W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


Protokół Nr 15/2011 z posiedzenia Zarządu Powiatu w Lipnie z dnia 12 maja 2011 roku

 

Protokół Nr 15/2011

z posiedzenia Zarządu Powiatu w Lipnie

w dniu 12 maja 2011 roku

 

Posiedzenie Zarządu Powiatu w Lipnie zostało zwołane przez Przewodniczącego Zarządu Krzysztofa Baranowskiego.

W posiedzeniu udział wzięło 4 członków Zarządu (na 5-osobowy skład Zarządu), co stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.

/lista obecności w załączeniu do protokołu/

Nadto udział wzięli:

1. Zbigniew Chmielewski- Sekretarz Powiatu w Lipnie

2. Barbara Małkiewicz- Skarbnik Powiatu w Lipnie

3. Anna Smużewska- Naczelnik Wydziału OKSZ

Posiedzenie rozpoczął o godzinie 12.00 Przewodniczący Zarządu Powiatu Krzysztof Baranowski  witając zebranych członków Zarządu oraz zaproszonych gości w Zespole Szkół Technicznych w Lipnie, ul. Okrzei 3.

Przewodniczący Zarządu K. Baranowski przedstawił proponowany porządek obrad. Poprosił o zgłaszanie ewentualnych uwag. Uwag nie było. 

Zarząd Powiatu jednogłośnie przyjął następujący porządek posiedzenia:

  1. Rozpatrzenie wniosków o dotacje na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. /ref. A. Smużewska- Naczelnik Wydziału OKSZ/.

  2. Sprawy różne.

 

Ad.1. Rozpatrzenie wniosków o dotacje na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.

Pani A. Smużewska- Naczelnik Wydziału OKSZ- powiedziała, iż wpłynęło 8 wniosków o udzielenie dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. Były to wnioski z parafii w Chrostkowie ( wnioskowana kwota 50 tys. zł), z parafii w Lipnie (wnioskowana kwota 100 tys.zł), z parafii w Suminie (wniokowana kwota 150 tys. zł), z parafii w Kikole (wnioskowana kwota 18 tys. zł), z klasztoru w Trutowie (wnioskowana kwota 35 tys.zł), z parafii w Czarnem (wnioskowana kwota 15 tys. zł), z parafii w Bobrownikach (wnioskowana kwota 15 tys. zł) z klasztoru w Skępem (wnioskowana kwota 60 tys. zł).

Zarząd Powiatu w Lipnie w obecności 5 członków jednogłośnie postanowił przyznać:

    - 30 000 zł dla Parafii Rzymsko- Katolickiej p.w. św. Barbary w Chrostkowie na wymianę pokrycia dachowego i konserwację konstrukcji drewnianej kościoła

    - 58 000 zł dla Parafii Rzymsko- Katolickiej p.w. Wniebowzięcia NMP w Lipnie na odrestaurowanie ołtarza głównego

    - 27 000 zł dla Parafii Rzymsko- Katolickiej p.w. św. Krzyża w Suminie na wymianę pokrycia dachowego na kościele

    - 18 000 zł dla Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. św. Wojciecha w Kikole na pełną renowację i naprawę trzech żyrandoli

    - 12 000 zł dla Klasztoru oo. Karmelitów w Trutowie na remont elewacji południowej budynku

    - 15 000 zł dla Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. św. Michała Archanioła w Czarnem na renowację i konserwację sześciu świeczników z ołtarza głównego

    - 15 000 zł dla Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. św. Anny w Bobrownikach na naprawę tynków, wykonanie ocieplenia ścian kaplic bocznych oraz wewnętrznego pomostu ewakuacyjnego przeciwpożarowego na poddaszu kościoła

    - 55 000 zł dla Klasztoru oo. Bernardynów w Skępem na rekonstrukcję przewróconego muru klasztornego

 

Ad.2. Sprawy różne.

Nie było.

 

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia Przewodniczący Zarządu K. Baranowski zamknął posiedzenie Zarządu Powiatu w Lipnie w dniu 12 maja 2011 roku.

 

Protokołowała:

Izabela Pączkowska

 



Powiadom znajomego