Kompetencje wydziału Administracyjno-Gospodarczego
Do zadań Wydziału Administracyjno- Gospodarczego należy realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa i aktów wewnętrznych Starostwa oraz nadzór nad ich realizacją, w szczególności w zakresie:
spraw gospodarczo - administracyjnych:
administrowanie budynkami, gospodarowanie taborem pojazdów, środkami rzeczowymi oraz zabezpieczenie mienia Starostwa,
prowadzenie spraw i nadzór nad realizacją inwestycji, remontów, konserwacją budynków oraz wyposażeniem Starostwa,
zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej,
załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, tablicami informacyjnymi oraz ogłoszeniami i obwieszczeniami urzędowymi,
zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaxowej i alarmowej oraz informacji wizualnej dla interesantów,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych i dokonywanie amortyzacji,
sporządzanie faktur, Klauzula informacyjna
prowadzenie archiwum,
wykonanie orzeczeń sądów o przepadku pojazdów w trybie i na zasadach ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
wydawanie decyzji o kosztach związanych z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdów usuniętych z drogi, Klauzula informacyjna
prowadzenie biura rzeczy znalezionych
udostępniania informacji publicznej, w tym prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej, Klauzula informacyjna