipnowski
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W STAROSTWIE POWIATOWYM W LIPNIE
UL. SIERAKOWSKIEGO 10 B, 87-600 LIPNO
stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar
(nazwa stanowiska pracy)
1 etat
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe administracja
b) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
c) znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, przepisów szczególnych regulujących zakres zadań na zajmowanym stanowisku.
d) znajomość obsługi programów: MS Excel, MS Word, CEPIK.
Wymagania dodatkowe:
Predyspozycje osobowościowe: umiejętność analizy i poprawnego wnioskowania, odporność na stres, komunikatywność, zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność, staranne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne:
a) przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie nakładania kar;
b) obsługiwanie systemu CEP;
c) współdziałanie z innymi urzędami;
d) kompletowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum;
e) udzielanie informacji interesantom z zakresu zadań Wydziału.
f) wykonywanie innych prac wynikających z zadań Wydziału zleconych przez Naczelnika
Zadania pomocnicze:
a) przyjmowanie od właściciela pojazdu wniosków o zbyciu pojazdu, zmianie stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym;
b) wpisywanie do dowodu rejestracyjnego pojazdu rejestrowanego po raz pierwszy terminu badania technicznego;
c) wypełnianie i ostemplowanie dowodu rejestracyjnego po otrzymaniu z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. w Prawo o ruchu drogowym;
d) zamieszczanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń dotyczących używania pojazdu, gdy jest to uzależnione od szczególnych warunków określonych przepisami prawa;
e) kontrolowanie spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych;
f) powiadamianie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego o nie spełnieniu obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC przez posiadaczy pojazdów mechanicznych;
g) wyrejestrowywanie oraz demontaże pojazdów;
h) wykonywanie innych prac wynikających z zadań Wydziału zleconych przez Naczelnika Wydziału;
3. Warunki pracy na stanowisku ds. nadzoru i rozliczania kar
Praca w budynku Urzędu przy ul. Sierakowskiego 10C i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w podjazd umożliwiający poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich.
Stanowisko pracy: Stanowisko związane z pracą przy komputerze, stresem i przemieszczaniem się
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
5. Wymagane dokumenty:
a) oświadczenie dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
b) list motywacyjny
c) życiorys (CV)
d) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
e) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lipnie, pocztą elektroniczną na adres: starosta@lipnowski.powiat.pl (w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Lipnie, ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru i rozliczania kar”.
Dokumenty należy złożyć do dnia 05.08.2025 roku. Aplikacje, które wpłyną po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Lipnie).
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lipnie (www.bip.lipnowski.powiat.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Sierakowskiego 10B i ul. Mickiewicza 58 w Lipnie. Lista osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu ukaże się w www.bip.lipnowski.powiat.pl i na tablicach w dniu 06.08.2025 roku. Test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna odbędą się w dniu 07.08.2025 roku o godz. 1000 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lipnie przy ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz.Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2) – RODO”.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy w Wydziale Kadr i BHP od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie Komisyjnie zniszczone. W tym terminie, nie dłużej niż do zniszczenia dokumentów, niewybrani kandydaci mogą odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.
Zgodnie z art. 24 ust.6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz..U. z 2024 r. poz. 928), informuje się osoby przystępujące do konkursu o obowiązującej wewnętrznej procedurze dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa: „Regulamin wraz z procedurą zgłaszania naruszeń w Starostwie Powiatowym w Lipnie” dostępny na stronie internetowej:
https://bip.lipnowski.powiat.pl/artykul/1441/17240/procedura-zgloszen-wewnetrznych