Kompetencje wydziału Administracyjno-Gospodarczego
Do zadań Wydziału Administracyjno- Gospodarczego należy realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa i aktów wewnętrznych Starostwa oraz nadzór nad ich realizacją, w szczególności w zakresie:
-
spraw gospodarczo - administracyjnych:
-
administrowanie budynkami, gospodarowanie taborem pojazdów, środkami rzeczowymi oraz zabezpieczenie mienia Starostwa,
-
prowadzenie spraw i nadzór nad realizacją inwestycji, remontów, konserwacją budynków oraz wyposażeniem Starostwa,
-
zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej,
-
załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, tablicami informacyjnymi oraz ogłoszeniami i obwieszczeniami urzędowymi,
-
zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaxowej i alarmowej oraz informacji wizualnej dla interesantów,
-
prowadzenie ksiąg inwentarzowych i dokonywanie amortyzacji,
-
sporządzanie faktur, Klauzula informacyjna
-
prowadzenie archiwum,
-
wykonanie orzeczeń sądów o przepadku pojazdów w trybie i na zasadach ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
-
wydawanie decyzji o kosztach związanych z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdów usuniętych z drogi, Klauzula informacyjna
-
prowadzenie biura rzeczy znalezionych
-
udostępniania informacji publicznej, w tym prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej, Klauzula informacyjna