Do zadań Wydziału Obsługi Rady Powiatu należy realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa i aktów wewnętrznych Starostwa oraz nadzór nad ich realizacją, w szczególności w zakresie:

1) obsługi Rady i jej Komisji:

a) obsługa merytoryczna,

b) obsługa kancelaryjno - biurowa,

c) obsługa podmiotów opiniodawczo- doradczych dla władz powiatu, w szczególności Powiatowej Rady Seniorów.

2) obsługi merytorycznej i kancelaryjno- biurowej Przewodniczącego Rady.

 

 

 

 

Pracownicy Wydziału Obsługi Rady Powiatu

mgr Izabela Pączkowska - Naczelnik

pokój nr. 38 II piętro, tel. 54 30 66 wew. 136

 

mgr. Karolina Stasiak - Podinspektor ds. obsługi Przewodniczącego i Rady Powiatu

pokój nr. 38 II piętro, tel. 54 30 66 wew. 136


 

e-mail: biurorady@lipnowski.powiat.pl