W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Lipnie
ul. Sierakowskiego 10B
87-600 Lipno

tel. (+48) 54 306 61 00
fax: (+48) 54 306 61 99
e-mail: starostwo@lipnowski.powiat.pl

serwis www starostwa: lipnowski.powiat.pl
skrzynka podawcza ePUAP: /SPLipno/SkrytkaESP

NIP starostwa: 466-01-42-599
NIP powiatu: 466-03-86-812
REGON: 910866494


Dostawa na rzecz Zamawiającego prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem w miejsce przeznaczenia do budowy chodników w ciągach dróg powiatowych w roku 2023

Lipno, dnia 12.04.2023 r.

ZDP-12.251.04.2023

ZAPYTANIE OFERTOWE

I. Zamawiający:

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W LIPNIE
UL. WOJSKA POLSKIEGO 8, 87-600 LIPNO
tel. 54 287-20-46, fax 54 287-32-49

II. Tryb udzielania zamówienia.

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130000,00 zł, prowadzonenapodstawieart. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 r.)

III. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem w miejsce przeznaczenia do budowy chodników w ciągach dróg powiatowych w roku 2023.

1. Miejsca dostaw zamawianych towarów:

Droga powiatowa nr 2742C -miejscowość Wioska

Droga powiatowa nr 2226C -miejscowość Skępe ul. Rypińska

Droga powiatowa nr 2703C -miejscowość Kikół ul. Wesoła

Droga powiatowa nr 2710C -miejscowość Biskupin

Droga powiatowa nr 2710C -miejscowość Ośmiałowo

Droga powiatowa nr 2739C -miejscowość Chalin

Droga Powiatowa nr 2707C-miejscowość Chodorążek

2. Wykaz i ilość zamawianych wyrobów

Nazwa towaru

Jednostka miary

ilość

kostka prostokątna szara 20x10x6

m2

1038

krawężnik 15x30x100

szt.

548

obrzeże 6x20x100

szt.

552

IV. Termin realizacji zamówienia:

1. 7 miesięcy -od dnia podpisania umowy

V. Miejsce i termin składania ofert.

1. Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 18.04.2023 r. do godz. 10.00 na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8 , 87- 600 Lipno lub za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@zdplipno.pl

2.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno w dniu 18.04.2023r. o godz. 10.30.

Terminem złożenia oferty jest dzień jej wpływu do Zamawiającego.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

VI. Opis kryterium oceny ofert, z podaniem sposobu oceny ofert.

1. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena:

CENA - waga (znaczenie) 100%

a)Oferta z najniższą CENĄ otrzyma maksymalnie 100punktów.

Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty .

C naj
W p1 = R x------------------------------
C of . bad.

Wp1 - wartość punktowa w kryterium CENA obliczona do dwóch miejsc po przecinku

R - ranga w ocenie, tj. 100 %

Cnaj - CENA najkorzystniejszej oferty (najtańsza)

Cof.bad - CENA oferty badanej

2.W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

3.Wykonawca dokona deklarowanego wpisu dotyczącego ceny w formularzu oferty, stanowiącym załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.

4.Oferta najwyżej oceniona, to oferta, która otrzymała najwyższą liczbę punktów w ocenie ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego.

VII. Wybór najkorzystniejszej oferty

1.Zamawiający w toku wyboru najkorzystniejszej oferty dokona chronologicznie następujących po sobie czynności:

1)ustali pozycję rankingową ofert zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert,

2)dokona badania oferty w odniesieniu do Oferenta, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) w zakresie:

a.spełnienia warunków udziału oraz kompletności złożonych dokumentów (Zamawiający może wezwać Oferenta do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów potwierdzających warunki udziału, pełnomocnictw oraz żądać wyjaśnień treści złożonej oferty),

b.poprawności wyliczenia ceny ofertowej oraz rażąco niskiej ceny (Zamawiający może żądać wyjaśnień treści złożonej oferty),

3)w przypadku, gdy oferta oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie odrzuceniu Zamawiający dokona badania oferty następnej w kolejności pozycji rankingowej,

4)dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnej z ustalonymi zasadami postępowania, spełniającej warunki udziału i kryteria wyboru,

VIII. Zawarcie umowy

1.O miejscu i terminie zawarcia umowy wybrany Oferent zostanie zawiadomiony drogą elektroniczną niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania.

2.Podpisanie umowy odbywa się w siedzibie Zamawiającego.

3.W przypadku, gdy podpisanie umowy w wyznaczonym terminie nie będzie możliwe z przyczyn lezących po stronie Oferenta, Oferent zobowiązany jest do wskazania innego terminu podpisania umowy z zastrzeżeniem, że termin ten nie będzie dłuższy niż 3 dni robocze niż termin pierwotnie wyznaczony przez Zamawiającego.

4.Na wniosek Oferenta przesłany drogą elektroniczną dopuszcza się tryb obiegowy podpisania umowy. Do zawarcia umowy w trybie obiegowym dochodzi poprzez wymianę dokumentów obejmujących treść oświadczeń woli, z których każdy jest podpisany przez jedną ze Stron.

IX. Unieważnienie zapytania ofertowego

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego jeżeli:

1)nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

2)cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

3)wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

4)postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację.

2.Zapytanie ofertowe może być także unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia) w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Oferenta do realizacji zamówienia.

3.Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego.

X. Warunki płatności:

1.Termin płatności wynosi minimum 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury

2. Wynagrodzenie Wykonawcy wypłacane będzie na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę raz w miesiącu. Podstawą do wystawienia faktur będą poświadczone dokumenty WZ.

XI. Kontakt z Zamawiającym:

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami jest:

Piotr Rogeński –tel. 542872046

e-mail: sekretariat@zdplipno.pl

XII. Załączniki do zapytania ofertowego:

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

2. Załącznik Nr 2 - formularz ofertowy

3. Załącznik nr 3 – wzór umowy

XII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO informuję:

1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie.

1.Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych:

Marcin Chowaniec, adres email: prawnik@marcinchowaniec.pl

nr kontaktowy tel. kom: 661 993378

2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa na rzecz Zamawiającego prefabrykatów betonowych wraz z transportem i rozładunkiem w miejsce przeznaczenia do budowy chodników w ciągach dróg powiatowych w roku 2023 oraz art. 104 i 107 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.) oraz na podstawie Art.6 ust. 1 lit. C RODO i Art. 6 ust.1, lit. E RODO - spełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

3.Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie zgodnym
z przepisami określonymi w pkt.3.

4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5.Ma Pani/Pan prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub odwołania uprzednio udzielonej zgody.

6.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Organem nadzorczym jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub

podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego