skargi i wnioski

 

 

Tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków

1.   Dyrektor  Zarządu Dróg  przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków we wtorki w  godzinach od 1000 do 1500.

2. Pozostali kierownicy działów przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie   w godzinach urzędowania.

3. W przypadku, gdy we wtorek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Dyrektor przyjmuje  obywateli w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godzinach od 1000 do 1500.

Załatwianie skarg i wniosków odbywa się w terminie zgodnym z art. 35 KPA

 

metryczka


Wytworzył: M.Sadłowska (30 czerwca 2003)
Opublikował: Maria Sadłowska (30 czerwca 2003, 12:09:45)

Ostatnia zmiana: Maria Sadłowska (1 lipca 2003, 22:04:17)
Zmieniono: poprawa pisowni

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3673