Obwieszczenie Starosty Lipnowskiego GN.6821.2.2023
Lipno, dnia 29.11.2024 r.
GN.6821.2.2023
OBWIESZCZENIE STAROSTY LIPNOWSKIEGO
Na podstawie art. 118 a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 ze zm.) w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572)
STAROSTA LIPNOWSKI
zawiadamia, że w dniu 29.11.2024 r. została wydana decyzji o nabyciu przez Gminę Miasta Włocławek prawa własności 3/5 udziału we współwłasności do zabudowanej nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, położonej we Włocławku przy ul. Cyganka 25, oznaczonej jako działka nr 61 (Włocławek KM45) o pow. 0,2065 ha, dla której w Sądzie Rejonowym we Włocławku prowadzona jest KW nr WL1W/00001108/9 z przeznaczeniem na cel publiczny polegający na budowie lokali mieszkalnych w ramach społecznego budownictwa czynszowego, określonego w Gminnym Programie Rewitalizacji na lata 2018 – 2028.
W myśl art. 118a ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami decyzja podlega obwieszczeniu w sposób określony w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, na podstawie którego strona może być zawiadomiona o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłoszenia.
Zgodnie z art. 49 kpa niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 29.11.2024 r. poprzez zamieszczenie na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Lipnie i wywieszone na tablicy ogłoszeń tut. Starostwa i Urzędów Miast i Gmin Powiatu Włocławskiego.
Z treścią w/w decyzji oraz całością akt sprawy można zapoznać się w Wydziale Gospodarki i Zarządzania Nieruchomościami Powiatu i Skarbu Państwa w Lipnie przy ul. Sierakowskiego 10 B, pokój nr 26, w godzinach urzędowania: pn.- wt.7.30 – 16.00, śr. – cz. 7.30 -15.30, pt. 7.30 – 14.30.
Stronom służy prawo wniesienia odwołania od decyzji do Wojewody Kujawsko – Pomorskiego za pośrednictwem Starosty Lipnowskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Decyzję uważa się za doręczoną po upływie 14 dni od daty podania do publicznej wiadomości.
INFORMACJE NA TEMAT PRZETWARZANIA DANYCH
1. Administratorem Państwa danych osobowych będzie Starosta Lipnowski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Lipnie, 87-600 Lipno ul. Sierakowskiego 10B. Można się z nami kontaktować w następujący sposób:
a) listownie: ul. Sierakowskiego 10 B, 87-600 Lipno,
b) przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie http://www.lipnowski.powiat.pl/kontakt,
c) telefonicznie: 54 287 20 39
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu lub e-mailem na adres: iod@lipnowski.powiat.pl.
3. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO[1]) w celu wszczęcia i prowadzenia postępowania administracyjnego zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do załatwienia wniosku na mocy przepisów prawa, którym Starosta Lipnowski Państwa wniosek przekazał. Odrębną kategorię odbiorców, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (sytuacja dotyczy głównie podmiotów świadczących usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w tym m.in.ePUAP) oraz podmioty, z którymi Starosta Lipnowski zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych.)
5. Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
6. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
c) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
[1] Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz.Urz. UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2) – nazywanego dalej RODO