

skargi i wnioski
Tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków
1. Dyrektor Zarządu Dróg przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godzinach od 1000 do 1500.
2. Pozostali kierownicy działów przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach urzędowania.
3. W przypadku, gdy we wtorek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Dyrektor przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godzinach od 1000 do 1500.
Załatwianie skarg i wniosków odbywa się w terminie zgodnym z art. 35 KPA
metryczka
Wytworzył: M.Sadłowska (30 czerwca 2003)
Opublikował: Maria Sadłowska (30 czerwca 2003, 12:09:45)
Ostatnia zmiana: Maria Sadłowska (1 lipca 2003, 22:04:17)
Zmieniono: poprawa pisowni
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3673