Zapytanie ofertowe na: dostawę wyposażenia pracowni obsługi gości i pracowni gastronomicznych III

Zapytanie ofertowe: Plik do pobrania (874kB) plik

Załącznik nr 1: Plik do pobrania (939kB) pdf
Załącznik nr 2: Plik do pobrania (958kB) pdf
Załącznik nr 3: Plik do pobrania (897kB) pdf
Załącznik nr 4: Plik do pobrania (934kB) pdf
Załącznik nr 5: Plik do pobrania (878kB) pdf
Załącznik nr 6 - treść oferty: Plik do pobrania (851kB) plik
Załącznik nr 7 - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych: Plik do pobrania (862kB) plik

Informacja z przeprowadzonego zapytania ofertowego: Pliki do pobrania (147kB) pdf

Protokoły z postępowania:
Protokół postęp.cz.1-dost.wyp.prac.obsł.gości.pdf (299kB) pdf
Protokół postęp.cz.2-dost.wyp.prac.obsł.gości.pdf (306kB) pdf
Protokół postęp.cz.3-dost.wyp.prac.obsł.gości.pdf (308kB) pdf
Protokół postęp.cz.4-dost.wyp.prac.obsł.gości.pdf (299kB) pdf
Protokół postępowania-cz.5 dostawa wyposaż.pracowni.pdf (307kB) pdf

Protokół z postępowania - unieważnienie części IV
Pliki do pobrania (311kB) pdf

Wytworzył: Arkadiusz Linkowski (22 listopada 2017)
Opublikował: Jan Garbarczyk (22 listopada 2017, 14:04:20)

Ostatnia zmiana: Sławomir Eluszkiewicz (18 grudnia 2017, 13:21:10)
Zmieniono: unieważnienie części IV

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 274

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij