Informacja dotycząca obsługi bezpośredniej petentów
Obsługa dotyczyć będzie tylko wniosków PILNYCH.
Dokumenty dotyczące wniosków pilnych można będzie składać w następującej formie:
1. Skrzynka podawcza – dokumenty do skrzynki podawczej składamy w zamkniętych kopertach z niezbędnymi załącznikami do załatwienia danej sprawy w odpowiednim wydziale.
UWAGA: Prosimy o NIEZBĘDNE podanie numeru telefonu kontaktowego w celu załatwienia terminu realizacji wniosku.
2. Pocztą elektroniczną / e-puap
3. Pocztą tradycyjną
w głównym budynku Starostwa Powiatowego w Lipnie przy ulicy Sierakowskiego 10B.
Niezastosowanie się do któregoś z w/w zaleceń skutkować może pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.
W razie jakichkolwiek wątpliwości co do sposobu załatwienia wniosku prosimy o kontakt z właściwym wydziałem, do którego zamierzacie państwo wnioskować.