Wydział Obsługi Rady Powiatu
Do zadań Wydziału Obsługi Rady Powiatu należy realizacja zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa i aktów wewnętrznych Starostwa oraz nadzór nad ich realizacją, w szczególności w zakresie:
1) obsługi Rady i jej Komisji:
a) obsługa merytoryczna,
b) obsługa kancelaryjno - biurowa,
c) obsługa podmiotów opiniodawczo- doradczych dla władz powiatu, w szczególności Powiatowej Rady Seniorów.
2) obsługi merytorycznej i kancelaryjno- biurowej Przewodniczącego Rady.
Pracownicy Wydziału Obsługi Rady Powiatu
mgr Izabela Pączkowska - Naczelnik
pokój nr. 38 II piętro, tel. 54 30 66 wew. 136
mgr. Karolina Stasiak - Podinspektor ds. obsługi Przewodniczącego i Rady Powiatu
pokój nr. 38 II piętro, tel. 54 30 66 wew. 136
e-mail: biurorady@lipnowski.powiat.pl