Zgłoszenie zbycia pojazdu
Wymagane dokumenty
● Wniosek Plik do pobrania
Załączniki:
-
Dokument, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu,
-
Pełnomocnictwo Plik do pobrania - w przypadku działania przez przedstawiciela dla osoby załatwiającej sprawę (za wyjątkiem reprezentowania osoby prawnej przez swoje uprawnione organy lub prokurenta).
-
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Plik do pobrania
Do wglądu:
-
Dowód tożsamości
-
Oryginał aktualnego wyciągu z KRS lub kopie potwierdzone pieczęcią podpisem i datą osoby upoważnionej,
Miejsce załatwienia sprawy
Starostwo
Powiatowe w Lipnie ul. Sierakowskiego 10B, 87 – 600 Lipno
Wydział
Komunikacji i Transportu
Złożenie
dokumentów:
parter, pokój nr 6, tel.: 54 30 66 wew. 142
Odbiór
dokumentów:
parter, pokój 6.
Pracownicy
załatwiający sprawę:
Dorota Wysocka, Justyna Głąb, Magdalena Paradowska, Edyta Ciepluch,
Jadwiga Cenza, Anna Dąbrowska
Adres
e-mail: komunikacja1@lipnowski.powiat.pl
Opłaty
Za zgłoszenie zbycia pojazdu opłat nie pobiera się.
Opłatę
skarbową w wysokości 17,00 zł za udzielone pełnomocnictwo, należy
uiścić w kasie Urzędu Miasta Lipna lub u inkasenta albo
przelewem na rachunek bankowy:
Urząd Miejski w Lipnie
Plac
Dekerta 8, 87 – 600 Lipno
konto Kujawski Bank Spółdzielczy w
Aleksandrowie Kujawskim
13 9537
0000 2004 0043 0777 0001
Termin i sposób załatwienia
Niezwłocznie po otrzymaniu wniosku, pod warunkiem kompletności dokumentów.
Podstawa prawna
-
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2017 poz. 1260 ze zm.).
-
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355).